Hej og velkommen til! Det bliver spændende at følge dig!
Mit mål er 28 kg! Så jeg kender processen! Jeg er bare heldigvis kommet dertil hvor jeg har tabt 12,5 kg! Dvs. snart halvvejs! Og jeg kan kun fortælle dig at du kan glæde dig! Og jeg ved mange siger det er svært at tabe sig! Men det kan også være sjovt, husk det! Det skal ikke være surt for dig! For så går det galt!
Held og lykke med det:-)
#2 af Stronger (slettet)
Jeg har ikke haft en kæreste i 3 år og en så stor vægtøgning fremmer ikke ligefrem lysten til det sociale. Så nu skal det være. Jeg har sagt det før men har ikke været konsekvent. Jeg håber at jeg kan gøre det nu!!
Min BMI er vist omkring 33 så er temmelig overvægtig. Jeg har fået nogle reduktil (ja, jeg ved godt medicin ikke er løsningen!) af en der havde 2 mdrs forbrug tilbage. Så dem har jeg tænkt mig at æde for ligesom at kick-starte vægttabet! Han havde da tabt 15 kg på 2 mdr så håber der måske ryger... 10? Samtidigt med kostregulering selvfølgeligt!!
Desuden ska jeg træne mig selv i at drikke mere vand!! Tager en kande med mig hver gang jeg sætter mig ved tv´et og den skal bare ned... Jeg har desværre en cola afhængighed jeg vil prøve at skære lidt ned på... Løber tør for mine tysklands dåser om snart, der er nok 8 tilbage... Så det er så nemt...
Jeg har en hest som jeg brude ride lidt oftere. Det er god motion men er simpelthen så vinterslap at jeg næsten ikke orker. Har sat mig for at det hedder MIN. 3 gange om ugen fra nu af! Desuden har jeg en hund der skal motioneres. Så vil prøve at tage en lidt længere aftenstur med hende...
Det bliver en lang proces!
Hvis der er en der har ca samme overvægt (30kg) og kunne tænke sig at følges så skriv til min mail/messenger lomse@hotmail.com. Og hvid su bor i odense/vestfyns området og har lyst til en times powerwalk en gang om ugen i langesøskoven e.l. så er jeg også frisk på det.