Så er jeg klar... Mit speciale bliver afleveret imorgen inden middag... Kampen mod kiloene er seriøst sat ind. Jeg tager ned i motionscenteret og tilmelder mig deres 3 måneder her i sommer.. (tilbuddet lokker så dejligt)... Kostplanen er lagt og jeg har sat målet om 10 kilo inden 15 august.
Nedturen kom dog i morges da min kæreste var træt af at jeg var tyk. Han brokkede sig.. Dog ser jeg det som fremgang da han nu bare er opmærksom og SKAL hjælpe mig igennem dette... Morgenvægten havde sneget sig på 82,2 (menstruation perioden) som dog inden et par dage skal under de 80 igen...
Kamp ånden skal være der....
Marie
#32 af bruger slettet
Jeg vil rigtig gerne være med her, tror at jeg så er mere målrettet og holder min skrump bedre når jeg skal svare for hvordan det går :-)
Jeg har været gennem rygestop og er nu sygemeldt med depression så kiloen er bare væltet på + 27 kg.
Var dog alt for lille før men vil gerne have tabt mig så jeg vejer 65 kg, altså skal jeg have smidt 12 kg af kampvægten.
Hvor længe det må tage ved jeg ikke rigtigt men vil bare have det til at gå nedad.
Starter idag på gøntsager og frugt og nupo.
Daisy