#32 af bruger slettet
Er der nogen som vil følges igennem 70'erne
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Er der nogen som vil følges igennem 70'erne
Så er jeg klar... Mit speciale bliver afleveret imorgen inden middag... Kampen mod kiloene er seriøst sat ind. Jeg tager ned i motionscenteret og tilmelder mig deres 3 måneder her i sommer.. (tilbuddet lokker så dejligt)... Kostplanen er lagt og jeg har sat målet om 10 kilo inden 15 august.
Nedturen kom dog i morges da min kæreste var træt af at jeg var tyk. Han brokkede sig.. Dog ser jeg det som fremgang da han nu bare er opmærksom og SKAL hjælpe mig igennem dette... Morgenvægten havde sneget sig på 82,2 (menstruation perioden) som dog inden et par dage skal under de 80 igen...
Kamp ånden skal være der....
Marie
Nedturen kom dog i morges da min kæreste var træt af at jeg var tyk. Han brokkede sig.. Dog ser jeg det som fremgang da han nu bare er opmærksom og SKAL hjælpe mig igennem dette... Morgenvægten havde sneget sig på 82,2 (menstruation perioden) som dog inden et par dage skal under de 80 igen...
Kamp ånden skal være der....
Marie
15 år25. maj 2009 kl. 07:57
EK (slettet)
Daisy.... dejligt med kampgejst og velkommen til! :)
Marie. Godt at se dig igen, og tillykke med opgaven!!! Det må være skønt. Jeg kan godt være lidt misundelig på at dine ekstra mens kg bare smutter af på et par dage... det gider mine godt nok ikke i den her omgang....Puha.. håber at de snart tar et ordentligt ryk. Har smidt 1 kg af de 2,2 der kom på. Det er så træls bare at vente på at væsken smutter af. Overvejer at købe noget vanddrivende the eller æbleciderpiller som jeg har læst om herinde.
Hmmm din kæreste er da lidt fræk hva.....ved ikke helt hvad jeg skal sige til det. Har aldrig oplevet det selv. Tror at jeg ville blive lidt ked af det.
Men det ser ud til at du bruger det på en positiv måde og vender det til at bruge det som et spark bagi. Jeg synes godt nok at han også fortjener et spark bagi med sådan en bemærkning. NØØØJ han skulle ha lov til at snitte gulerødder og andet grønt til dig hver dag resten af livet.
Rigtig go dag. jeg vil tilbage til min bachelor!! :-)
Marie. Godt at se dig igen, og tillykke med opgaven!!! Det må være skønt. Jeg kan godt være lidt misundelig på at dine ekstra mens kg bare smutter af på et par dage... det gider mine godt nok ikke i den her omgang....Puha.. håber at de snart tar et ordentligt ryk. Har smidt 1 kg af de 2,2 der kom på. Det er så træls bare at vente på at væsken smutter af. Overvejer at købe noget vanddrivende the eller æbleciderpiller som jeg har læst om herinde.
Hmmm din kæreste er da lidt fræk hva.....ved ikke helt hvad jeg skal sige til det. Har aldrig oplevet det selv. Tror at jeg ville blive lidt ked af det.
Men det ser ud til at du bruger det på en positiv måde og vender det til at bruge det som et spark bagi. Jeg synes godt nok at han også fortjener et spark bagi med sådan en bemærkning. NØØØJ han skulle ha lov til at snitte gulerødder og andet grønt til dig hver dag resten af livet.
Rigtig go dag. jeg vil tilbage til min bachelor!! :-)
15 år25. maj 2009 kl. 08:51
Daisy M (slettet)
Så er de første to dage på nupo og frugt og grønt gået.
Gået rimeligt men er dog sulten :o)
Apropos det med at familie kommenterer ens vægt, kommer der her en griner....
På tur med ungerne forleden, begge tøser på cykler, far der løb og passede på dem og mor på rulleskøjter.
Mor her var lidt rusten, så da jeg blev overmodig og ville danse på dem skvattede jeg, bump sagde det. Hold da op der rystede jorden vist sagde jeg og grinte hvortil den største (6 år) frækt siger at det kunne hun altså godt mærke LOL
Gået rimeligt men er dog sulten :o)
Apropos det med at familie kommenterer ens vægt, kommer der her en griner....
På tur med ungerne forleden, begge tøser på cykler, far der løb og passede på dem og mor på rulleskøjter.
Mor her var lidt rusten, så da jeg blev overmodig og ville danse på dem skvattede jeg, bump sagde det. Hold da op der rystede jorden vist sagde jeg og grinte hvortil den største (6 år) frækt siger at det kunne hun altså godt mærke LOL
15 år25. maj 2009 kl. 21:33
EK (slettet)
HURRAAAA min væske er væk fra min krop og jeg er igen under 80. SKØNT!!!! Nu skal vægten bare ha et ordentligt hak nedad!!!
15 år27. maj 2009 kl. 08:37
bruger slettet
*WEee... jeg vil også have flere kilo af.. godt du er under 80 igen.. nu sigter vi efter at komme under de 79...
Efter at have syndet i hvid brød igår vil jeg nu ned og træne mig synder sammen i motionscenteret..
God dag til alle der kæmper..
Efter at have syndet i hvid brød igår vil jeg nu ned og træne mig synder sammen i motionscenteret..
God dag til alle der kæmper..
15 år27. maj 2009 kl. 10:22
veile
Vejer 78,1 her til morgen. Har stadig ikke maden helt under kontrol, men arbejder på det.
15 år27. maj 2009 kl. 10:50
biologi c
jeg har tabt 0.7kg
15 år28. maj 2009 kl. 13:22
EK (slettet)
Marie, du skal nok komme under 80... du er jo helt vildt tæt på!!
Biologi c: tillykke med vægttabet :-)
Min egen vægt er ved at finde sin plads efter mens... men hold da op det er lidt af et chok at smide et kg om dagen på den måde,, min hud kan slet ikke finde ud af det ;-)
Biologi c: tillykke med vægttabet :-)
Min egen vægt er ved at finde sin plads efter mens... men hold da op det er lidt af et chok at smide et kg om dagen på den måde,, min hud kan slet ikke finde ud af det ;-)
15 år28. maj 2009 kl. 14:04
Daisy M (slettet)
En god dag
Har haft en okay god dag idag, har kun syndet en smule, en lille softice og en napoleonskage, ellers har jeg haft manden på nakken hele dagen :o)
Han har virkelig kæmpet for at holde mig på rette vej og har været med på shoppe/ gå tur i Odense.
Til nu går det ok med vægten, den sagde 76 kg i morges, dvs -2 kg.
Han har virkelig kæmpet for at holde mig på rette vej og har været med på shoppe/ gå tur i Odense.
Til nu går det ok med vægten, den sagde 76 kg i morges, dvs -2 kg.
15 år29. maj 2009 kl. 19:55
Jeg vil rigtig gerne være med her, tror at jeg så er mere målrettet og holder min skrump bedre når jeg skal svare for hvordan det går :-)
Jeg har været gennem rygestop og er nu sygemeldt med depression så kiloen er bare væltet på + 27 kg.
Var dog alt for lille før men vil gerne have tabt mig så jeg vejer 65 kg, altså skal jeg have smidt 12 kg af kampvægten.
Hvor længe det må tage ved jeg ikke rigtigt men vil bare have det til at gå nedad.
Starter idag på gøntsager og frugt og nupo.
Daisy