13 dags proteinkur

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: 13 dags proteinkur
Mange Tak calcit, det var pænt sagt ;-) glæder mig til at se slut resultatet :-)
12 år30. juni 2012 kl. 15:32
Jeg må sige jeg er dybt imponeret :)
Jeg var på den kur en gang for et par år siden - jeg måtte dog opgive på 6. dagen da jeg besvimede ;( så min mor trådte lige i karakter - hehe
Jeg gjorde det så (dum som jeg var) i 3.g, med to jobs, skole, lektier og hesten der skulle rides og holdes stævneklar :) Så det bliver vidst ikke lige de næste par år jeg forsøger mig igen ;) Men rigtigt meget held og lykke - man må jo sige der sker en del :D
12 år30. juni 2012 kl. 16:30
Hej clp20, tak skal du have..:-) nej jeg tror ikke man skal tage kuren, hvis man er meget aktiv, for så har man jo brug for mere mad til at holde kroppen igang...Det var ikke godt du besvimede, nu er jeg jo ikke vant til at spise meget i forvejen, måske derfor jeg ikke føler sult..tror det er vigtigt at lytte til sin krop, når man begiver sig ud på sådan en kur..og hvis man er for sulten eller bliver dårligt, så er det ikke det værd, og man skal stoppe med det samme..:-)

Jeg er nået til dag 8. og det vil sige, at det er præcis en uge siden jeg startede, så med idag , har jeg 6 dage tilbage.
Vægten sagde - 400 gr. fra igår.. så det er præcis 4 kg på en uge..:-) Det er ret vildt synes jeg, og jeg kan også se min mave er blevet noget fladere og mine lår er blevet lidt mindre :-) Så det er jo ikke til at klage over..
Nu vil jeg til at have min frokost :-) God søndag til jer alle :o)

Søndag d. 24. juni : 81 kg
Mandag d. 25. juni : 79,5 kg
Tirsdag d. 26. juni : 79 kg
Onsdag d. 27. juni : 78,3 kg
Torsdag d. 28. juni : 78 kg
Fredag d. 29. juni : 77,8 kg
Lørdag d. 30. juni : 77,4 kg
Søndag d. 1. juli : 77 kg
Mandag d. 2. juli :
Tirsdag d. 3. juli :
Onsdag d. 4. juli :
Torsdag d. 5. juli :
Fredag d. 6. juli :
Lørdag d. 7. Juli :

Min vægt Lørdag morgen d. 7. juli må så være resultatet af denne proteinkur :-)
12 år1. juli 2012 kl. 12:51
4 det er flot bare du får drukket nok vand ....det kan man nemlig besvime af ....tænker på det en anden skrev.
12 år1. juli 2012 kl. 13:08
Sikke et flot vægttab du har opnået bare indtil nu! Jeg har tidligere været på denne kur, også med goid succes. Jeg følger med på sidelinien, føler mig faktisk inspireret til selv at give mig i kast med en omgang 13 dages kur - vel og mærke når sommereferien er overstået :)

Men pøj pøj med resten af kuren - jeg håber det lykkedes for dig at smide endnu mere :)
12 år1. juli 2012 kl. 17:04
Calcit : du kan tro jeg drikker masser af vand,,har også nogle aftener drukket en usødet kop te...og så har jeg faktisk tilladt mig at lave en regel om, at jeg må drikke højest 2 glas pepsi max om dagen..Har også krydret min mad, selv om der står man ikke må...Dette har jeg gjort, selvfølgelig med forbehold for, at jeg måske ikke ville tabe mig så meget, nu det stod, det var forbudt.... men det er jo gået ret godt alligevek ;-)

Habitus : Tak for det, jeg kan også kun anbefale den, hvad jeg kan sige indtil videre i hvert fald...Dejligt at høre, at du også har haft succes med den :-)
12 år1. juli 2012 kl. 21:02
Flotte resultater må man sige. Jeg håber på du vil lave en opfølgningstråd når du er færdig om hvordan det går med at holde den vægt :)
12 år2. juli 2012 kl. 07:44
God dejlig morgen til alle :-)

Mia duberg: Tak for det, ja jeg regner med at lave en opfølgningstråd bagefter, hvor jeg vil skrive i tiden bagefter..så må vi se, hvordan det går, kan nok ikke undgåes at der ikke ryger et par kilo på, når jeg begynder at spise lidt mere :-)

Dag 9 er kommet og vægten siger - 300 gr. fra igår :-) jeg går med et lille håb om at ramme de 75 kg. lørdag morgen..men ved ikke om det kan lade sige gøre, kan godt se at det er i de små, jeg taber dag for dag..men glæder mig i hvert fald til at se de færdige resultat..:-)

Dejlig Mandag til jer :o)

Søndag d. 24. juni : 81 kg
Mandag d. 25. juni : 79,5 kg
Tirsdag d. 26. juni : 79 kg
Onsdag d. 27. juni : 78,3 kg
Torsdag d. 28. juni : 78 kg
Fredag d. 29. juni : 77,8 kg
Lørdag d. 30. juni : 77,4 kg
Søndag d. 1. juli : 77 kg
Mandag d. 2. juli : 76,7 kg
Tirsdag d. 3. juli :
Onsdag d. 4. juli :
Torsdag d. 5. juli :
Fredag d. 6. juli :
Lørdag d. 7. Juli :

Min vægt Lørdag morgen d. 7. juli må så være resultatet af denne proteinkur :-)
12 år2. juli 2012 kl. 09:41
tillykke med det går godt.....det rasler jo af.....
12 år2. juli 2012 kl. 10:10
Det er superflot...........og vildt at vægten går ned hver dag!!! Imponerende!
12 år2. juli 2012 kl. 21:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });