#22 af bruger slettet
Er der nogen som vil følges igennem 70'erne
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Er der nogen som vil følges igennem 70'erne
Det lyder meget fornuftigt.. Jeg er dog en person der gerne vil sætte nogle dealines.. sådan for at presse mig selv lidt..
jeg forventer at det maks må tage 2,5 til 3 måneder.. Men det mener jeg også må være realistisk hvis jeg virkelig tager kampen op..
jeg forventer at det maks må tage 2,5 til 3 måneder.. Men det mener jeg også må være realistisk hvis jeg virkelig tager kampen op..
15 år15. maj 2009 kl. 08:26
EK (slettet)
det tror jeg bestemt også at det er :) 3mdr tror jeg er en god tidsperiode
15 år15. maj 2009 kl. 08:36
biologi c
hej jeg mangler at tabe 11.1kg
vejer nu 89.1kg.
tillykke med at komme under 80.
blev selv glad da jeg kom under 90.
vil gerne følges, det er også hyggeligere.
vejer nu 89.1kg.
tillykke med at komme under 80.
blev selv glad da jeg kom under 90.
vil gerne følges, det er også hyggeligere.
15 år15. maj 2009 kl. 19:27
bruger slettet
Jeg syntes det er så reart at vide at der er andre der gennemgår de samme ting..
Om du er i starten eller slutningen af dit vægttab så er det en god følelse at have andre at spare med..
Jeg starter om en måned i fitnessDk.. Sidste gang jeg var med smed jeg 10 kilo på 2,5 måned.. jeg var også afsted hver eneste gang jeg havde en ekstra time.. fjernsyn fandtes nærmest ikke i mit liv.. og mad blev skrevet op og planlagt ned til mindste detalje..
håber det give pote igen denne gang.. Eller rettere DET SKAL DET.. kiloene skal af igen.. !
Om du er i starten eller slutningen af dit vægttab så er det en god følelse at have andre at spare med..
Jeg starter om en måned i fitnessDk.. Sidste gang jeg var med smed jeg 10 kilo på 2,5 måned.. jeg var også afsted hver eneste gang jeg havde en ekstra time.. fjernsyn fandtes nærmest ikke i mit liv.. og mad blev skrevet op og planlagt ned til mindste detalje..
håber det give pote igen denne gang.. Eller rettere DET SKAL DET.. kiloene skal af igen.. !
15 år16. maj 2009 kl. 09:21
veile
OK - det kører bare slet ikke det her :-(
Jeg har taget 2Kg !!!! på i week enden, så jeg nu vejer 79,5 fandme da uhyggeligt!!! :-((
Jeg er nødt til at gå på KUR for at komme ud af mit sukkerhelvede igen. Jeg kan ikke styre at jeg må spise lidt en gang imellem - ÆV
Det er en ommer!
Har ikke løbet i 3 uger nu. Fordi mit knæ gør ondt, bare ved at gå, så sammen med at jeg forbrænder mindre og taber kondition .- tager jeg også på. Lover sq ikke godt for at komme igang igen :-(
Smådepri - her til morgen.......
Jeg har taget 2Kg !!!! på i week enden, så jeg nu vejer 79,5 fandme da uhyggeligt!!! :-((
Jeg er nødt til at gå på KUR for at komme ud af mit sukkerhelvede igen. Jeg kan ikke styre at jeg må spise lidt en gang imellem - ÆV
Det er en ommer!
Har ikke løbet i 3 uger nu. Fordi mit knæ gør ondt, bare ved at gå, så sammen med at jeg forbrænder mindre og taber kondition .- tager jeg også på. Lover sq ikke godt for at komme igang igen :-(
Smådepri - her til morgen.......
15 år18. maj 2009 kl. 09:18
Spacy
@Veile. Nej det er ikke godt. Hvad med at prøve rulleskøjter i stedet for. Det er slet ikke belastende for knæ og ryg på samme måde som løb og det giver god forbrænding. Blot det med at man skal holde balancen er med til at sætte forbrændingen i vejret har jeg læst på 'i form'.
Jeg kender også godt den der med at når man giver sig selv lov til lidt, så bliver rygraden blød og man har uhyggeligt svært ved at holde igen. Jeg har dog fået det bedre med det, jeg tror det er pga motionen. Dvs at så snart at jeg drosler ned på motionen får jeg meget sværere ved at styre mit sukkermonster.
Jeg kender også godt den der med at når man giver sig selv lov til lidt, så bliver rygraden blød og man har uhyggeligt svært ved at holde igen. Jeg har dog fået det bedre med det, jeg tror det er pga motionen. Dvs at så snart at jeg drosler ned på motionen får jeg meget sværere ved at styre mit sukkermonster.
15 år18. maj 2009 kl. 13:17
bruger slettet
Jeg vil enormt gerne hoppe med på vognen. Efter jeg er statede på skole har jeg taget 17,5 kilo på og mine største bukser er blevet for små. Jeg finder det rigtig svært at komme under de 70. Er lige pt på 74 kilo. Prøver at motionere 5 gange om ugen også holde fri i weekenden men syntes ikke rigtig jeg kommer nogle vegne. Ville være dejligt med lidt støtte :)
15 år18. maj 2009 kl. 20:07
EK (slettet)
Marie- Det bliver da skønt at komme igang med træningen. Kan også rigtig godt li at træne selv, lige for tiden er det spinning som min kærlighed falder til. Normalt er det løb ( men det var været når jeg har været omkring min normalvægt- glæder mig til at komme til det igen)
Og det er her jeg kommer til at tænke på dig Veile... jeg kan heller ikke holde til at løbe endnu, derfor går jeg til spinning. Det gir helt vildt meget mere fordi at jeg kan presse mig fuldt ud. Det kan jeg bestemt ikke med løbet, mine knæ begynder at brokke sig efter 3 km. Og det gir slet ikke så meget til forbrændingen som det at cykle. Men hvad med dans? step? der må være nogle alternativer til løbet.
Binemus- jeg vil byde dig hjertelig velkommen, jo fler jo bedre. Det er dejligt at se at der er liv i forummet. Synes nogle gange at jeg føler mig alene herinde.
Nu har jeg vejedag i morgen. Jeg er ret spændt, men forventer ikke det vilde i denne uge da jeg har mens :( Så det skal må jeg jo bare tage med ;-)
Og det er her jeg kommer til at tænke på dig Veile... jeg kan heller ikke holde til at løbe endnu, derfor går jeg til spinning. Det gir helt vildt meget mere fordi at jeg kan presse mig fuldt ud. Det kan jeg bestemt ikke med løbet, mine knæ begynder at brokke sig efter 3 km. Og det gir slet ikke så meget til forbrændingen som det at cykle. Men hvad med dans? step? der må være nogle alternativer til løbet.
Binemus- jeg vil byde dig hjertelig velkommen, jo fler jo bedre. Det er dejligt at se at der er liv i forummet. Synes nogle gange at jeg føler mig alene herinde.
Nu har jeg vejedag i morgen. Jeg er ret spændt, men forventer ikke det vilde i denne uge da jeg har mens :( Så det skal må jeg jo bare tage med ;-)
15 år18. maj 2009 kl. 20:58
EK (slettet)
Det er min vejedag, og som forventet har jeg vand i kroppen. 2,2 kg i plus... ihh jeg hader det, men jeg kan desværre ikke gøre så meget ved det. Jeg kan kun vente på at det forsvinder igen ;-) Hvordan går det med jer andre?
15 år19. maj 2009 kl. 07:35
Nu kan jeg jo kun tale for mig selv. Men jeg har ikke nogen begrænsning for hvor lang tid det må ta. Så jeg har besluttet mig for at det må ta den tid det nu tager. Men gerne et gennemsnit på 500g - 1 kg pr uge. Håber at det var svar nok :)