Teenage - vægttab.

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Teenage - vægttab.
Tror du ikke at grunden til du har ondt i lungerne kan være den kolde luft du indhalerer?
Det oplever jeg altid om vinteren i hvert fald.. Da jeg var ude at løbe i forgårs, første gang udendørs i år, 8km, fik jeg vildt ondt i hals og lunger bagefter, det har jeg ellers aldrig prøvet på fitness eller andre steder... tror det er kulden... men til gengæld ved jeg ikke lige hvad man kan gøre ved det...

14 år17. marts 2010 kl. 06:21
Jeg mener at du skal spise eller drikke fx et glas mælk og et stykke frugt - det kan jo være som en smoothie - inden for en time efter at du har løbet. Undersøgelser viser at så bliver man ikke så øm. Og jeg synes også jeg kan mærke at det virker.
14 år17. marts 2010 kl. 09:36
Ja okay...
14 år17. marts 2010 kl. 16:51
Det er gået helt galt i dag! :-(

Har spist både 7 dumle slikkepinde :( og en daim :-(

nu står den bare på sjip og englehop til det gør ondt!
14 år17. marts 2010 kl. 19:55
Bare rolig, SÅ slemt er 7 dumleslikkepinde og en daim heller ikke.. Kommer self an på hvad du ellers har spist, men du tager sikkert ikke på af det, så lad være med at pine dig selv unødigt :) Det er demotiverende for et vægttab hvis man straffer sig selv bare fordi man begår en fejl... Ingen kommer igennem et vægttab uden at falde i engang imellem.. Så er det bare at rette blikket fremad :-)
14 år17. marts 2010 kl. 20:06
Det virker for mig at straffe mig selv..
14 år17. marts 2010 kl. 20:44
Muligvis i øjeblikket, men på sigt vil gentagende afstrafning sænke dit selvværd og gøre dig usikker. Du er igang med et projekt der er sundt og godt for dig selv og din krop. Tak dig selv for det, vær stolt af det i stedet for at blive sur på dig selv over at have spist lidt slik. Husk, at der også er plads til at synde lidt i ny og næ i en slankekur. Hvis du tilpasser nogle små mængder er sødt engang imellem ind i kalorieregnskabet, så tror jeg også du vil undgå pludselig at stå og hælde en masse tilfældigt indenbords :)

Nogen gange skal man have lov at nyde. Jeg kommer sgu også til at æde en stor pose slik eller lignende engang imellem, og det kan dagen efter give et lille udsving på vægten, men venter jeg en dag mere så er det væk igen, så det at man falder i behøver ikke at vælte en totalt af pinden :-)
14 år18. marts 2010 kl. 06:46
Tjaaah.. jeg spiser altid slik :S
14 år18. marts 2010 kl. 16:19
Undskyld, men tror altså ikke at det vil skade hvis du fabte dig lidt :/

Jeg er 14 år, vejer 43,9 og er 163 høj.
Jeg er stadig langt fra mit mål. Siden nytår har jeg taget ca.1 kilo på:-( men det er muskler:-)

Jeg er komme rigtig godt i gang med motionen; løber, 100 mavebøjninger, 50 lår og 30 englehop hvardag:) Jeg bliver aldrig træt af det.

Prøv at tage en snor og form den i den brede du tror du er rundt om tajlen, mål efterfølgende med snoren. Hvis du er mindre end første mål(det du formede først), så er det forhåbentlig gået op for dig hvilken størrelse du er. Hvis du er størrere end du troede, viser det hvordan du godt kunne tænke dig at se ud.

KunMig<3
14 år19. marts 2010 kl. 11:46
Jeg ved da godt at jeg ikke ville tage skade af at tabe mig 1 kilo (eller 15 :) ) men tror ikke supperkur er sundt for en 15-årig.

Jeg forstod ikke det sidste med snoren? :)
14 år19. marts 2010 kl. 21:31

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });