#2 af bruger slettet
Er der nogen som vil følges igennem 70'erne
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Er der nogen som vil følges igennem 70'erne
MEGET..
Jeg er lige omkring de 80.. Det har jeg været de seneste uger da jeg har sat det lidt i bero med motion indtil jeg er færdig med studiet om en måned.. Men så skal jeg også have de næste 15 kilo af.. Og gerne i løbet af 3 måneder.. Glæder mig til at jeg kan komme igang og få koncentrationen på mig selv lidt igen..
Så jo jeg er frisk..
Jeg er lige omkring de 80.. Det har jeg været de seneste uger da jeg har sat det lidt i bero med motion indtil jeg er færdig med studiet om en måned.. Men så skal jeg også have de næste 15 kilo af.. Og gerne i løbet af 3 måneder.. Glæder mig til at jeg kan komme igang og få koncentrationen på mig selv lidt igen..
Så jo jeg er frisk..
15 år9. maj 2009 kl. 17:29
EK (slettet)
SUPER... hvor er det dejligt!!! Hvad læser du?
15 år9. maj 2009 kl. 18:56
bruger slettet
Jeg vil også gerne "følges" med Jer. Jeg vil også gerne tabe mig ca. 15 kg. Jeg vejer lidt mindre end Jer, men jeg er også ikke særlig høj... så det passer i forholdene.
Kh
Susan
Kh
Susan
15 år10. maj 2009 kl. 11:26
EK (slettet)
Perfekt!!!!! Jeg har fast vejedag om tirsdagen, ( men vejer mig dog hver dagn ;) )Men det er om tirsdagen det gælder, vægten kan jo svinge enormt :-(. Hvornår har i andre vejedag?
15 år10. maj 2009 kl. 12:41
bruger slettet
Jeg har haft vejedag fredag, men jeg kan godt have den i "vores klub" om tirsdagen!
Susan
Susan
15 år10. maj 2009 kl. 20:58
bruger slettet
EK: Jeg er ved at færdiggøre en uddannelse til Markedsføringsøkonom.. Jeg skal snart afleevere mit speciale.. så når den er overstået kan jeg for alvor komme igang..
Jeg var på 73 kilo for 2 år siden.. og skulle gerne ned på 65 eller mindre.. men i første omgang gælder det de 75... så tager jeg målet mod de 70 og så de 65..
Jeg er endnu ikke så god på det med at veje mig en bestemt dag.. men er frisk på at prøve fra om 2 ugers tid..
Jeg var på 73 kilo for 2 år siden.. og skulle gerne ned på 65 eller mindre.. men i første omgang gælder det de 75... så tager jeg målet mod de 70 og så de 65..
Jeg er endnu ikke så god på det med at veje mig en bestemt dag.. men er frisk på at prøve fra om 2 ugers tid..
15 år11. maj 2009 kl. 07:35
EK (slettet)
det lyder dæleme godt... du hopper bare med når du er klar.
15 år11. maj 2009 kl. 08:17
veile
Hej
Prøver at hoppe på her. Jeg er noget på røven for tiden.
Har tabt 43 kilo i 2008, men siden nytår har jeg kæmpet for bare at holde vægten, og lige nu har jeg taget næsten 5 kilo på i forhold til minimum........
Jeg vejede til morgen 77,7 og er med på lidt sparring ned igennem 70'erne :-)
Prøver at hoppe på her. Jeg er noget på røven for tiden.
Har tabt 43 kilo i 2008, men siden nytår har jeg kæmpet for bare at holde vægten, og lige nu har jeg taget næsten 5 kilo på i forhold til minimum........
Jeg vejede til morgen 77,7 og er med på lidt sparring ned igennem 70'erne :-)
15 år11. maj 2009 kl. 09:14
EK (slettet)
Velkommen til Velle. Dejligt med mere selskab:) Min vægt har drillet lidt i den sidste uges tid, den har sneget sig op på 80,6 kg... men venter spændt på i morgen... Jeg skal nok komme under 80 og tøffe( eller suse) igennem 70'erne. Jeg glæder mig så meget til at kunne købe bukser i acceptabel størrelse. Det mester af min overvægt sidder nemlig på numsen og lårene.
15 år11. maj 2009 kl. 20:11
Mvh EK