Er der nogen som vil følges igennem 70'erne

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: En god dag
det er helt vildt flot!!!!! Godt gået, armene op over hovedet og sig YESSS !!! Hehe. Hvordan er det at være på pulver, er det godt? Jeg synes du er sej.
15 år30. maj 2009 kl. 08:09
På pulver.
Nu er jeg jo kun delvis på pulver, da jeg også spiser frugt og grønt og div småting der nu måtte snige sig ind LOL
Jeg ville ikke kun leve af rent pulver tror jeg, men som jeg gør nu hvor jeg erstatter et måltid er det fint.
Jeg erstatter morgen og middag med nupo og spiser så almindelig aftensmad og mellemmåltider.
15 år30. maj 2009 kl. 11:03
re: På pulver.
Det ser jo ud til at fungere :)
15 år31. maj 2009 kl. 09:07
re: Er der nogen som vil følges igennem 70'erne
jeg ville elske at have nogen at følges med. jeg har ikke været på kur i snart et år og efter jeg er begyndt på efterskole har jeg taget over 10 kilo på /: det er bare rigtig surt, da jeg i feb. 2008 gik på en ordenlig kur og tabte mig næsten 10 kilo, så jeg må igang igen. har lige været på vægten - kunne ikke lade være selvom det er middag - den sagde 77,9 kg. jeg var lige ved at tude /: det er det højeste jeg nogensinde har vejet, så det ville være skønt at have nogen at tabe sig med, så man ikke er helt fortabt (: jeg ville rigtig gerne ned mellem 60-65 kg. men nu er mit første mål nu bare at tabe mig igen. og så 75 kg. og derefter 5 kg. mål ad gangen (: håber på at kunne være klar til før jul, nu for vi se (:
15 år1. juni 2009 kl. 13:34
Glæder mig til at jeg kan skrive med på denne tråd!!!!!
15 år1. juni 2009 kl. 14:46
Minus 1,5 siden i tirsdags. Nu er alt væsken væk plus lidt til. Dejligt!!! Glæder mig allerede til næste uges vægttab.

Belfast- du er der snart, og du skal være hjertelig velkommen!

anzhomg- Velkommen til. glæder mig til at følge dit vægttab :).

Rigtig go' uge til jer allesammen!!!
15 år2. juni 2009 kl. 07:43
76,1 kg. til morges. skøøøønt. så var min vægt ikke SÅ slem som jeg troede (: det bliver dejligt at komme ned på 75kg snart :D
15 år2. juni 2009 kl. 08:21
ØVvvvØvvv.. Jeg er opppe på 82 igen...

giver snart op... Træner konstant..... styrketræner - motions træner - osv.. Spiser sund.. aner ikke hvad jeg skal gøre..
15 år2. juni 2009 kl. 08:45
anzhomg- hvor er det skønt!!! TILLYKKE

Marie- nu ken jeg ikke se din kostplan, så jeg ved ikke hvad det kan være. Evt kan det være væske i kroppen i forbindelse med mins?
15 år2. juni 2009 kl. 09:14
Det er ikke mens.. tror kroppen reagere på for meget blandet kost.. for meget styrke træning i forhold til motionstræning..

jeg syntes vist bare det hele driller i øjeblikket..

håber i andre holder modet oppe.. !!!
15 år2. juni 2009 kl. 13:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });