#92 af Sunrising (slettet)
Teenage - vægttab.
Du læser en tråd i debat > vægttabSunrising (slettet)
re: Teenage - vægttab.J
Jeg ved ikke om jeg er hurtigt eller langsomt udviklet.
Men man kan jo SE at jeg er overvægtig, så kan det vel være ligemeget hvad bmi siger
Men man kan jo SE at jeg er overvægtig, så kan det vel være ligemeget hvad bmi siger
14 år27. marts 2010 kl. 13:30
bruger slettet
Jeg udelukker self ikke at du kan have ret :-)
Men nogen gange synes jeg altså også selv at jeg ser mega fed ud og at mine lår er kæmpe store selvom jeg faktisk er tynd som en pind.. Og jeg har en masse veninder der altid klager over hvor tykke de synes de er, og så er det i virkeligheden ikke så slemt som de tror...
Det er ikke kun anorektikere der kan have vrangforestillinger når de ser sig i spejlet :-)
Dermed ikke sagt at du ikke sagtens kan smide nogle kilo, synes bare det er synd hvis du har det dårligt med dig selv uden grund :-)
Men nogen gange synes jeg altså også selv at jeg ser mega fed ud og at mine lår er kæmpe store selvom jeg faktisk er tynd som en pind.. Og jeg har en masse veninder der altid klager over hvor tykke de synes de er, og så er det i virkeligheden ikke så slemt som de tror...
Det er ikke kun anorektikere der kan have vrangforestillinger når de ser sig i spejlet :-)
Dermed ikke sagt at du ikke sagtens kan smide nogle kilo, synes bare det er synd hvis du har det dårligt med dig selv uden grund :-)
14 år27. marts 2010 kl. 16:24
Sunrising (slettet)
Men jeg har det ikke dårligt med mig selv uden grund. :)
14 år28. marts 2010 kl. 19:29
SiriS (slettet)
Hvad skulle der til for at du skulle have det godt med dig selv, Sunrise?
14 år29. marts 2010 kl. 00:23
Sunrising (slettet)
Hvis jeg tabte mig.. og blev køn
14 år29. marts 2010 kl. 02:33
bruger slettet
Er du sikker på at det ville virke??
Da jeg var på din alder, mindede jeg meget om dig....dvs jeg var ikke køn nok, for tyk, ikke så smart som de andre osv. Det hele foregik inde i mit eget hovede, for når jeg ser klassebilleder nu, ligner jeg såmænd alle de andre.
Jeg tabte mig på et tidspunkt temmelig meget.....ikke for meget, men jeg lå på grænsen til undervægt, og alligevel var jeg ikke tilfreds, jeg synes stadig mine lår var for tykke, og det kan jeg jo se i dag at de ikke var.
I stedet for at arbejde på et vægttab, vil jeg anbefale dig at arbejde med dit selvværd, det er vist det du trænger mest til nu, så kan vægttabet komme senere.
Held og lykke
Vh Karin
Da jeg var på din alder, mindede jeg meget om dig....dvs jeg var ikke køn nok, for tyk, ikke så smart som de andre osv. Det hele foregik inde i mit eget hovede, for når jeg ser klassebilleder nu, ligner jeg såmænd alle de andre.
Jeg tabte mig på et tidspunkt temmelig meget.....ikke for meget, men jeg lå på grænsen til undervægt, og alligevel var jeg ikke tilfreds, jeg synes stadig mine lår var for tykke, og det kan jeg jo se i dag at de ikke var.
I stedet for at arbejde på et vægttab, vil jeg anbefale dig at arbejde med dit selvværd, det er vist det du trænger mest til nu, så kan vægttabet komme senere.
Held og lykke
Vh Karin
14 år29. marts 2010 kl. 09:18
Sunrising (slettet)
Kaj:
Jeg tror bare jeg skal se om det virker at tabe mig :)
Jeg tror bare jeg skal se om det virker at tabe mig :)
14 år29. marts 2010 kl. 09:26
SiriS (slettet)
re: Teenage - vægttab.
Hej Sunrising (dejligt navn du har valgt til dig selv!)
Jeg håber det går godt med dit vægttab og med din træning. Styrketræning hjælper med at nå hurtigere resultater. Når du også træner din overkrop, bliver hele kroppen mere harmonisk at se på, dvs fokus fjernes lidt fra de tykke lår, som du åbenbart har.
Du kan også lære at klæde dig efter din kropsform.
Bare bliv ved! Spis frugt i stedet for slik, bare ind i mellem. Efterhånden bliver det en vane at købe lidt blåbær i stedet for en pose vingummi.
Jeg håber det går godt med dit vægttab og med din træning. Styrketræning hjælper med at nå hurtigere resultater. Når du også træner din overkrop, bliver hele kroppen mere harmonisk at se på, dvs fokus fjernes lidt fra de tykke lår, som du åbenbart har.
Du kan også lære at klæde dig efter din kropsform.
Bare bliv ved! Spis frugt i stedet for slik, bare ind i mellem. Efterhånden bliver det en vane at købe lidt blåbær i stedet for en pose vingummi.
14 år29. marts 2010 kl. 19:38
Sunrising (slettet)
re: Teenage - vægttab.
Lige et glædes indlæg :D!!!!!
Jeg nåede endelig mit første løbemål - så det så sådan her ud
02.58 - løb
02.06 - gå
03.01 - løb
01.42 - gå (læg mærke til jeg selv begyndte at løbe før 2 minutter! :D)
03.04 - løb
02.00 - gå
02.01 - løb
også bare op til huset (:
selvom jeg var drænet for energi (se mit for en gangs skyld lave indtag af mad - har virkelig gjort meget for ikke at spise i dag) + et dårligt knæ efter de første 5 minutters løb..
Jeg nåede endelig mit første løbemål - så det så sådan her ud
02.58 - løb
02.06 - gå
03.01 - løb
01.42 - gå (læg mærke til jeg selv begyndte at løbe før 2 minutter! :D)
03.04 - løb
02.00 - gå
02.01 - løb
også bare op til huset (:
selvom jeg var drænet for energi (se mit for en gangs skyld lave indtag af mad - har virkelig gjort meget for ikke at spise i dag) + et dårligt knæ efter de første 5 minutters løb..
14 år29. marts 2010 kl. 20:00
Nu ved kun du hvordan du er bygget, så det kan self godt være at du har mere fedt end godt er, men det er igen kun en fedt%-måling der kan give det præcise svar... :-)