Teenage - vægttab.

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Teenage - vægttab.
KunMig:

Bare lige til din info: Trådstarter er helt normalvægtig, og BEHØVER faktisk ikke at tabe sig, men hvis du gad at læse indlægget inden du svarer vil du opdage at hun faktisk er igang med at tabe sig, så hvorfor opfordrer du hende til noget hun allerede er igang med?

Må jeg lige gøre opmærksom på din enorme undervægt? No offense, men tror du ikke at du som 14årig skulle smutte ind på arto og spilde din tid dér i stedet for på et vægttabsforum? Kan ikke se hvad en så ung og så undervægtig pige har at gøre her, medmindre du er her for at tage på, men det var ikke sådan jeg tolkede dit indlæg...
Ret mig hvis jeg tager fejl :-)
14 år20. marts 2010 kl. 22:20
Tuc1992

:) Du kan da ikke vide om jeg er overvægtig hvis nu det hele er fedt? ... :)
14 år21. marts 2010 kl. 13:09
Sunrising, tag hen på et motionscenter og bliv målt med en fedttang. Du trænger altså til at få nogen facts.
14 år21. marts 2010 kl. 13:17
Gør det ikke mega ondt?
14 år21. marts 2010 kl. 13:36
nej det gør ikke ondt og de fleste motionscentere har også bare en vægt du skal stå op på så måler den din vægt og din fedtprocent og væske.
14 år21. marts 2010 kl. 13:58
Det kan den da ikke måle bare ved at jeg står på den haha :D

Hmm nu har der været mange negative indlæg, så kan jeg lige komme med noget godt (:

Jeg avr lige ude at løbe før ;)

og det gik sådan her

3 min løb (blev lidt forpustet, men trak vejret rigtigt! :D) 2 min gå (hvor jeg fik pusten helt og var klar til bagefter xD) 2 min løb (hårdt - bakker! xD) 2 min gå (skulle lige have pusten igen, havde lidt ondt i lungerne xD) 3 minutters løb (ned af bakke - gik rigtig godt og trak vejret helt fint, kunne måske have løbe mere? :D) 2 minutter gå (..) 2 - 2½ minut løb i hård modvind :D også gå resten af vejen hjem :) (ca. 2½ minut xD)

Nu er jeg kommet hjem, har ikke på samme måde ondt som de andre gange - det virker bare lidt som om min lunge udvider sig haha :D

Men en ting var lidt underligt, jeg fik RIGTIG meget spyt op i munden..og efter som jeg er en dårlig spytter (hm - rammer mig selv xD!) kan jeg ikke koncentrere mig om både at spytte og løbe - og jeg var ved at blive kvalt i mit eget spyt xb
14 år21. marts 2010 kl. 15:01
Godt gået! Det varmer at se de glade smileys.

Jeg spytter, bøvser, harker, sveder og prutter når jeg løber, og min veninde har altid toiletpapir i lommen når hun løber, siden hun en gang blev nødt til at skide bag en busk under en løbetur. :-D

Det er godt for kroppen at få en ordentlig rystetur og komme af med affaldsstoffer, bla gennem spyttet, så du må lære at spytte til siden og med vinden. :-)
14 år21. marts 2010 kl. 15:32
re: Teenage - vægttab.J
Jeg har nu heller ikek noget i mod det, jeg spytter bare på mig selv xD
14 år21. marts 2010 kl. 16:00
Årh :(

Jeg har været lidt småsyg, så har ikke løbet længe..

Jeg tabte mig 1 kilo og tog 2 kilo på.. og jeg blev mega kd af det, da vægten viste 70.6 :(

Og jeg har det forfærdeligt - for jeg ved at inderst inde, ønsker jeg, at jeg kan sulte mig selv.
14 år25. marts 2010 kl. 18:44
Søde Sunrising, du skal ikke tænke i de baner, der kommer intet godt ud af at sulte sig - jeg taler af erfaring :-)

Jeg er i de her dage også syg (for første gang i fire år!?) og jeg kan slet ikke kapere tanken om ikke at kunne komme ud og motionere, jeg får de vildeste skyldfølelser når jeg spiser og er hunderæd for vægten. MEN jeg ved hvor dårligt det er for min krop hvis jeg ikke får næring når jeg er syg, så jeg tvinger mig selv til at spise lidt alligevel...

Du skal ikke have det dårligt over at have taget på, det er garanteret bare vand du binder, fordi man binder ofte vand når man er syg, så jeg er sikker på at det forsvinder hurtigt igen når du bliver rask :-)

14 år25. marts 2010 kl. 19:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });