13 dags proteinkur
Du læser en tråd i debat > vægttabcalcit
re: 13 dags proteinkur
uha....bare ikke du bliver alt for sulten....særligt om aftenen
men jeg følger også nysgerrigt med på sidelinien.....god vind :-)
men jeg følger også nysgerrigt med på sidelinien.....god vind :-)
12 år25. juni 2012 kl. 21:02
123mulle (slettet)
Tak løvendahl, er dejligt at høre fra en, der har prøvet kuren :-) tænkte nemlig også at, det var en god kickstarter..
Du er velkommen calcit.. Jeg tror ikke, jeg kommer til at føle meget sult, som sagt klarede jeg den lille sult med vand her i eftermiddags..
Normalt er jeg ikke den store spiser, det sker tit at jeg spiser morgenmad og så ikke får noget før aftensmad igen, ja pænt usundt :-) men glemmer simpelthen at spise.. Så det er lige før det her er "meget" mad for mig :-)
Men et er også sikkert, kommer jeg til at føle ubehag og bliver dårlig, så stopper jeg på stedet..Ind til videre går det godt :-)
Du er velkommen calcit.. Jeg tror ikke, jeg kommer til at føle meget sult, som sagt klarede jeg den lille sult med vand her i eftermiddags..
Normalt er jeg ikke den store spiser, det sker tit at jeg spiser morgenmad og så ikke får noget før aftensmad igen, ja pænt usundt :-) men glemmer simpelthen at spise.. Så det er lige før det her er "meget" mad for mig :-)
Men et er også sikkert, kommer jeg til at føle ubehag og bliver dårlig, så stopper jeg på stedet..Ind til videre går det godt :-)
12 år25. juni 2012 kl. 21:18
123mulle (slettet)
3. dag er kommet og vægten siger - 500 gr. fra igår, så det er altså 2 kg på 2 dage..Det er lang tid siden min vægt har stået på 79 kg, så det er absolut dejligt :-)
Lige nu sidder jeg og får min kop te og et stykke godt ristet rugbrød, det er slet ikke så ringe faktisk..
Er faktisk lidt overrasket over hvor godt te smager med 1 tsk. sukker, plejer at tage 3 tsk. i :-) det er da helt unødvendigt åbenbart...
Glæder mig til blomkålen her til middag, jeg elsker blomkål..så det er dejligt.
Men ellers føler jeg mig godt tilpas, og humøret er i top, men det skulle det jo også gerne være med -2 kg på vægten :-)
Lige nu sidder jeg og får min kop te og et stykke godt ristet rugbrød, det er slet ikke så ringe faktisk..
Er faktisk lidt overrasket over hvor godt te smager med 1 tsk. sukker, plejer at tage 3 tsk. i :-) det er da helt unødvendigt åbenbart...
Glæder mig til blomkålen her til middag, jeg elsker blomkål..så det er dejligt.
Men ellers føler jeg mig godt tilpas, og humøret er i top, men det skulle det jo også gerne være med -2 kg på vægten :-)
12 år26. juni 2012 kl. 08:11
123mulle (slettet)
hov glemte skemaet :
Søndag d. 24. juni : 81 kg
Mandag d. 25. juni : 79,5 kg
Tirsdag d. 26. juni : 79 kg
Onsdag d. 27. juni :
Torsdag d. 28. juni :
Fredag d. 29. juni :
Lørdag d. 30. juni :
Søndag d. 1. juli :
Mandag d. 2. juli :
Tirsdag d. 3. juli :
Onsdag d. 4. juli :
Torsdag d. 5. juli :
Fredag d. 6. juli :
Lørdag d. 7. Juli :
Min vægt Lørdag morgen d. 7. juli må så være resultatet af denne proteinkur :-)
Onsdag d. 27. juni :
Torsdag d. 28. juni :
Fredag d. 29. juni :
Lørdag d. 30. juni :
Søndag d. 1. juli :
Mandag d. 2. juli :
Tirsdag d. 3. juli :
Onsdag d. 4. juli :
Torsdag d. 5. juli :
Fredag d. 6. juli :
Lørdag d. 7. Juli :
12 år26. juni 2012 kl. 08:12
calcit
Ja det kører jo som det skal - flot....det med at glemme at spise det har jeg aldrig oplevet........er inspireret vil gå ud og købe et blomkål til middag......det smager nemlig rigtig godt. Et skulderklap herfra......tillykke med de 2 kilo....
12 år26. juni 2012 kl. 08:24
123mulle (slettet)
Tak calcit..:-) nej har også tit fået skæld ud af min kæreste, når vi sidder ved aftensmaden og jeg siger : guuud, jeg har i grunden ik spist noget siden imorges..Ved heller ik hvorfor, men tror mange gange jeg bare har drukket mig mæt.. og så ik tænk på at spise.
Ja blomkål smager rigtig dejligt, skal også ud og lave min nu, skal have den med på arbejde :-)
God dag til dig calcit og til alle andre :-)
Ja blomkål smager rigtig dejligt, skal også ud og lave min nu, skal have den med på arbejde :-)
God dag til dig calcit og til alle andre :-)
12 år26. juni 2012 kl. 08:32
calcit
Tak jeg har også været på kuren og overlevet....den kur havde min svigermor hængende på køkkenskabet. Hun arbejdede på et hospital og alle damerne fulgte den. Dengang indgik olie ikke i kosten ...derfor var det at tabe sig virkelig med kogt kød...grill var heller ikke udbredt...så der blev købt grillpande og det ristede hvide brød er typisk...nogen troede endda det slankede når det blev ristet......haha.....
12 år26. juni 2012 kl. 08:44
123mulle (slettet)
Smiler, ja tiderne forandre sig...sjovt du også har kendskab til kuren...
Ja det hvide brød er ikke godt, også derfor jeg valgte at riste et stykke groft rugbrød i stedet.. det smager nu godt..:-)
Ja det hvide brød er ikke godt, også derfor jeg valgte at riste et stykke groft rugbrød i stedet.. det smager nu godt..:-)
12 år26. juni 2012 kl. 09:01
123mulle (slettet)
Den 4. dag er kommet og indtil videre er jeg godt tilfreds må jeg sige..Vægten sagde - 700 gr. her til morgen, så det hele går den rigtige vej..Jeg synes ikke kuren er slem endnu, men måske det kommer :-)
Jeg er overrasket over at jeg faktisk ikke følte trang til sødt andet end en gang igår, og det er altså stort for mig :-)
Jeg har det godt og føler ikke, jeg mangler energi endnu..Der er 10 dage tilbage :-)
Onsdag d. 27. juni : 78,3 kg
Torsdag d. 28. juni :
Fredag d. 29. juni :
Lørdag d. 30. juni :
Søndag d. 1. juli :
Mandag d. 2. juli :
Tirsdag d. 3. juli :
Onsdag d. 4. juli :
Torsdag d. 5. juli :
Fredag d. 6. juli :
Lørdag d. 7. Juli :
Jeg er overrasket over at jeg faktisk ikke følte trang til sødt andet end en gang igår, og det er altså stort for mig :-)
Jeg har det godt og føler ikke, jeg mangler energi endnu..Der er 10 dage tilbage :-)
Onsdag d. 27. juni : 78,3 kg
Torsdag d. 28. juni :
Fredag d. 29. juni :
Lørdag d. 30. juni :
Søndag d. 1. juli :
Mandag d. 2. juli :
Tirsdag d. 3. juli :
Onsdag d. 4. juli :
Torsdag d. 5. juli :
Fredag d. 6. juli :
Lørdag d. 7. Juli :
12 år27. juni 2012 kl. 08:26
Det er et meget godt startskud synes jeg,
Den er hård til sidst, men held og lykke!