#52 af Sunrising (slettet)
Hvad er muligt?
Du læser en tråd i debat > vægttabSunrising (slettet)
re: Hvad er muligt
Det slår heller ikke klik for mig. eller måske lidt, men jeg gør det bare på den helt forkerte måde og kan ikke helt kontrollere min mad ;D
14 år17. april 2010 kl. 18:44
Sunrising (slettet)
re: Hvad er muligt
Jeg spiser normalt mere..
Se i dag! ( selvom det var usundt :D)
Se i dag! ( selvom det var usundt :D)
14 år17. april 2010 kl. 18:45
rdrd (slettet)
re: Hvad er muligt?
Du har altså ikke spist ret meget idag. Prøv også at taste det du drikker ind. Banan/hindbær milkshaken tæller jo også med, og endda som noget sundt.
Har du kigget min dagbog? Det er hvad man kan spise og så tabe sig et kilo på en uge.
Har du kigget min dagbog? Det er hvad man kan spise og så tabe sig et kilo på en uge.
14 år17. april 2010 kl. 18:59
Sunrising (slettet)
Jeg er ellers fuldstændig mæt (var jeg dog ikke før jeg åd de lorte kiks og falafler som var 3 og ikke 2! -.-)
hmm kan ikke indtaste for smoothie, for man kan kun indtaste for nogle af de der købe smoothies xD
hmm kan ikke indtaste for smoothie, for man kan kun indtaste for nogle af de der købe smoothies xD
14 år17. april 2010 kl. 19:02
rdrd (slettet)
Har du ikke lavet den selv? Eller har du købt den i en smoothiesbar?
14 år17. april 2010 kl. 19:05
Sunrising (slettet)
Jeg har lavet den selv da :D
14 år17. april 2010 kl. 19:24
rdrd (slettet)
Så kan du da også taste den ind. Min morgenmad er f.eks smoothies alle dagene i denne uge. F.eks. en banan på 145 g + 250 g skummetmælk.
14 år17. april 2010 kl. 19:39
Sunrising (slettet)
nååårh ja.. aner bare ikke hvad jeg tog i..
øv øv er sulten og har lyst til en smoothie lige nu :(
øv øv er sulten og har lyst til en smoothie lige nu :(
14 år17. april 2010 kl. 20:12
rdrd (slettet)
Så spis en smoothie. Det er sundt og godt for dig. Prøv at taste ind hvad du kommer i.
14 år17. april 2010 kl. 20:35
Jeg tror det klogeste vil være kun at tage et halvt kilo om ugen, når du siger du har svært ved at acceptere hvis det ikke lykkedes.
Prøv at kigge i min dagbog for denne uge, og se alt det jeg har kunnet spise ( det er ikke så mange kalorier, men det er en del gram, der bliver kørt indenbords) og min målsætning er 1 kilo om ugen.