NU skal det være -igen!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: NU skal det være -igen!
Nu har jeg regnet mit protein ud. Man skal have 0,8g pr kg kropvægt hvilket giver 72 g protein. I dag har jeg fået 35 :S og det er jo allt for lidt. Det ville kræve at jeg spiste 110g oksekød oven i det jeg har spist i dag (fx)... Så meget kød kan jeg jo slet ikke spise -synes i forvejen det er ulækkert...

Overvejer om jeg måske skulle købe mig noget proteinpulver til at få de resterende ind... Skal spise et helt broccoli om dagen hvis jeg skal have 35g derfra... Og det kommer ALDRIG til at ske...
16 år11. januar 2009 kl. 18:37
Hvis du skal løbe efter får du da masser af motion?? Hehe, ej det er vist bare et spørgsmål om træning, så kan i gå nogle gode ture. Man får et super forhold af at traske rundt med hesten som en hund :)
16 år11. januar 2009 kl. 23:04
Er sikker på min dårlige knæ ikke vil være enig :D Men ja, gjorde det meget med min gamle hest men ham den nye er ikke så godt opdraget hvad tempo angår når man trækker. Men vil på den anden side heller ikke pille skridten ud af ham...

I morgen skal jeg ud at svømme og det glæder jeg mig til. Især saunaen til sidst. Har fået en del træningstilbud men det kræver at jeg kører 2 gange 30km for at komme til og det kan hurtigt løbe op, både i penge og tid! Herude på bøh-landet er der desværre ikke så meget at komme efter. Så en gang om ugen til storbyen kan gå an...
16 år12. januar 2009 kl. 09:30
Uhhh... Jeg tror lige jeg oplevede mit første rigtige set-back siden jeg startede (ud over de 300g jeg tog på da jeg var hjemme i julen)... Jeg har spist en croissant i fransk-time fordi vi havde om mad og læreren havde det med ind for os. Men jeg troede jo ikke det var så slemt, og jeg var ret stolt at jeg begrænsede mig til det, men så kommer jeg herind og så har jeg spildt 300 kcal på det!

Så blev jeg sur og spiste stor frokost og noget chokolade... Det er jo heller ikke smart vel... ARGH

Hvad tror i en croissant vejer? For det ville hjælpe lidt på regnskabet hvis det vejede mindre.

Det værste er bare at jeg ved jeg ikke taber mig noget i dag, for jeg skal jo også have aftensmad, og det har jeg ikke lyst til at springe over. Og nu hvor jeg lige synes det gik så godt og var lige begyndt at se tydelige resultater på vægten hver dag. Hmph...
16 år13. januar 2009 kl. 12:52
Det er jo ikke verdens undergang. Bare spis sund aftensmad. Du kan jo få ret mange kcal uden at tage på. Det er netop når man ryger i, at man skal rejse sig og fortsætte i samme gode stil :)

Tror en crossant vejer ca. 100 gram. De er jo ret luftige.
16 år13. januar 2009 kl. 15:29
Nej jeg ved det godt... Det føles bare sådan i øjeblikket. Og det var også irriterende for så ville jeg hellere have spist chokolade end en croissant!

Men jeg må glemme det og komme videre. Op på vognen XD
16 år13. januar 2009 kl. 15:40
Op på hesten igen, der vil være mange dage hvor du ikke taber dig! Det kommer lidt i hak nogen gange! Og når man starter taber man meget væske og derfor går det hurtigt i starten!
16 år13. januar 2009 kl. 16:03
Hej Alle.
Jeg vil sørme også være med.
Jeg vejer 106kg og skal veje 81 for at være inden for normal BML området.
Var der næsten for to år siden. Uden grund egentlig. Var blevet single og så røg de bare af af sig selv. Men med fester, alkohol oh pizzamd ryger det hele jo på igen.
Skal vi følges?
Fik en venlig opsang på min profil idag og har nu brugt eftermiddagen til at tænke mig lidt om.
Er jo åndssvagt at jeg belønner mig selv med junk. Er noget pjat.
håber I vil følges!
Maria (AKA Beetlejuice)
16 år13. januar 2009 kl. 16:59
hej jeg er også startet igen igen.... vejer 103kg, og vil meget gerne ned på 85kg.
jeg bor i tyskland lige på den anden side af grænsen, og fordelen ved at bo her er at man kan købe billigt motions udstyr, så har invisteret i et stort løbebånd, hvor der er vægttabs program på, og noget vægtmotionsudstyr noget, så har planlagt med mig selv at jeg skal på løbebåndet hver dag,og så den anden hver anden dag ivertfald her i starten.
dyrker motion 1 time af gangen, og prøver at gøre det 2 gange daglig.
jeg har ingen problemer med at spise grønt,og frugt, bruger aldrig fedt,og lever i det hele taget sundt...hvisman lige ser bort fra den forbandede chokolade, men har nu klaret 2 dage uden chokolade, så håber jeg bare at det fortsætter.
jeg har virkelig motivationen denne gang,også fordi min mand er med på den, han fandt ud af at hans vægt var steget lidt på det sidste det kunne han ikke lige klare,så rart at være 2 om det, det gør det væsentligt nemmere.
jeg er elendig til at huske at spise, skal være stolt hvis jeg får den op på 3 måltider om dagen, men jeg kæmper med det, og har købt gulerøder og æbler som jeg kan gå og hyggespise lidt af specielt når jeg får lyst til chokoladen.
har en anden uvane, som heder pepsi max,men den er jo anbefalet af vægtvogterne..så bilder mig ind den er meget sund,men er dog også blevet bedre til at drikke meget vand... har købt nogen flasker jeg render rundt med hele tiden, sådan så jeg også får husket at drikke rigeligt.
glæder mig så meget til vægten er nede :-)
16 år13. januar 2009 kl. 19:05
Hej Anette, velkommen til:) FLOT beslutning du har taget sammen med din mand! Jeg er helt vild misundelig på dit løbebånd. Det lyder kanon fedt! Når jeg får en slat penge engang, så vil jeg også lave mit egen motionsrum, det kunne dælme være fedt! Når jeg ikke kommer afsted er det pga. jeg ikke gider at jeg ikke gider at kører for det!

Pepsi max er ikke sundt, men det er et bedre alternativ end alm. pepsi! Tænk alle de mærkelige stoffer der i! Siger hende der også drikker sådan noget light pjat hi hi

Et godt råd er, selv om jeg ved det er svært! Spise flere gange om dagen, det holder forbrændingen igang! Jeg spiste førhen aldrig morgenmad, efter jeg er begyndt på et stort soid morgenmåltid, er der virkelig sket noget extra med mit væggtab kan jeg mærke, og kan meget nemmere stå imod søde sager! Og med den mændde motion vil der virkelig ske noget hvis du skilte dig af med chokoladen. Hvis du ikke er til kolde tyrker med chokolade, så er der altså nogen steder hvor de laver nogle lidt sundere chokolader, hvis trangen skulle melde sig på, man skal bare være bevidst om at de stadige ikke er kcalorie fri!

Held og lykke til alle jer nye, jeg synes det vælter ind med nye, det er så fedt at kunne bruge debatten hverdag, førhen var der virkelig stille, og der var ikke mange indlæg i løbet af en uge!
16 år13. januar 2009 kl. 19:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...