#51 af EK (slettet)
Er der nogen som vil følges igennem 70'erne
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+EK (slettet)
Er der nogen som vil følges igennem 70'erne
hvor mange kcal ligger du på om dagen?
15 år2. juni 2009 kl. 13:37
bruger slettet
re: Er der nogen som vil følges igennem 70'erne
jeg tæller ikke i øjeblikket... Jeg var kommet i en god rytme med ikke for meget mad... og sund og nærende.. men tror min krop samler sammen til at gøre modstand.. Den vil bare ikke holde mig under de 80.. Så begynder snart at tage stærkere midler i brug hvis der ikke bare sker lidt.. Ville være ganske tilfreds med et snit på ½ kilo om ugen.. men det er som om det smutter på igen uden jeg synder..
15 år2. juni 2009 kl. 18:58
anzhomg (slettet)
marie1985 - hvor længe har det været sådan? det lyder ikke særlig sjovt.
15 år3. juni 2009 kl. 08:14
bruger slettet
Ca 14 dage. Jeg sikre mig altid at sørge for at få masser af motion. Sofaen er jeg blevet meget skræmt af på det sidste. Sidder næsten ikke stille da det kun oplagre istedet for at afbrænde. Jeg får selvfølgelig min ro om natten da jeg er minimum 8 timer i sengen hver nat. ( Dette ser jeg som meget vigtigt for kroppen)
Jeg begynder på en skrappere kortplan nu. Jeg skærer endnu mere af og begynder at lave mere fysisk træning. Hvis ikke kiloene stille triller af indenfor de næste 2 uger (så jeg kommer et stykke under de 80) så må jeg til lægen og finde en løsning.
Håber ikke andre går i stå på denne måde. Det tager mange af kræfterne når man gerne vil holde ved.
Spiser pt 1200 kcal og træner minimum 2,5 time om dagen.
Vil gerne høre fra andre som er i stå? Hvad sker der i kroppen på jer? Hvordan er følelserne i kroppen? Hvad sker der i kroppen når i taber jer? Osv..
Jeg begynder på en skrappere kortplan nu. Jeg skærer endnu mere af og begynder at lave mere fysisk træning. Hvis ikke kiloene stille triller af indenfor de næste 2 uger (så jeg kommer et stykke under de 80) så må jeg til lægen og finde en løsning.
Håber ikke andre går i stå på denne måde. Det tager mange af kræfterne når man gerne vil holde ved.
Spiser pt 1200 kcal og træner minimum 2,5 time om dagen.
Vil gerne høre fra andre som er i stå? Hvad sker der i kroppen på jer? Hvordan er følelserne i kroppen? Hvad sker der i kroppen når i taber jer? Osv..
15 år3. juni 2009 kl. 09:44
anzhomg (slettet)
jeg husker det skam fra mig selv sidste år, da jeg var på kur. pludselig kom jeg ind i periode, hvor der IKKE skete noget. jeg tog nærmest på :S men så strammede jeg mig an og lagde en strammere kostplan, hvilket hjalp en smule, så var det igang igen og jeg gik stille tilbage til mine første madvaner.
15 år3. juni 2009 kl. 10:09
veile
Jeg kørte også på 1200kcal de første tre fire måneder og tabte mig ca. et kilo om ugen, men pludselig gik det helt i stå, i tre fire uger. Jeg var helt panisk og ledte med lys og lygte efter en løsning.
Jeg fandt ud af at det er ret almindeligt kendt at man skal zig zagge sit indtag, så man ikke indtager det samme dag ud og dag ind, for så skruer kroppen ned til det der jo må være normalen.
Jeg ændrede min kost til at cykle imellem 1200 og 1800 (fredag) med et gennemsnitligt indtag på 1400-1500kcal, så tabte jeg mig igen.
De sidste ti kilo tabte jeg mest i ryk. Stod stille i 2-3 uger og tabte så 2 kilo osv. Bare hold fast !
Jeg fandt ud af at det er ret almindeligt kendt at man skal zig zagge sit indtag, så man ikke indtager det samme dag ud og dag ind, for så skruer kroppen ned til det der jo må være normalen.
Jeg ændrede min kost til at cykle imellem 1200 og 1800 (fredag) med et gennemsnitligt indtag på 1400-1500kcal, så tabte jeg mig igen.
De sidste ti kilo tabte jeg mest i ryk. Stod stille i 2-3 uger og tabte så 2 kilo osv. Bare hold fast !
15 år3. juni 2009 kl. 16:40
piam (slettet)
Marie, det lyder vildt uretfærdigt. Vil lige fortælle at jeg har godt kender til at vægten står stille, men pludselig kommer vægttabet. Jeg har på en måned tabt 2 kilo og løbet 102 km i samme måned. Jeg synes jo selv at det burde honoreres med et betydelig større vægttab. Skal lige siges at mit kcal indtag ligger på et gennemsnit på 1500-1800. Var dog lige inde og kigge på mine cm mål og det ser faktisk så ud til at jeg ikke helt har mistet modet. Så det er ret sikkert "muller" du udvikler nu og måske skulle du checke dine cm mål. Det lyder lidt lavt dit kcal indtag i mine ører - når dut træner dagligt. Håber ihvertfald gevisten snarest viser sig.
15 år3. juni 2009 kl. 17:11
bruger slettet
piam: Jeg tænker både i muskler, fedt procent, vand mængde og den egentlige vægt.. Hver 14 dag får jeg kontrolleret alle de her ting så jeg kan se om der er noget der rykker sig.. men syntes bare det hele står stille... Inkl. vægten..
Jeg føler bare at det er mærkeligt når man nu giver sig alt hvad man har... Laver øvelser i hver en pause... Spiser super sund (inkl vitamin og mineral indtag) at der så burde være en større gevinst. Alle dem vi ser på tv osv smider jo kiloene rask væk. Og de må da være lige så almindelige som os andre.
Jeg føler bare at det er mærkeligt når man nu giver sig alt hvad man har... Laver øvelser i hver en pause... Spiser super sund (inkl vitamin og mineral indtag) at der så burde være en større gevinst. Alle dem vi ser på tv osv smider jo kiloene rask væk. Og de må da være lige så almindelige som os andre.
15 år4. juni 2009 kl. 06:57
EK (slettet)
minus 500 g. Det er ganske fint, vi har flyttet og det er ikke lige det mest formuftige mad der er smuttet ned. Men er frisk på en ny uge. I næste uge må den gerne sige 77, et eller andet ;)
15 år9. juni 2009 kl. 09:13
bruger slettet
Her er lige en lille ny ting at debatere...
Hvad gør i andre når maven krummer sig sammen fordi man føler en underlig sult? Kan i kende forskel på den "rigtige" sult og den som jeg tror mange har i desperation over mindre portioner af mad..
Marie
Hvad gør i andre når maven krummer sig sammen fordi man føler en underlig sult? Kan i kende forskel på den "rigtige" sult og den som jeg tror mange har i desperation over mindre portioner af mad..
Marie
15 år9. juni 2009 kl. 16:23