15 minutter om dagen!

Du læser en tråd i debat > motion

15 minutter om dagen!
Dette er en "blæretråd" til alle dem som er med på en frisk udfordring på at være aktiv i mindst 15 minutter om dagen. I første omgang løber udfordringen fra fredag 2/5-14 og en uge frem (altså til og med torsdag d. 8/8-14) og så ser vi om vi er motiverede til at fortsætte.
10 år2. maj 2014 kl. 17:47
Mine 15 minutter er overstået - det blev til en 1t lang hyggetur med Martin på en af de nye Kløverstier i Ishøj. Han valgte rute og ville gerne ned mod vandet og indsøerne - føj der var mange små insekter på ruten!

endomondo.com
10 år2. maj 2014 kl. 17:48
Jøsses, det er koldt udenfor. Jeg forstår godt de taler om mulighed for sne. *brrr*

Her er mine 15 minutes of walk. :-D

endomondo.com
10 år2. maj 2014 kl. 23:43
Og mine 15 Min blev til 1 time og 16 minutter kombineret gang og løb. Mest gang:-) Kan desværre ikke få endomondo til at makke ret, men det kommer i morgen!!!
10 år3. maj 2014 kl. 02:33
Blærerøve. :-D

Jeg kan godt se at jeg skal oppe mig med de der gåture, når I knalder derud af med timevis af motion. :-P Men jeg er bare ikke meget for at gå, så ... Det er nemmere at cykle, nåh. :-P
10 år3. maj 2014 kl. 08:13
Hold du dig bare til de 10 minutter Firkant - det er FANTASTISK endelig at være foran dig i en Endomondo udfordring :D
10 år3. maj 2014 kl. 10:58
Når man er så dum, at man lader telefonen ligge hjemme, når man kører til CrossTraining, og derfor IKKE kan checke ind i sin Pact og dermed få dagens penge-kostende workout overstået... så er man nødt til at gøre det til mindst 30 minutters gang i stedet. Så det var ikke fordi jeg havde lyst til mere end 15 minutter - det var ren og skær nødvendighed :| Her giver ordsproget "hvad man ikke har i hovedet må man have i benene" for alvor mening ;)

endomondo.com
10 år3. maj 2014 kl. 13:47
Og så fik jeg også klaret dagens udforddring :-) 58 minutter i adstadigt tempo.

Dokumentationen for både i går og i dag, kan ses her:
'
endomondo.com
10 år3. maj 2014 kl. 21:21
Haha - det er altså også lidt skørt at udfordre en fedling i at tabe flest kcal. Jeg skal jo kun lave 1/3 af dig for at tabe de samme kcal. :-P

Men jeg kommer altså bagud i dag. For lejer kom igen hjem standerskæv og jeg vil ikke overlade min kat til sådan en skævert. Jeg ved jo ikke om katten ligger i gården, fordi han har glemt at lukke vinduet i sin rus. Jeg kommer til at sige dem op i morgen, så de flytter til d. 1. - det her vil jeg ikke lægge hus til. Heller ikke selvom de er ret søde osv.
10 år3. maj 2014 kl. 22:55
PS. Jeg har altså gået, men min telefon lå til opladning, så jeg kan ikke bevise det. Og jeg har godt af gåturen, så jeg tager bare en halv time i morgen i stedet for. ;-)
10 år3. maj 2014 kl. 22:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });