15 minutter om dagen!

Du læser en tråd i debat > motion

Jeg fik gået lidt i dag her til aften. Jeg bor jo virkelig tæt på vandet, når man først får zigzagget sig gennem bygninger og gader. ;-) Det må jeg udnytte noget mere. Måske tage en kande kaffe med på en gåtur og så "parkere" på bolværket og bare være. Det må jeg se om der bliver tid til i weekenden.
10 år30. maj 2014 kl. 21:52
Lidt over en time blev det til i dag - jeg havde forventet, at Martin ville trække mig med ud før han skulle på arbejde, men det var der ikke tid til, så det blev bare en tur for mig selv. Men det var nu ok :)
10 år1. juni 2014 kl. 21:55
Er inaktiv.... Er lige landet hjemme i Nuuk eftr 15 timer på farten. Alt gik planmæssigt til vi nåede Færøerne - her vendte vi om og fløj retur til Kbh pga et stoppet brændstoffilter.... 2 timer senere gik turen atter mod Grønland, hvor jeg landede kl. 16 lokal tid... ER TRÆT og gør intet før i morgen :-)
10 år2. juni 2014 kl. 21:20
Er lige kommet hjem fra teamdag med arbejde, og nu rener det. Så ingen gåtur til mig i dag - timen i går må dække for i dag, og så ta'r jeg en løbetur med HealthCamp holdet i morgen :)
10 år2. juni 2014 kl. 21:34
Fik gået 45 minutter i går - valgte at tage en omvej hjem, så turen blev længere end de sædvanlige 30 minutter :-) Fik ikke løbet som planlagt - men prøver at få det gjort i dag!!!
10 år4. juni 2014 kl. 12:31
I går blev det ikke til træning ud over HealthCamp træningen, men det var også fint nok. Det blev til 4,6 km på 33 minutter så det var okay. I dag bliver der ikke tid til gåtur - prøvedyk i Bagsværd Svømmehal om en time - det tæller også som at være aktiv, ikke? ;)
10 år4. juni 2014 kl. 17:56
Fik gået en times-tid i går :-)
10 år5. juni 2014 kl. 12:54
40 minutters gåtur blev det til tidligere (i Tivoli mellem afhentning af biografbilletter og filmens begyndelse) og så 30 minutters KettleCross. Godt tilfreds :)
10 år5. juni 2014 kl. 21:04
Stiv kuling og styrtregn er bare ikke en kombination, der egner sig til udendørsaktivitet!! Fik intet gjort i går - og det tyder heller ikke på, at der bliver muligheder i dag. Vejret er bare så stygt!!!
10 år6. juni 2014 kl. 14:51
6. juni blev en gåtur på lidt over 1 time, i går en gåtur på 29 minutter (+ 1 times CrossFit) og i dag blev det til 30 minutters gåtur. Alt i alt er det faktisk gået ret godt på det sidste :)
10 år8. juni 2014 kl. 21:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });