#72 af Sunrising (slettet)
Hvad er muligt?
Du læser en tråd i debat > vægttabSunrising (slettet)
re: Hvad er muligt?
Godmorgen :D
hehe mine elskede kanelknækbrød..
jeg mener at nogengange bliver jeg så vred på mig selv at jeg iikke kan presse mad need i maven på mig selv - men jeg prøver altså!
Super tak, laver en stor smoothie nu. Er det okay at starte dagen med et glas vand? Så er jeg ikke så sulten :D
hehe mine elskede kanelknækbrød..
jeg mener at nogengange bliver jeg så vred på mig selv at jeg iikke kan presse mad need i maven på mig selv - men jeg prøver altså!
Super tak, laver en stor smoothie nu. Er det okay at starte dagen med et glas vand? Så er jeg ikke så sulten :D
14 år18. april 2010 kl. 09:25
rdrd (slettet)
Det er selvfølgelig ok a starte dagen med et glas vand, men når du gerne skulle have din madmængde op, så er det ikke nødvendigt at hemme sulten.
Spis alt hvad du kan af ting som agurk, tomat, grøn salat, peberfrugt og jordbær. Der er næsten ingen kalorier i, men er fulde af vitaminer og mineraler. Du kan gå ind under Info>alle varer og sortere efter antal kalorier, så kan du se hvad der har færrest kalorier i bunden af tabellen og så gælder det bare om at spise en masse af det, så får du højst sansynligt ikke sådan trang til at spise noget du bliver gal på dig selv over. Og du vil få mere energi til at løbe og til at lege og hoppe på trampolin. Sjipning er forresten også rigtig godt :-)
Spis alt hvad du kan af ting som agurk, tomat, grøn salat, peberfrugt og jordbær. Der er næsten ingen kalorier i, men er fulde af vitaminer og mineraler. Du kan gå ind under Info>alle varer og sortere efter antal kalorier, så kan du se hvad der har færrest kalorier i bunden af tabellen og så gælder det bare om at spise en masse af det, så får du højst sansynligt ikke sådan trang til at spise noget du bliver gal på dig selv over. Og du vil få mere energi til at løbe og til at lege og hoppe på trampolin. Sjipning er forresten også rigtig godt :-)
14 år18. april 2010 kl. 10:19
Sunrising (slettet)
Men skal jeg løbe i dag? Løb i går, fredag, torsdag (og måske onsdag også)?
I dag kan jeg kun spise hvad vi har, for som sagt skal jeg til Berlin i morgen - og min far rejser til Polen i dag, så vi har ikke hvem ved hvor meget mad xD
En helt anden ting er - udover to grove sandwich, hvad kan man så lave til en madpakke for 9 timers bustur + aftensmad? (uden kød ;) )
og nem aftensmad kan det være gulerødder i ovnen med hvidløg og krydderier?
I dag kan jeg kun spise hvad vi har, for som sagt skal jeg til Berlin i morgen - og min far rejser til Polen i dag, så vi har ikke hvem ved hvor meget mad xD
En helt anden ting er - udover to grove sandwich, hvad kan man så lave til en madpakke for 9 timers bustur + aftensmad? (uden kød ;) )
og nem aftensmad kan det være gulerødder i ovnen med hvidløg og krydderier?
14 år18. april 2010 kl. 10:25
rdrd (slettet)
Du kan evt lave en gulerods"gratin", hvis I har ost og æg i huset. Jeg kan godt lide når gulerødderne bliver helt splat, så jeg ville koge gulerødderne først, mose dem med 2 æg og lidt ost, op i et ovnfast fad, ind i ovnen ved 200 grader til overfladen er fast og så gratinere med lidt mere ost, ind i ovenen igen til overfladen er gylden.
Det smager også godt kold. Hvis I har broccoli buketter i fryseren, smager det også godt at tilsætte dem. Husk at optø dem først, ellers bliver det noget smat.
Og tag alt hvad i har af frugt og grønt tilbage, med i rå tilstand.
Det smager også godt kold. Hvis I har broccoli buketter i fryseren, smager det også godt at tilsætte dem. Husk at optø dem først, ellers bliver det noget smat.
Og tag alt hvad i har af frugt og grønt tilbage, med i rå tilstand.
14 år18. april 2010 kl. 10:37
Sunrising (slettet)
puhaa, må lige finde en opskrift på det ;)
hedder det gulerods gratin?
hedder det gulerods gratin?
14 år18. april 2010 kl. 10:40
Sunrising (slettet)
Laver lige en smoothie.. :D
14 år18. april 2010 kl. 10:40
Sunrising (slettet)
uhmmm... den smager meget godt, selvom den blev mærkelig fordi jeg skulle måle xD
har jeg tastet det rigtigt ind? altså.. xD
har jeg tastet det rigtigt ind? altså.. xD
14 år18. april 2010 kl. 10:47
rdrd (slettet)
Det ser rigtigt ud, men der skulle gerne lidt mere til. Arbejd hen imod at få en 300 - 400 kalorier ved hvert af hoved måltiderne og del de sidste 300 - 400 kalorier ud på 2 - 3 mellemmåltider.
14 år18. april 2010 kl. 10:53
Sunrising (slettet)
endnu mere? :s
jeg er fuldstændig tung i maven - helt mæt! og der var ikke engang is i milkshaken :D puhaa.. xD
hvad med løb?
jeg er fuldstændig tung i maven - helt mæt! og der var ikke engang is i milkshaken :D puhaa.. xD
hvad med løb?
14 år18. april 2010 kl. 10:57
Hvis du har lyst til mere efter sådan en omgang på mellem 450 og 800 g, så kan du sagtens det. Evt. et styk af dit elskede kanel knækbrød. Det er nemlig ikke usundt, men er ret kaloriekoncentreret, så man skal ikke spise hele pakken på en gang.
Jeg vil tro at du sagtens kan spise 1600 kcal om dagen og stadig tabe dig, men det vil være nemmere for dig at se hvis du oprettede det mål jeg skrev om.
Nu vil jeg i seng. Otte timers søvn forbedre nemlig også ens udseende :-) God nat Sunrising, sov godt.