Er der nogen som vil følges igennem 70'erne

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Er der nogen som vil følges igennem 70'erne
Minus 900 g siden i tirsdags :) Jeg er glad for resultatet morgenvægten siger 79,7 kg. Er super spændt på hvad den siger næste gang spændende spændende!!!
15 år12. maj 2009 kl. 08:21
Hmmm... plus et kg siden torsdag... har haft en meget festlig Bededagsferie... så det er "straffen"...

Mit første mål er at komme ned under de 60 kg - og ligger pt. på de 66 kg...

Jeg er jo kun halvanden meter høj... så målet er 49-51 kg.

Susan
15 år12. maj 2009 kl. 18:42
Susan... nydelse skal der jo også til. Dejligt med en go bededagsferie, men så er det jo bare op på hesten igen!!! Hvad er dit mål for den næste uge?
15 år12. maj 2009 kl. 19:30
EK... hvor er du cool!!! På den fede måde - altså den slanke facon...

Selvfølgelig! Sket er sket... og det var jo hyggeligt, mens det stod på. Mit mål må være lidt over et kg. Jeg taber mig ikke ekstremt hurtigt...

Jeg har dog også fået lavet nogle prøver pga. for højt blodtryk - og får snart at vide om mit stoftskifte er i orden.

Tak for opmuntringen!

Susan
15 år12. maj 2009 kl. 19:51
Det var så lidt!!!.. Jeg vil også gerne smide et kg til i mæste uge....det ville være skøøønt.

Håber da at dit stofskife er ok.. er det forhæjet blodtryk pga vægten, eller er det bare sådan?
15 år12. maj 2009 kl. 21:02
Jeg er ikke helt sikker... skal have et hjemmeapparat igen... det kan også være stress...

Og tak...

Jeg krydser fingre for os alle sammen!

15 år12. maj 2009 kl. 21:41
vejer stadig 77,7 her til morgen. Maden har jeg stadig slet ikke kontrol over, men jeg kæmper videre. er i det mindste kommet igang med at taste min mad ind igen.....
15 år13. maj 2009 kl. 16:46
bare at det at taste ind gør en kæmpe foreskel synes jeg..... for så begynder der at gå sport i det.

Jeg vejer mig hver morgen,,, synes godt nok at den snøvler nedaf... men pyt det kan være at der kommet et ordentligt ryk på et tidspunkt.... Jeg kan begynde at se mine ribben når jeg løfter armene... det er helt vildt!!!! Hehe.. det er lidt skønt og fjollet at "genopgdage" sig selv.

Susan: hjemmeapperart.. det lyder lidt vildt, Men det lyder til at du er bekendt med det. Håber at det hele går som det skal.

15 år14. maj 2009 kl. 14:11
Mange tak... hjemmeapparatet er fordi det kan være, at mit blodtryk bliver for højt fordi jeg bliver nervøs hos lægen.. og sidste gang kom jeg til at tage det lidt for unøjagtigt... så...

Men har hørt svar fra mine prøver og der lidt med mit hjerte som kan give hjerteflimren, men som ellers ikke skulle have betydning...

Lige i dag - eller også i dag - er jeg bare træt af at føle mig fed...

Susan

15 år14. maj 2009 kl. 18:57
Jeg er altså nød til at få stillet min nysgerrighed...
Hvor lang tid beregner i på at skulle smide de næste 10 kilo.. Altså fra 80 til de 70.. Bare ca... er det 10 uger.. 10 måneder osv..

Knus Marie
15 år14. maj 2009 kl. 21:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...