Er der nogen som vil følges igennem 70'erne

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Er der nogen som vil følges igennem 70'erne
Bare kom frisk... alle er med....
15 år18. juni 2009 kl. 06:23
Vægten til morgen siger 76,6 Kg Det er sådan set OK. men resultatet er desværre lidt ødelagt af fire dag i træk med for meget sukker.
Havde ellers lige slået ny rekord ( i år )med total kontrol i 14 dage, men en familiesammenkomst + min fødselsdag slog det i stykker da der pludselig var masser af hjemmebagt kage i huset (min største nemesis) og så endda kakaosnitter, som nok er den mest sukkertunge kage man overhovedet kan forestille sig.

Nu er der lige ro en dags tid, men i morgen har min mand fødselsdag så der skal bages kage igen, og lørdag er der åbent hus (ikke så farligt) og sommerfest på arbejde (temmeligt farligt mht. alkohol)
15 år18. juni 2009 kl. 09:25
min vægt sagde 71,2 kg. det samme som igår, og det er jeg egentlig tilfreds med, for jeg spiste en masse af min chokolade mousse igår og nu har jeg spist det igen.. det var ikke så smart, men blev simpelthen nød til at udrydde det fra køleskabet, skal ud og rulle om en time, så kan det lige blive lidt forbrændt (:
15 år18. juni 2009 kl. 09:41
Ja, det vil jeg også gerne :) Jeg står lige nu på 80 kg. - men skulle gerne ned på 60-62 kilo med tiden.

Jeg prøver, at komme til spinning og styrketræning 3 gange om ugen, og ellers tæller jeg kalorier og forsøger derigennem at spise sundt.

Tillykke med at være nået under 80 - det glæder jeg mig også til :
15 år19. juni 2009 kl. 10:21
77,3 kg.... det er ret dejligt... glææææder mig til 76... det bliver forhåbentligt snart!!!!! Det er FEDT at tabe sig!!!
15 år19. juni 2009 kl. 13:31
Jeg er helt ny her på siden...... er nået over de kritiske 70 for mig, så nu skal det være...... jeg har taget over 10 kg på efter små 3 år med kæresten. nu skal de væk, så håber dette er stedet. jeg vil super gerne under de 60 kg som jeg før kom ned på da jeg var på ddv, og faktisk holdt den vægt i 3 år, men så kommer kærestehyggen og tager over :(
så må jeg være med her? :)
15 år20. juni 2009 kl. 22:11
DU skal være hjertelig velkommen.. det er kun dejligt at der er flere som vil være med!!!
15 år21. juni 2009 kl. 10:07
Jeg stod på vægten her til morgen og der stod 79,5 kg - JUBIIII! det er skønt at have tabt 0,5 kg på en uge, da det også var mit mål :)
15 år22. juni 2009 kl. 11:04
er der nogen som vil følges igennem 70'erne
Tillykke Nubia

Fedt at du er kommet ned i 70'erne ...!!! :)
15 år22. juni 2009 kl. 11:34
Er der plads til én mere?
Hej,

Super initiativ I har her. Hvis I har plads til flere vil jeg meget gerne være med! Hvad skal man i så fald gøre?

Jeg har prøvet DDV, som er for fanatisk til min smag og livsstil, men jeg kan godt lide sammenholdet og at man ikke er alene om det. Jeg vejer nu 77 og vil gerne ned på 65. Jeg har (efter mange år som kalorietæller) selv strikket en sund kostplan sammen hvor der også er plads til lidt hyggeligt en gang imellem og hvor det er muligt at spise (sundt) på en café eller hos venner en gang imellem. Kostplanen er på ca 1.500 kcal/dag, så jeg håber at kunne tabe mig ca. 0,5 kg/uge. Jeg forsøger desuden at få løbet 2 gange om ugen.

Knus Line
15 år22. juni 2009 kl. 16:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });