Hej Sunrising
Du er hvad su siger du er. Du er hvad du gør dig selv til. Forstå det på den måde at når du vågner om morgenen og ser dig i spejlet og tænker " F*** hvor er jeg bare grim og fed", så er det dét du er, fordi du siger til dig selv at du er sådan.
Men hvis nu du vågner op om morgenen og ser dig i spejlet og istedet for at tænke negativt, tænker positivt. Det kan være du opdager at dine øjne er virkelig smukke og at dine hænder er pæne.
Det jeg mener med det er, at det er muligt at acceptere sin krop som den er, selvom man gerne vil (og også gør) tabe sig. Det er muligt at sætte pris på det man har - at se de smukke ting ved en selv.
Personligt så synes jeg at jeg selv har et smukt ansigt, så jeg plejer mit ansigt, og jeg synes at jeg bliver endnu smukkere ved at gøre det.
Du er kun 15 år, jeg selv er 22. Jeg har været der hvor du er med hensyn til de negative tanker om ens krop og udseende, men hvis du arbejder med at tænke positivt, så kan du være sikker på at du vil få det bedre med dig selv. Jeg siger ikke at jeg er perfekt eller at jeg aldrig får nedtur og tænker negativt om mig selv, men du kan med alderen få det bedre med dig selv - og det er muligt med alderen at blive både smukkere og slankere, hvis man gør en indsats. Og det er ikke kun igennem motion og slankende mad, men også igennem positive tanker :-)
Jeg ønsker dig al mulig lykke i fremtiden og nyd din alder, den kommer ikke tilbage...
De venligste hilsner MissRosie
#2 af missrosie (slettet)
Men hvad er ? Kan man godt bliver "model" tynd selvom man har været overvægtig? KAN man godt blive smuk når man er er femten og har (forhåbenligt) mange år endnu. Eller bliver man kun grimmere senere hen i livet? :s
Det er et lidt mærkeligt spørgsmål.. hmm