hejsa.
jeg er helt enig med Ulla B i man ikke skal tage det så tungt og være fustreret over man en enkelt dag falder for fristelsen og spiser nogen man godt ved ikke er det sundeste.
I går fik jeg forresten medisterpølse med kartofler og brun sovs, samt lige 4 Toms snebolde til dessert ;o)
Mums, siger jeg bare................
Min samvittighed er hvid sim sen, det havde jeg lyst til og jeg ved med mig selv at hvis det er tilladt, så fortsætter jeg med de gode sunde vaner bagefter uden problemer.
Når jeg først går helhjertet ind for at nu skal det være, så "plejer" jeg at tabe mig ret hurtigt uden de store problemer og uden at føle jeg giver afkald på noget.
jeg tro det er fordi jeg accepterer at nogle dage gør jeg som jeg har lyst til uden at få samvittighedskvaler efterfølgende.
Mvh.
Diddl.
#62 af Diddl (slettet)
Har ikke læst alle indlæggene, men du søgte efter nogen fra Fyn :o) Det er jeg, bor i Odense, med bil og godt 20 kilo at tabe.
22 år, og har kæreste. Det blev lidt kort, men så kan du bare skrive, evt direkte til mig hvis vi sku "sparre" lidt sammen - eller tage den tur omkring Langesø eller hvad det nu er den hedder :o) Har hørt der skulle være så kønt, hihi.
- pådenigen(igenigenigen)