#52 af Sunrising (slettet)
Teenage - vægttab.
Du læser en tråd i debat > vægttabSunrising (slettet)
re: Teenage - vægttab.
Jeg sammenligner mig ikke altid med "stjernerne", men personer omkring mig. Jeg kan ikke elske mig selv, når jeg ved at jeg nok er noget af det klammeste der findes - hårdt sagt.. :s Jeg har til tider fået det fysisk dårligt af at se mig selv (kast op fornemmelse, kvalme.)
Og ja, jeg kan jo lade som om.. Det har jeg også gjort, men det er forfærdelig hårdt, når jeg hver evig eneste dag har den samme kamp i mit hoved. Forsøger at undgå spejle nogen gange, hvis jeg ved det gør mig ked af det.
Som tidligere sagt, er det ikke svært for mig at komme ud at løbe, det gør bare så forfærdelig ondt. Jeg skal bestemt ikke løbe med nogen i fremtiden.. De stresser mig fuldstændig ;s Det eneste der kan presse mig til at løbe er mig selv (måske på en lidt dum måde, men hvis jeg bare løber og tænker "fuck du er fed, farten op, ret dig op klamme" o.s.v. kan jeg godt xD)
Og ja, jeg kan jo lade som om.. Det har jeg også gjort, men det er forfærdelig hårdt, når jeg hver evig eneste dag har den samme kamp i mit hoved. Forsøger at undgå spejle nogen gange, hvis jeg ved det gør mig ked af det.
Som tidligere sagt, er det ikke svært for mig at komme ud at løbe, det gør bare så forfærdelig ondt. Jeg skal bestemt ikke løbe med nogen i fremtiden.. De stresser mig fuldstændig ;s Det eneste der kan presse mig til at løbe er mig selv (måske på en lidt dum måde, men hvis jeg bare løber og tænker "fuck du er fed, farten op, ret dig op klamme" o.s.v. kan jeg godt xD)
14 år15. marts 2010 kl. 21:42
SiriS (slettet)
Vi bliver vist nødt til at sende dig i terapi, søde! :-)
Start med at se filmene 'Schrek' og 'Precious'. Og hold så op med at tale grimt til dig selv. Det fører ikke noget godt sted hen, tro mig!
Start med at se filmene 'Schrek' og 'Precious'. Og hold så op med at tale grimt til dig selv. Det fører ikke noget godt sted hen, tro mig!
14 år16. marts 2010 kl. 07:15
Kirsten P (slettet)
ja det er nok en god ide at løbe for dig selv indtil du føler du kan følge med de andre. Istedet for at sige de grimmeting til dig selv når du løber, skal du da hellere rose dig selv. Du kan rose dig selv for at komme afsted og sige opmuntrende ting som du kan jo godt o.lign.
forsæt endelig også med at ride det giver en sexy numse
forsæt endelig også med at ride det giver en sexy numse
14 år16. marts 2010 kl. 13:25
Sunrising (slettet)
Jeg kan kun presse mig selv ved at se på mig selv. (:
Men hvad med løbet? Jeg kan ikke løbe 3 minutter :s
Jeg løber en lille tur nu, har lidt ondt i hovedet :)
Men hvad med løbet? Jeg kan ikke løbe 3 minutter :s
Jeg løber en lille tur nu, har lidt ondt i hovedet :)
14 år16. marts 2010 kl. 18:33
bruger slettet
Jamen så løb det du kan og vær stolt af det. Det skal nok komme :-)
Jeg begyndte engang at løbe efter et program jeg fandt på i forms hjemmeside.
Det var noget med at gå 5 min. løbe 2 min. gå 5 min. løbe 2 min. gå 6 min. og så gjorde man det 3 gange på den første uge, og så steg antallet af løbeminutter de følgende uger, således at man på 12 uger skulle kunne løbe 5 km på 30 min.
Og det virker skam. Jeg har heller aldrig kunnet løbe uden at jeg var ved at dø (føles det som), men det kan jeg altså nu....så selv om man (som for mit vedkommende) aldrig har løbet mere end 5 meter i hele sit 36 årige liv, kan man altså godt træne sig op til at kunne :-)
God fornøjelse med løbeturene.
Jeg begyndte engang at løbe efter et program jeg fandt på i forms hjemmeside.
Det var noget med at gå 5 min. løbe 2 min. gå 5 min. løbe 2 min. gå 6 min. og så gjorde man det 3 gange på den første uge, og så steg antallet af løbeminutter de følgende uger, således at man på 12 uger skulle kunne løbe 5 km på 30 min.
Og det virker skam. Jeg har heller aldrig kunnet løbe uden at jeg var ved at dø (føles det som), men det kan jeg altså nu....så selv om man (som for mit vedkommende) aldrig har løbet mere end 5 meter i hele sit 36 årige liv, kan man altså godt træne sig op til at kunne :-)
God fornøjelse med løbeturene.
14 år16. marts 2010 kl. 18:50
SiriS (slettet)
Jeg hepper på dig!
14 år16. marts 2010 kl. 19:59
Sunrising (slettet)
Jeg løb meget bedre i dag (:
Tror det var sådan her
Gå 1 minut
Løbe 3 minutter (rekord xD)
Gå 2 minutter
Løbe 2 minutter
Gå 2 minutter
Løbe 2½ minut (pressede mig xD)
Gå 2 minutter
Løbe 2
Gå 3 minutter (det sidste stykke hjem :) )
Men det var kun en gang rundt om søen + jeg kunne ikke spise noget aftensmad så. (:
Tror det var sådan her
Gå 1 minut
Løbe 3 minutter (rekord xD)
Gå 2 minutter
Løbe 2 minutter
Gå 2 minutter
Løbe 2½ minut (pressede mig xD)
Gå 2 minutter
Løbe 2
Gå 3 minutter (det sidste stykke hjem :) )
Men det var kun en gang rundt om søen + jeg kunne ikke spise noget aftensmad så. (:
14 år16. marts 2010 kl. 20:02
SiriS (slettet)
Flot! Du har gjort det godt!
Hold en pause på 1-2 dage, hvor du ikke laver andet end strækøvelser. Det er nu bevist at man opnår bedre træningsresultater med strækøvelser, mens de ingen eller kun lille betydning har for om man bliver øm. Her har et lille måltid med protein og kulhydrat lige efter træningen til gengæld stor betydning.
Hold en pause på 1-2 dage, hvor du ikke laver andet end strækøvelser. Det er nu bevist at man opnår bedre træningsresultater med strækøvelser, mens de ingen eller kun lille betydning har for om man bliver øm. Her har et lille måltid med protein og kulhydrat lige efter træningen til gengæld stor betydning.
14 år16. marts 2010 kl. 20:11
Sunrising (slettet)
Hvad mener du med det sidste? :-)
Jeg har mega ondt i lungerne (: men når jeg løber har jeg valgt at løbe lige til jeg trækker mit vejr med besvær. Altså jeg forsøger så godt jeg kan, at trække vejret normalt, og når jeg ikke kan mere går jeg.. :) (når jeg ikke kan trække vejret ordenligt, får jeg det dårligt og holder helt oppe med at trække vejret lidt. :)
Jeg har mega ondt i lungerne (: men når jeg løber har jeg valgt at løbe lige til jeg trækker mit vejr med besvær. Altså jeg forsøger så godt jeg kan, at trække vejret normalt, og når jeg ikke kan mere går jeg.. :) (når jeg ikke kan trække vejret ordenligt, får jeg det dårligt og holder helt oppe med at trække vejret lidt. :)
14 år16. marts 2010 kl. 20:17
Det er skønt at dine veninder bakker dig op og løber med.
De gode råd går på at du skal fremelske et positivt billede af dig selv. Ikke ignorere det du kan forbedre, men elske og sætte pris på dig selv og din krop. Slut med at sammenligne, for det er simpelthen alt for urealistisk at skulle leve op til de der stjerner med private trænere og diætister, kokke, skræddere og make-upartister samt hele udtrækket af plastikkirurger, kropsforandrende undertøj og art directors. Det er lidt trist for dig at du tilbageviser alle de velmente og hårdt erfarne råd i stedet for at lytte til den visdom der er i dem. :-) Også du har fortrin, noget som er charmerende. Du lader til at synes at kan du ikke være smuk, så kan du da ihvertfald blive tynd, og det sætter du så alt ind på. Jeg ville ønske for dig at du i stedet kunne prøve at være dig selv og nyde det liv og de muligheder du har, frem for at se begrænsninger overalt.