#81 af May_Mille (slettet)
Er der nogen som vil følges igennem 70'erne
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+May_Mille (slettet)
re: Er der nogen som vil følges igennem 70'erne
Jeg er frisk på at følges igennem 70'erne. Jeg vejer ligenu 80.0 og skulle gerne tabe ihvert fald 15 kg. Jeg har igennem de sidste 9 måeneder været igennem 2 knæoperationer så motionen er så langsomt ved at komme igang igen. jeg havde inden operation tabt 15 kg men jeg har desværre taget de 10 kg på igen.. så jeg er frisk på at kæmpe i flok sammen med jer andre.
15 år22. juni 2009 kl. 16:16
degne (slettet)
nogen der har nogle gode tips til hvad der kan booste vægttabet?
jeg er VIRKELIG dårlig til det her, og elsker bare søde sager.... det er virkelig min svaghed :(
jeg er VIRKELIG dårlig til det her, og elsker bare søde sager.... det er virkelig min svaghed :(
15 år22. juni 2009 kl. 18:04
May_Mille (slettet)
degne:
Jeg kender selv til det med trang til de søde sager, men jeg har gjort det at jeg følger en kostplan hvor man spiser 6 gange om dagen og til frokost og aftensmad skal have minimum 250g grønsager hver gang. Efter jeg er begyndt at gøre det når jeg slet ikke at blive sulten/få lyst til søde sager og hvis jeg endelig en dag skulle få lyst til det tager jeg noget frugt og 1 gang om ugen tillader jeg mig selv lidt godt. Et lille stykke mørkt chokolade, eller lidt slik. og når den lille portion er spist er der ikke mere før næste uge det gør at man får stillet sin lækkersult uden at det går ud over kostpalancen.
Jeg kender selv til det med trang til de søde sager, men jeg har gjort det at jeg følger en kostplan hvor man spiser 6 gange om dagen og til frokost og aftensmad skal have minimum 250g grønsager hver gang. Efter jeg er begyndt at gøre det når jeg slet ikke at blive sulten/få lyst til søde sager og hvis jeg endelig en dag skulle få lyst til det tager jeg noget frugt og 1 gang om ugen tillader jeg mig selv lidt godt. Et lille stykke mørkt chokolade, eller lidt slik. og når den lille portion er spist er der ikke mere før næste uge det gør at man får stillet sin lækkersult uden at det går ud over kostpalancen.
15 år23. juni 2009 kl. 08:50