hi sunrising...
Du er ikke overvægtig.... videnskabeligt set har du et BMI på 23 hvilket betyder at du er normalvægtig...hvis du synes du ser fed ud skal du starte med at arbejde med dit selvbillede, dit kropsbillede og dit selvværd søde...
hvis du mener der er lidt at rette på så motioner men spis stadig en varieret kost og glem alt om kalorier og fedt%er for du skal stadig vokse og din krop har brug for næring... og det har din hjerne også...
Du skal ikke gå på diæt for du risikerer bare at din krop tærrer på dine organer og muskler...
Du bliver nødt til at se i spejlet hver dag og finde det du synes er smukt ved dig selv... lær at sætte pris på dig selv... hver dag skal du finde en ny smuk ting ved dig selv og skriv det ned til du tror på det... du er det værd og ingen i hele verden skal have lov at tage det fra dig...
og når du sidder og kigger på de der smukke modeller i bladene så husk: det er fake...ikke engang modellerne ser sådan ud... der sidder folk i redaktionerne som kun har til job at gøre billederne mere attraktive og ufejlbarlige...
Der er kun én person du skal stå til regnskab for og det er den tøs du ser i spejlet hver dag... så alle andres mening om dig er ligegyldig...
og jeg har desværre set det meget tit... alle dem der desværre tror at de ikke er værdige nok, smukke nok, tynde nok..... plzzzz ikke havne i den statistik ;-)
#2 af mrs credible (slettet)
Jeg fylder 15 om en uge (:
Jeg er 173-174 cm høj og vejer mellem 68.8 og 72.2 kg. lige pt 69-70 kg. Jeg har deller på maven, unaturligt store lår og ser generelt bare tyk ud :-(
Hvordan er det sundest for en teenager at tabe sig? Jeg gætter på at en suppekur ikke er det bedste, når man er så ung? (+ jeg er bange for at komme i kæmpe sulteproblemer senere hen..)
Sunrising