15 minutter om dagen!

Du læser en tråd i debat > motion

Så er dagens 15 (det blev så til 24) minutter i kassen.
endomondo.com

Jeg nuppede dem i forlængelse af min løbetræning, det er derfor start-stedet er lidt mærkeligt. Og så måtte jeg lige se den halvdel af "grøn kløversti, Ishøj" som jeg ikke har set før. Man kommer simpelthen igennem et skovstykke dernede syd for Vejlebrovej - fantastisk natur!
10 år4. maj 2014 kl. 16:54
Jeg fik gået ude ved vandet - jeg cyklede derud og cyklede videre bagefter. Nej, det er bare ikke fedt at gå. :-D

endomondo.com

Jeg skal gå 15 min igen i aften for at få dagens 15. Den ude ved vandet var for i går.
10 år4. maj 2014 kl. 17:05
Hvor er i seje, begge to. Hatten af for dig, Firkant - at du gør det selv om du hader at gå!!! Vil lige fortælle dig, at dengang jeg vejede 112 kg, der hadede jeg også at gå. Ville hellere cykle 30 km end gå 1 km..... I takt med at kiloene forsvandt kom jeg til at holde mere og mere af at gå (det holdt op med at gøre ondt alle vegne når jeg gjorde det :-)) Og pludselig en dag fik jeg lyst til at skifte gang ud med løb.... Endnu er jeg ikke kommet til at holde af at løbe - og har heller ikke fået gjort det til en fast rutine - men jeg tror på, at det nok skal komme - jeg er på vej!!! Melder mig senere, når dagens 15 minutter (der kun bliver til 15 i dag!!!) er gennemført..
10 år4. maj 2014 kl. 17:56
Jeg har sat mig for at når jeg bliver to-cifret, skal jeg i gang med at løbe. Der er 24 kg til, så det her gang-halløj er jo forløberen. Jeg har ikke ondt, når jeg går, men jeg keder mig bare gudsjammerligt! I dag mødte jeg en masse mennesker, der løb et eller andet løb. Jeg slog det op, da jeg kom hjem, og det var vist Iform, der var arrangør. Og den der lyd, når mange mennesker løber sammen, tiltrak mig - ganske som dengang jeg cyklede ved siden af dem, der løb halvmarathonet. Det vil jeg sq deltage i en dag.

Og jeg tror jeg vil elske at løbe, faktisk. Det er fordi det går så langsomt når jeg går at jeg keder mig. Der sker jo intet og der er ikke meget nyt at se på undervejs. :-P
10 år4. maj 2014 kl. 18:57
Så er weekendens 2 x 15 klaret. Jeg greb nogle flyers og gik så rundt på Frederikskaj for at finde postkasser. Så giver det jo mening at gå. ;-)

endomondo.com
10 år4. maj 2014 kl. 21:30
Done:-) 29 min fik jeg tracket!
10 år4. maj 2014 kl. 23:38
Fedt Niko - og du mente kun det ville blive til 15? ;)

Og Firkant - fantastisk at du har fundet en måde at gøre gåture meningsfulde - det er jo netop dét der er så fedt :)
10 år4. maj 2014 kl. 23:39
Jeg spurgte om overboen ville luftes. Det ville hun ikke - hun var på vej ud. Men da hun kom hjem, ville hun lige høre om jeg havde gået. Det havde jeg jo så ikke. Så det gjorde vi. Jeg hev 7 ansøgninger med under armen og fik dem afleveret ude på Teglholmen. Selskab og ansøgninger. Det var bare godt. Og så fik jeg sq gået for 4 dage, så nu har jeg god samvittighed, hvis der kommer regn senere på ugen. ;-)

endomondo.com
10 år5. maj 2014 kl. 21:30
Min endomondo opfører sig mærkeligt - på min telefon var dagens tur 2,14 km på 22:34 - på hjemesiden er det 0,23km på 4:07 :|

Men jeg HAR altså gået min tur, sværger! :)
10 år5. maj 2014 kl. 21:53
Og jeg fik klaret dagens udfordring. 36 min med indlagt dag 1 af løbeprogrammet. Startes med at gå 20 min, vendte så om og løb/gik hjem:-)
10 år5. maj 2014 kl. 21:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });