#62 af Crashe (slettet)
fra 70 til 60 - hvem vil følges?
Du læser en tråd i debat > vægttabCrashe (slettet)
re: fra 70 til 60 - hvem vil følges?
+1.2 ! Jeg er rigtig sur ! Jeg har passet på og spist fornuftigt. ! Årh... Jeg ved ikke hvad det gik galt. Men jeg er ligeglad. Jeg laver et stort comeback næste uge. !
12 år16. februar 2012 kl. 07:36
miax (slettet)
Start vægt: 67.4 (middagsvægt)
16-2-2012: 64.8 (lige efter morgenmad)
Tab: 2.6 kg
Hold da op, jeg er chokeret. Dette har virkelig været en øjn åbner for mig. Jeg har spist normalt, men har droppet vores ugentlige pizza og morgenbrødet. Mit tab har fået mig til at indse hvor mange dårlige ting jeg har spist alt for meget af! Jeg håber på et vægttab i næste uge også, men selvfølgelig bliver det ikke lige så stort, da jeg ved at man taber sig mest i starten.
16-2-2012: 64.8 (lige efter morgenmad)
Tab: 2.6 kg
Hold da op, jeg er chokeret. Dette har virkelig været en øjn åbner for mig. Jeg har spist normalt, men har droppet vores ugentlige pizza og morgenbrødet. Mit tab har fået mig til at indse hvor mange dårlige ting jeg har spist alt for meget af! Jeg håber på et vægttab i næste uge også, men selvfølgelig bliver det ikke lige så stort, da jeg ved at man taber sig mest i starten.
12 år16. februar 2012 kl. 09:43
louise89 (slettet)
Hel Alle.
Jeg har nu siddet og læst hele jeres tråd igennem og besluttede mig for at spørger om det er muligt jeg kan hoppe med, jeg vejer lige omkring de 69-70 kg og vil rigtig gerne ned på 55 som slutmål, men mit foreløbige delmål er 60 kg inden den 4 April.
Go' dag til alle.
Jeg har nu siddet og læst hele jeres tråd igennem og besluttede mig for at spørger om det er muligt jeg kan hoppe med, jeg vejer lige omkring de 69-70 kg og vil rigtig gerne ned på 55 som slutmål, men mit foreløbige delmål er 60 kg inden den 4 April.
Go' dag til alle.
12 år16. februar 2012 kl. 11:49
bruger slettet
fra 70-60
Hejsa jeg har tabt 800 gr. siden sidst. Jeg har slækket lidt her de sidste par dage og skal til at hanke op i mig selv så mit vægt tab fortsætter.
Det virker rigtig godt for mig at spise suppe med masser af grøntsager. Men har ikke lige fundet ud af hvordan jeg indtager knap så mange kalorier når jeg er på besøg hos andre med kage og fed mad... Hvad gør I?
70,4 den 2. feb.
70,1 den 10. feb.
69,3 den 16. feb
Det virker rigtig godt for mig at spise suppe med masser af grøntsager. Men har ikke lige fundet ud af hvordan jeg indtager knap så mange kalorier når jeg er på besøg hos andre med kage og fed mad... Hvad gør I?
70,4 den 2. feb.
70,1 den 10. feb.
69,3 den 16. feb
12 år16. februar 2012 kl. 21:00
bruger slettet
Æv Crashe, nogle gange laver vægten bare uforståelige ting... Er helt sikker på at du får et rigtig fint resultat i næste uge. Ønsker dig al held og lykke!
Flot Miax! Nogle gange er det de små ting i hverdagen der virkelig rykker. Jeg tabte 3 kg på en måned ved at gå tidligt i seng og begynde at løbe 3 gange om ugen.
Flot Miax! Nogle gange er det de små ting i hverdagen der virkelig rykker. Jeg tabte 3 kg på en måned ved at gå tidligt i seng og begynde at løbe 3 gange om ugen.
12 år16. februar 2012 kl. 21:12
kaly (slettet)
2/2 - kg70,6
9/2 - kg 69,2
16/2 - kg 68,1
9/2 - kg 69,2
16/2 - kg 68,1
12 år16. februar 2012 kl. 21:17
Crashe (slettet)
Tillykke med vægttabet til jer alle!
Jeg må bare fortsætte.. det er bare rigtig frustrerende at den er røget så meget op, når jeg ikke engang ved hvad jeg har gjort forkert.. måske stress og for lidt søvn? ..
Jeg må bare fortsætte.. det er bare rigtig frustrerende at den er røget så meget op, når jeg ikke engang ved hvad jeg har gjort forkert.. måske stress og for lidt søvn? ..
12 år16. februar 2012 kl. 23:31
lHaubjerg (slettet)
69,7! :D
Er så glad, så glad. Men kommer nok til at synde lidt her i weekenden. Men så giver jeg den gas mandag.
Tillykke med alles vægttab.
Casche - op på hesten igen. :D
Er så glad, så glad. Men kommer nok til at synde lidt her i weekenden. Men så giver jeg den gas mandag.
Tillykke med alles vægttab.
Casche - op på hesten igen. :D
12 år17. februar 2012 kl. 17:59
Crashe (slettet)
lHaubjerg, tillykke med tabet!
Jeg er for alvor begyndt med kuren igen idag, efter lidt over en uge, hvor det gik lidt for dårligt.. håber på at det kan ses på vægten på torsdag. Følelsen af ikke at være sulten, uden at være overmæt er der allerede, og det er dejligt!
Jeg er for alvor begyndt med kuren igen idag, efter lidt over en uge, hvor det gik lidt for dårligt.. håber på at det kan ses på vægten på torsdag. Følelsen af ikke at være sulten, uden at være overmæt er der allerede, og det er dejligt!
12 år19. februar 2012 kl. 21:25
Startvægt var 71 kg.
Det går rigtig langsomt men i det mindste fremad.
Jeg vil nu prøve at efterleve Lotte Arndals råd om kun at spise 3 gange dagligt. Jeg håber fortsat at nå mit mål ca. 10 kg vægttab. Og skal derfor tage mig meget sammen.
Godt at se, at det går godt for rigtig mange af jer - og at der er kommet flere til gruppen. :)