15 minutter om dagen!

Du læser en tråd i debat > motion

Du fører dig frem, Fedania :o) Hvor er det dejligt, at du får lagt så meget aktivitet ind i hverdagen - det kniber noget mere her - men fik dog mig selv hevet op ved hårrødderne i går (trods et overdrevent indtag af alkohol søndag!) og fik travet en lille times tid. Ros til mig :-)
10 år10. juni 2014 kl. 11:22
I går blev det til en kort tur - jeg trackede den ikke, men jeg vil tro det var 15-20 minutter. Dertil kom flytning af 4 dæk til kælderrum (ja, lidt flov over først at have fået skiftet til sommerdæk nu, men der har bare været SÅ travlt...)
10 år11. juni 2014 kl. 09:58
fik travet en time i går - det halve af turen sammen med en god ven. Sluttede af med en GT i solen på min terrasse. Hmm - så meget for ekstra forbrænding :-)
10 år12. juni 2014 kl. 14:32
Og så lige 1½ time i fjeldet til aften. Skønt at komme ud og op!! Det er hårdt - men vejret var helt fantastisk - og er det stadig. Kl. er 20.30 og det er 13 graders varme og vindstille. Så er Grønland helt i top!!!!
10 år13. juni 2014 kl. 00:31
Var ude at løbe i går (for første gang i 10 dage) , 5 km på lidt over 38 minutter.
Og i dag gik jeg en tur på lidt over ½ time :)
10 år14. juni 2014 kl. 15:58

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });