NU skal det være -igen!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: NU skal det være -igen!
Hold op denne tråd er lang, Kan i ikke snart starte en ny.
15 år22. januar 2009 kl. 10:31
Neej, det er da bare hyggeligt med en lang tråd.

Velkommen til Lone. Det motiverende ved denne side er også at man har nogen at snakke med, og klage til osv :). Man står måske ikke så meget til ansvar over for nogen, men man glæder sig til at kunne meddele et vægttab for man ved andre vil glæde sig på ens vegne.
15 år23. januar 2009 kl. 07:37
Men det var nemmere at overskue hvis det blev delt lidt op i emner, mendet må i selv om. Jeg gider ikke rigtig forsøge at finde hoved og hale i en tråd på over 80 indlæg.
15 år23. januar 2009 kl. 15:54
Jeg netop pointen er der ikke er nogle emner. Det er bare løst og fast om alting.
15 år23. januar 2009 kl. 17:47
Hej med Jer.

Sikke meget interessant der står her, dejligt at læse med.

Jeg begyndte at bruge siden her med at taste min mad ind for en uge siden ca. Det er en god måde at gøre det på og se hvor meget man har indtaget.

Jeg kommer fra Odense, og vejer lige under 80 (på min vægt, som vejer ca 10 kg for lidt) Men så længe jeg kun vejer mig på den, kan jeg vel stadig regne med mit vægttab...

Det er rart at kunne læse lidt med her og følge Jer andre.
15 år28. januar 2009 kl. 13:27
re:
Lige lidt update herfra....

Har ligget syg i over en uge med manglende tryk i øret. Så har hverken kunne gå eller stå. Så maden har bare været hvad der lige var i nærheden. Bla en helt æske saltkiks... Og 2 liter cola. Har været ligeglad -bare der kom noget ned -og blev nede...

Så vægttabet er der ikke sket så meget med... Er på 90.3 i dag... Men stadig tæt på mit mål som lød på 89.9 inden mdrs udgang...

Jeg nåede kun ud at svømme en gang, så meldte min veninde fra. Så nu plager jeg alle andre jeg kommer i nærheden af... Men der går nok lige et par uger inden jeg starter forfra med det...
15 år30. januar 2009 kl. 19:04
re:
Øv Louise. Det var dog ærgeligt. Jeg synes nu stadig du skal forsætte!

Vi må aldrig give op bare fordi det bliver svært. Du kunne jo tage ud og svømme alene evt.?

Held og Lykke herfra :)
15 år31. januar 2009 kl. 07:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });