#1 af fedania
15 minutter om dagen!
Du læser en tråd i debat > motionfedania
15 minutter om dagen!
Dette er en "blæretråd" til alle dem som er med på en frisk udfordring på at være aktiv i mindst 15 minutter om dagen. I første omgang løber udfordringen fra fredag 2/5-14 og en uge frem (altså til og med torsdag d. 8/8-14) og så ser vi om vi er motiverede til at fortsætte.
10 år2. maj 2014 kl. 17:47
fedania
Mine 15 minutter er overstået -...
Mine 15 minutter er overstået - det blev til en 1t lang hyggetur med Martin på en af de nye Kløverstier i Ishøj. Han valgte rute og ville gerne ned mod vandet og indsøerne - føj der var mange små insekter på ruten!
endomondo.com
endomondo.com
10 år2. maj 2014 kl. 17:48
Firkanten (slettet)
Jøsses det er koldt udenfor Jeg...
Jøsses, det er koldt udenfor. Jeg forstår godt de taler om mulighed for sne. *brrr*
Her er mine 15 minutes of walk. :-D
endomondo.com
Her er mine 15 minutes of walk. :-D
endomondo.com
10 år2. maj 2014 kl. 23:43
Nikomath
Og mine 15 Min blev til...
Og mine 15 Min blev til 1 time og 16 minutter kombineret gang og løb. Mest gang:-) Kan desværre ikke få endomondo til at makke ret, men det kommer i morgen!!!
10 år3. maj 2014 kl. 02:33
Firkanten (slettet)
Blærerøve -D Jeg kan godt se...
Blærerøve. :-D
Jeg kan godt se at jeg skal oppe mig med de der gåture, når I knalder derud af med timevis af motion. :-P Men jeg er bare ikke meget for at gå, så ... Det er nemmere at cykle, nåh. :-P
Jeg kan godt se at jeg skal oppe mig med de der gåture, når I knalder derud af med timevis af motion. :-P Men jeg er bare ikke meget for at gå, så ... Det er nemmere at cykle, nåh. :-P
10 år3. maj 2014 kl. 08:13
fedania
Hold du dig bare til de...
Hold du dig bare til de 10 minutter Firkant - det er FANTASTISK endelig at være foran dig i en Endomondo udfordring :D
10 år3. maj 2014 kl. 10:58
fedania
Når man er så dum at...
Når man er så dum, at man lader telefonen ligge hjemme, når man kører til CrossTraining, og derfor IKKE kan checke ind i sin Pact og dermed få dagens penge-kostende workout overstået... så er man nødt til at gøre det til mindst 30 minutters gang i stedet. Så det var ikke fordi jeg havde lyst til mere end 15 minutter - det var ren og skær nødvendighed :| Her giver ordsproget "hvad man ikke har i hovedet må man have i benene" for alvor mening ;)
endomondo.com
endomondo.com
10 år3. maj 2014 kl. 13:47
Nikomath
Og så fik jeg også klaret...
Og så fik jeg også klaret dagens udforddring :-) 58 minutter i adstadigt tempo.
Dokumentationen for både i går og i dag, kan ses her:
'
endomondo.com
Dokumentationen for både i går og i dag, kan ses her:
'
endomondo.com
10 år3. maj 2014 kl. 21:21
Firkanten (slettet)
Haha - det er altså også...
Haha - det er altså også lidt skørt at udfordre en fedling i at tabe flest kcal. Jeg skal jo kun lave 1/3 af dig for at tabe de samme kcal. :-P
Men jeg kommer altså bagud i dag. For lejer kom igen hjem standerskæv og jeg vil ikke overlade min kat til sådan en skævert. Jeg ved jo ikke om katten ligger i gården, fordi han har glemt at lukke vinduet i sin rus. Jeg kommer til at sige dem op i morgen, så de flytter til d. 1. - det her vil jeg ikke lægge hus til. Heller ikke selvom de er ret søde osv.
Men jeg kommer altså bagud i dag. For lejer kom igen hjem standerskæv og jeg vil ikke overlade min kat til sådan en skævert. Jeg ved jo ikke om katten ligger i gården, fordi han har glemt at lukke vinduet i sin rus. Jeg kommer til at sige dem op i morgen, så de flytter til d. 1. - det her vil jeg ikke lægge hus til. Heller ikke selvom de er ret søde osv.
10 år3. maj 2014 kl. 22:55
Firkanten (slettet)
PS Jeg har altså gået men...
PS. Jeg har altså gået, men min telefon lå til opladning, så jeg kan ikke bevise det. Og jeg har godt af gåturen, så jeg tager bare en halv time i morgen i stedet for. ;-)
10 år3. maj 2014 kl. 22:56