15 minutter om dagen!

Du læser en tråd i debat > motion

Og jeg fik også gået i dag - ikke den lange tur, jeg havde "truet" med - men 32 minutter i adstadigt tempo i flot solskinsvejr - dog med en lidt kold vind. Dejligt, trods alt ;-)
10 år11. maj 2014 kl. 23:23
I dag nøjes jeg med at indrapportere de 8 minutter det tog mig at gå hjem fra min bil (parkeringspladserne foran denne og nabobygningen skal asfalteres, hvilket vi blev informeret om i fredags med start i dag :|). Mit knæ har drillet lidt siden i torsdags, så jeg må hellere være sød ved det. Jeg skal jo helst kunne løbe i morgen...
10 år12. maj 2014 kl. 19:58
Jeg kommer nok til at snyde og bruge de skridt jeg går på arbejdet, hvis jeg skal overleve de næste uger. Jeg kan også melde mig ud. For jeg går jo skridtene alligevel om de trackes eller ej. Jeg danser også. Haha. Nåh, men hvad siger I?
10 år12. maj 2014 kl. 20:15
Mandagens status fra mig: Gik 25 minutter - gennemførte herefter de korte 9 minutters løbeprogram - og gik herefter yderligere yderligere 19 minutter. så ialt 53 minutter i den friske, solrige luft :-)

Til gengæld kan jeg mærke, at mit højre ben (og sikkert også resten af min krop) trænger til en lille pause, så har besluttet at gårsdagens aktivitet også må gælde for i dag - og så tager jeg revance igen i morgen.
Firkant; jeg er helt sikker på, at du får gået de nødvendige skridt og ikke mindst cyklet rigeligt i den friske luft - så jeg synes du skal blive og bare gøre det, du kan. Det er så hyggeligt, at du er med her ;-)
10 år13. maj 2014 kl. 13:02
Jeg prøver at tracke skridtene på job i morgen, så. Så ser vi hvor mange det bliver til på en kort arbejdsdag.
10 år13. maj 2014 kl. 20:52
Hov - jeg har da helt glemt at prale med, at jeg nuppede min "1 mile walk" i morges foran fjernsynet inden arbejde. Så længe vejret er så ustadigt har jeg nemlig besluttet at jeg bliver nødt til at stå 15 minutter tidligere op og gå foran fjernsynet hver morgen. Det tager 20 minutter - det kan jeg godt klare, ja jeg kan så!
10 år13. maj 2014 kl. 21:47
Tager det 20 minutter at gå 15 minutter om morgenen, eller hvad? :-D :-P
10 år13. maj 2014 kl. 21:48
Årh, du er da også så emsig Firkant.

Jeg står 15 minutter tidligere på, for selvom det tager 20 minutter at gå "1 mile walk" så havde jeg i forvejen 5 minutter i min morgenrutine som kunne allokeres til projektet ;)
10 år13. maj 2014 kl. 21:52
Sorry - det er bare første gang i dag jeg er lidt kvik og fanger tingene. :-P

Nu går jeg også i seng. Det tager nemlig 9 timer at sove 8 timers skønhedssøvn her i hytten. *lol*
10 år13. maj 2014 kl. 21:55
haha. Sov godt :)
10 år13. maj 2014 kl. 22:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });