#31 af fedania
15 minutter om dagen!
Du læser en tråd i debat > motionfedania
Hold nu op hvor det kører for os, det er dælme godt klaret at en aftale om 15 minutter sådan "formerer" sig :)
10 år8. maj 2014 kl. 13:40
Nikomath
Ja det er godt nok imponerende, hvad du der fik sat i gang, Fedania - af hjertet tak, endnu engang :o) Er endnu ikke helt klar på, hvad dagens motion bliver. Kan ikke gå hjem fra job - Flirten har sat sin bil hos mig inden han tog afsted til DK - så den må jeg hellere få med hjem...
10 år8. maj 2014 kl. 17:21
Firkanten (slettet)
Jeg er vist ved at komme bagud. Jeg synes stadig at den time jeg gik forleden burde række langt ind i næste uge. Men jeg må vel hellere se at få gået i morgen. Så er det jo weekend omkring kl. 15. Det burde kunne lade sig gøre.
Men I klør bare på, tøser. Så halter jeg efter. :-P
Men I klør bare på, tøser. Så halter jeg efter. :-P
10 år8. maj 2014 kl. 22:33
Nikomath
Hmmm - fik ALDRIG så meget som 5 minutter i den friske luft i går.... Til gengæld har jeg gået 17 minutter til morgen - Endomondo ku ikke fange GPS-signal - men tiden fik jeg da :-) Og planen er, at jeg igen i dag vil trave ud til min venindes lejlighed og vande blomster - så der kommer 7,6 km og ca. 1,5 time på kontoen. I princippet er vores lille pagt jo egentlig afsluttet - men jeg vil gerne foreslå, at vi prøver endnu en uge?? Er i friske???
10 år9. maj 2014 kl. 13:57
fedania
Smed Walk away the Pounds på fjernsynet og gik 2 miles (3.2187km) på en god halv time. Endomondo gik ud til de sidste par minutter, men jeg lader den altså tælle for i går og i dag alligevel ;)
10 år9. maj 2014 kl. 22:11
fedania
Niko - naturligvis ta'r vi en uge mere! :)
10 år9. maj 2014 kl. 22:11
Firkanten (slettet)
I er vanvittige. Jeg kommer nok til at hænge på en uge endnu. Jeg skal sq have det lært. Nåh.
10 år9. maj 2014 kl. 22:30
Nikomath
Fedt at I er med på en uge mere. Jeg fik gået 22 minutter i går efter middags - og i dag har jeg taget turen ud til blomstervanding - altså 7,6 km på 1 time og 18. Delte den i to - gik derud, vandede de mange potteplanter og løb/gik så hjem. Er lige så høj på endorfiner i dag, som da jeg gjorde det i sidste uge :-) Yip-yip - jeg er sku' da bare lidt for sej!!!
10 år10. maj 2014 kl. 20:48
Nikomath
Og glemte lige at fortælle at gårsdagens "sene" gå-tur foregik i SNEVEJR!!! Og faktisk sner det igen her til aften..... ØV!!
10 år11. maj 2014 kl. 00:34
fedania
Min endomondo stoppede trackingen før jeg nåede hjem, men jeg gik altså 15 minutter efter min løbetræning i dag. Derudover gik jeg 15 minutter på færgen både ud og hjem (ja, folk kigger når man ta'r 17. tur rundt om toilet-øen ombord på færgen) men der var trackingen ikke slået til, fordi båden jo også bevæger sig. Det var dog ikke pga. vores 15-minutter aftale, men fordi min ryg er lidt på tværs og ikke har godt af at jeg sidder stille i længere tid.
10 år11. maj 2014 kl. 20:48