Hvad er muligt?

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Hvad er muligt?
Jeg ville finde en opskrift på det og så taste det ind under opskrift. Hvis du ikke helt kan finde ud af det, vil jeg gerne taste det ind og sende det til dig, så skal du blot aktivere opskriften.
alletiders-kogebog.dk har mange opskrifter.
14 år18. april 2010 kl. 15:18
Jeg.. forstår det ikke helt! xD
14 år18. april 2010 kl. 16:07
Hahah ej fuck, det her må sgu være den længste tråd ever herinde xD

Ej men god tur Sunrising, husk nu at nyde ferien og ikke lade dine tanker optage af mad og kcal hele tiden :-)
14 år18. april 2010 kl. 18:34
Hahahha tusinde tak! :D

Min andne tråd blev også bare meeeega lang :D
14 år18. april 2010 kl. 19:05
Så sender jeg dig en falafel opskrift, når jeg lige for tid. Jeg skriver i din dagbog hvordan du skal aktivere den, når jeg har sendt den
14 år19. april 2010 kl. 08:32
Puha, så er jeg hjemme igen.. Tør ikke stille mig på vægten de næste dage :'/

Tak rdrd :D
14 år23. april 2010 kl. 22:43
Har du haft en god tur? :-)
14 år24. april 2010 kl. 23:02
Ja, helt utrolig god! :D det er trist at være hjemme..

men hold kæft nogle madvaner ..-.-
14 år24. april 2010 kl. 23:24
Tjah det er jo kun normalt når man er på den slags ture at folk slår sig lidt løs, og det er også okay når det kun er i sådan nogle situationer - man skal også kunne sige "nu er jeg på ferie, så nyder jeg det fuldt ud", bare et par gange om året.

Og hvis man så fortsætter sine gode vaner bagefter, så burde den store skade ikke være sket. Det er lidt ligesom med "det er ikke hvad du spiser mellem jul og nytår, der gør dig tyk, men hvad du spiser mellem nytåt og jul" :-)

Dvs ens kur kan godt klare en uges pause, hvis man ellers er standhaftig resten af tiden ;)
14 år25. april 2010 kl. 09:40
jeg har taget pååå xD
14 år25. april 2010 kl. 19:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });