#52 af Firkanten (slettet)
15 minutter om dagen!
Du læser en tråd i debat > motionFirkanten (slettet)
Jeg trackede støvsugning og gulvvask i dag ovre i administrationen. Det blev alligevel til 1,5 km på 1 times tid. Jeg synes lidt det er snyd, men jeg må indrømme at jeg simpelthen ikke kan overskue at skulle gå et kvarter, når jeg kommer hjem efter 12 timer ude hver dag. Måske jeg kan få gået noget i weekenderne, men det var jo ikke helt meningen at det skulle skubbes sammen til klynger. Det var jo 15 minutters motion, der kunne vokse til mere - men ikke noget med at man bunkede tingene sammen. Hmm.
10 år14. maj 2014 kl. 20:41
Nikomath
Fik tracket 23 min kombineret gå/løbetur i går. Er godt tilfreds - 2 ud af 3 løbeintervaller var op ad bakke :-) Noget ganske nyt for mig - og overraskende "nemt". Der loves storm i eftermiddag/aften med regn - og har altså ikke meget mod på at trave rundt i en regnstorm med grus, småsten og affald blæsende om ørerne. Får i øvrigt også gæster til varme hveder i aften - og er pålagt at deltage i en reception fra 16-18 - så har lidt svært ved at se, hvor tiden skal findes til en tur ud i vejret... Tager revanche i morgen!!!
10 år15. maj 2014 kl. 15:47
fedania
Det regnede vildt i går, så jeg var ikke helt stemt for at komme udenfor. OG så burde jeg naturligvis bare have taget den foran fjernsynet... men det fik jeg altså ikke lige godt :|
Men jeg tog mine 15 minutter her til morgen, og jeg har lige været til CrossGym. Vejret er godt, men jeg tror altså ikke helt det er en god idé at ta' min løbetræning i dag. Jeg overvejer at nuppe 15 minutter foran fjerneren (men jeg ved godt, at det giver mig meget mere at tage 30) - ved ikke helt hvad jeg vælger; det må tiden vise ;)
Men jeg tog mine 15 minutter her til morgen, og jeg har lige været til CrossGym. Vejret er godt, men jeg tror altså ikke helt det er en god idé at ta' min løbetræning i dag. Jeg overvejer at nuppe 15 minutter foran fjerneren (men jeg ved godt, at det giver mig meget mere at tage 30) - ved ikke helt hvad jeg vælger; det må tiden vise ;)
10 år15. maj 2014 kl. 20:16
Nikomath
Ha-ha-ha.....
Hold da magle, hvor jeg har været go' i dag!!! Ifølge endomondo har jeg gået hele 51,15 km på blot 21,29 minutter... Det må da være en verdensrekord?? :-) Der efter formåede jeg - igen iflg. Endomondo at gå 4,93 km på 23,11 min.... JO, det har i sandhed været en god dag :o) Nå, hvis sandheden skal frem så var det vist kun tiden Endomondo formåede at fange korrekt i dag - og i alt blev tilbagelagt 3,8 km på de sammenlagt 44,40 min - og bagefter 3,8 km retur igen på 42, 56 minutter. Fik stoppet Endomondo - slået GPS'en fra - og til igen, da jeg nåede frem til blomstervandingen - og det hjalp, så hjemturen blev tracket korrekt :o) Men altså knapt 1½ time - og det må så kompensere for min ringe indsats i går.... Kan man slette ture fra Endomondo??? Jeg kan ihvertfald ikke finde ud af det...
10 år16. maj 2014 kl. 22:22
fedania
Ja, tryk på "rediger" inde på hjemmesiden, der kan du slette. Du kan vist nok også fra mobilen, jeg kan bare ikke lige huske hvor... ;)
Og jeg fik gået ca. 1½ time (9 km) sammen med Martin, så min samvittighed er også helt i orden.
Og jeg fik gået ca. 1½ time (9 km) sammen med Martin, så min samvittighed er også helt i orden.
10 år16. maj 2014 kl. 22:38
fedania
Igen i dag blev det til mere end 15 minutter - nærmere bestemt 1 time :)
10 år17. maj 2014 kl. 19:17
Firkanten (slettet)
Jeg skal i Fresh om lidt og jeg tænker at jeg tager 15 min på gåbåndet. Bare fordi jeg skal have de åndssvage 15 min. :-P
10 år17. maj 2014 kl. 19:49
Nikomath
Og jeg har været igang i 26 minutter - kombination af gang og løb (3x2minutters løb). Energien var på lavpunktet og ryggen brokkede sig inden jeg kom afsted - men begge dele blev kureret undervejs :o) De første 2 løbeintervaller var op ad bakken og det var fandme hårdt - men jeg gjorde det!!! Hurra for mig... Fortsætter sku' en uge mere med minimum 15 minutter om dagen!!
10 år17. maj 2014 kl. 19:59
Firkanten (slettet)
Jeg kan godt finde ud af at gå på et løbebånd. Det er ok. Hvad handler det om? Jo, at jeg kan se hvor hurtigt jeg går og kan bestemme graden på underlaget selv. Dét motiverer åbenbart. Det er åndssvagt.
Men hvis det er dét, der skal til for at jeg får gået, så må jeg jo finde en Fresh i Hvidovre på vej hjem fra arbejde og få gået de 15 min. Det tager jo ikke lang tid, kan man sige. Medmindre man skal bruge 20 min på noget, der normalt tager 15 min. :-P
Billede af skærmen efter work out ligger på tumblr.
Men hvis det er dét, der skal til for at jeg får gået, så må jeg jo finde en Fresh i Hvidovre på vej hjem fra arbejde og få gået de 15 min. Det tager jo ikke lang tid, kan man sige. Medmindre man skal bruge 20 min på noget, der normalt tager 15 min. :-P
Billede af skærmen efter work out ligger på tumblr.
10 år17. maj 2014 kl. 21:53
Har dog planer om at skulle ud og løbe i aften - når jeg kommer hjem fra job omkring kl. 18.30 eller senere (den sidste i en uendelig række af generalforsamlinger er i kalenderen kl. 17 i dag :-))