Er der nogen som vil følges igennem 70'erne
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+EK (slettet)
re: Er der nogen som vil følges igennem 70'erne
hvad spiser du anzhomg, det er jo helt vildt som du har tabt dig de sidste 10 dage
15 år12. juni 2009 kl. 08:23
bruger slettet
Ja det vil jeg også gerne vide.. Vi har lige bestilt ferie sydpå.. Så har givet mig selv 4 uger til at smide minimum 5 kilo... Det skal lade sig gøre..
15 år12. juni 2009 kl. 09:37
anzhomg (slettet)
jeg er lige begyndt på atkins her den 1. juni og jeg følger sådan set bare bogen - induktionsfasen og kiloene flyver af. men jeg skal skam ikke klage :3
15 år12. juni 2009 kl. 19:02
bruger slettet
Ville høre om jeg må være med? Er gået fra at veje ca 60 kg til at veje ca 80 kg de sidste 2 år, og nu orker jeg ikke mere, jeg SKAL have tabt de her kg igen, og tænkte at det kunne være godt for mig at gøre det sammen med andre så man ikke bare giver op.
15 år14. juni 2009 kl. 23:32
angelique (slettet)
Får du nok protein?
Jeg motionerede osse som en sindsyg uden resultat før jeg begyndte at spise mere protein. De fleste trænings sider anbefaler man spiser 1.5-2.0 g protein pr kg kropsvægt. Har altid syntes det lød helt vildt overdrevent især fordi det betød at jeg skal spise 100-135 g protein om dagen hvilket svarer til 500-700g kød (kylling har ca. 20-23 g/kg såvidt jeg husker). Hvilket igen er rimeligt svært for mig at indtage da jeg ik bryder mig om smagen af kød (og er på SU) og der bare er sindsyg mange kcal i linser der dog har et ret højt protein indhold.
Løsningen for mig var at købe en spand protein pulver og drikke 3-4 shakes om dagen blandet med mælk, det giver ca 30g protein pr shake der indeholder ca 200 kcal. Spiser frugt og grønt ved siden af fordi jeg bare ik kan leve af shakes alene. Stor respekt for nupo folket, jeg kan bare ik drikke en shake og tænke mmmmmmmm nu jeg mæt (måske det er noget man skal lærer).
Jeg har på ingen måde tabt mig det jeg skal men jeg kan se at min krop ændres og at jeg rent faktisk taber mig (det kan self godt bare være det virker for mig fordi jeg var i protein mangel).
Jeg motionerede osse som en sindsyg uden resultat før jeg begyndte at spise mere protein. De fleste trænings sider anbefaler man spiser 1.5-2.0 g protein pr kg kropsvægt. Har altid syntes det lød helt vildt overdrevent især fordi det betød at jeg skal spise 100-135 g protein om dagen hvilket svarer til 500-700g kød (kylling har ca. 20-23 g/kg såvidt jeg husker). Hvilket igen er rimeligt svært for mig at indtage da jeg ik bryder mig om smagen af kød (og er på SU) og der bare er sindsyg mange kcal i linser der dog har et ret højt protein indhold.
Løsningen for mig var at købe en spand protein pulver og drikke 3-4 shakes om dagen blandet med mælk, det giver ca 30g protein pr shake der indeholder ca 200 kcal. Spiser frugt og grønt ved siden af fordi jeg bare ik kan leve af shakes alene. Stor respekt for nupo folket, jeg kan bare ik drikke en shake og tænke mmmmmmmm nu jeg mæt (måske det er noget man skal lærer).
Jeg har på ingen måde tabt mig det jeg skal men jeg kan se at min krop ændres og at jeg rent faktisk taber mig (det kan self godt bare være det virker for mig fordi jeg var i protein mangel).
15 år15. juni 2009 kl. 05:57
bruger slettet
Jeg vil også gerne være med. Har stået stille i et par uge og lidt mistet gnisten. Vil også gerne på de 65 kg som flere skriver. Men jeg mangler et spark til den rette kost og komme igang. Er der nogle som følger en super kur de vil dele????
15 år15. juni 2009 kl. 16:17
GLB (slettet)
Altså, nu er det sådan, at jeg er godt 7 kilo fra at kunne se et 7-tal som det første, men jeg vil rigtig gerne "følges", da vægten for tiden står meget stille.
Jeg tog under min graviditet over 35 kilo på. Min søn er nu 10 måneder, og jeg er stadig 14 kilo fra før-graviditets-vægten.
De første 20 kilo er røget foroldsvist nemt, men vægten har stået stille siden februar.
Jeg er sukkerjunkie så det basker, men forsøger ihærdigt at holde det nede.. Lige nu er målet enegtligt at lade sukkeret udgå fra min kost og få nogle flere proteiner ind i stedet for..
Jeg har brug for lidt indspark til at få gang i gejsten igen..
Jeg tog under min graviditet over 35 kilo på. Min søn er nu 10 måneder, og jeg er stadig 14 kilo fra før-graviditets-vægten.
De første 20 kilo er røget foroldsvist nemt, men vægten har stået stille siden februar.
Jeg er sukkerjunkie så det basker, men forsøger ihærdigt at holde det nede.. Lige nu er målet enegtligt at lade sukkeret udgå fra min kost og få nogle flere proteiner ind i stedet for..
Jeg har brug for lidt indspark til at få gang i gejsten igen..
15 år15. juni 2009 kl. 20:59
bruger slettet
JAaaaaa...
Vægten siger nu 79,0 efter meget lang tid hvor eksamen har trukket tænder ud.... Uddannelsen er gennemført og nu skal alt sættes ind for at stramme kroppen op inden ferien...
Weeeeeeeeee
Vægten siger nu 79,0 efter meget lang tid hvor eksamen har trukket tænder ud.... Uddannelsen er gennemført og nu skal alt sættes ind for at stramme kroppen op inden ferien...
Weeeeeeeeee
15 år17. juni 2009 kl. 07:18
bruger slettet
Hejsa
Jeg er helt ny i dette forum, men faldt over jeres udveksling.
Vejer selv 79 kg og vil meget gerne være med i jeres lille klub. Det hjælper altid at have nogen at dele sine op- og nedture med.
Så må jeg have lov at springe med på vognen fra nu?
mvh
Anita
Jeg er helt ny i dette forum, men faldt over jeres udveksling.
Vejer selv 79 kg og vil meget gerne være med i jeres lille klub. Det hjælper altid at have nogen at dele sine op- og nedture med.
Så må jeg have lov at springe med på vognen fra nu?
mvh
Anita
15 år17. juni 2009 kl. 23:02
Marie1985 - dengang jeg havde det sådan prøvede jeg på at lave noget andet, så jeg ikke tænkte på det og ellers forsøgte jeg at forebygge det ved at have lidt ekstra kalorier tilbage at tage af i sådanne situationer.
nu oplever jeg det slet ikke mere, da jeg spiser meget mættende mad.