fra 70 til 60 - hvem vil følges?

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Torsdags vejning
lHaubjerg, jeg købte selv en hullahopring for noget tid siden, men havde desværre ikke plads nok til at bruge den. Den ligger nu hos min kusine, så jeg prøver at bruge den når jeg er hos hende, men AV! det gør vildt ondt! Er det noget der forsvinder med tiden?

Jeg var selv ude og gå i 45 min.s tid, det var meget koldt, men utroligt, hvor forfriskende kulden kan være:)
12 år29. januar 2012 kl. 19:30
Havde samme problem i starten. Det gjorde rigtig ondt på alt "fedtet" når man brugte den - men i takt med, at du anvender den oftere og oftere, så gør det ikke ondt mere.

Fedt at du har været ude at gå i 45 min. i dette vejr! Thumbs up! :)

Jeg har cyklet i 30 min. på motionscyklen, mere blev det ikke til idag..

Må jeg spørge om, hvor mange Kcal du i gennemsnit pr. dag spiser?
Og hvor lang tid dit mål om at tabe sig strækker sig over?
12 år29. januar 2012 kl. 21:05
Jeg tæller ikke kalorier. Det har jeg prøvet før, men det virkede bare ikke for mig. Istedet har jeg valgt at spise mindre og sundere. Jeg spiser ikke længere vidt brød, spiser meget lidt pasta og ris og spiser i mindre mængder. Men i foregårs startede jeg på en 1-uges kur med min mor, som har brug for at tabe sig pga. helbredsmæssige årsager. Jeg har valgt at gøre det sammen med hende, så jeg kan støtte hende. Det er en "grapefrugts kur", med højt indtag af proteiner og minimum indtag af stivelse og sukker. Hvis du søger efter en kur, kan jeg godt lige finde den frem.
12 år29. januar 2012 kl. 22:06
glemte llige at svare på det andet spørgsmål: mit mål er at tabe mig de 10 kg indenfor 5 måneder, men jeg tror måske det går noget hurtigere. Jeg ved egentlig ikke om jeg skal ligge på præcis 60, eller om det skal ligge over eller under. Jeg ligger meget vægt på hvordan det fysisk ser ud, så er jeg tilfreds med mine kropsformer inden jeg rammer 60, så stopper jeg der.
Hvordan er dine planer?
12 år29. januar 2012 kl. 22:11
Dagens motion: 1 times spinning.

- Er egentlig ikke så meget til hurtige kure - denne gang har jeg tænkt mig, at tage det stille og roligt, og komme normalt ned i vægt.

Håber også på, at kunne komme ned på 60 i løbet af 5 måneder. Trænger virkelig til det. Men synes generelt, at jeg har meget svært ved at tabe mig - selvom jeg ifølge dette program, taber mig hver dag. Men nu må vi se, hvad vægten siger torsdag :)
12 år30. januar 2012 kl. 19:42
re: fra 70 til 60 - hvem vil følges?
Det lyder som en rigtig god idé, som jeg også vil følge! :) Vejer 67-68, og vil gerne ned på 63-64 kilo :D
12 år30. januar 2012 kl. 19:50
Jeg vil også gerne følges med jer. Jeg vejer nu 70,1 og vil gerne ned på omkring de 60 kg. mit første mål er 67 kg den 29. feb.
12 år1. februar 2012 kl. 14:25
Velkommen til begge to. Vi vejer os hver torsdag. jeg gjorde det ikke i sidste uge, men jeg må lige tage mig sammen og samle alle vægttabene for en uge, så vi har et overblik og holder tråden lidt kørende :) glæder mig til i morgen og se hvordan det er gået med jer !
12 år1. februar 2012 kl. 14:53
Vejedag..

Da jeg stod op på vægten i dag, havde jeg ikke tabt mig - men faktisk taget på - selvom jeg ifølge madital skulle have tabt mig 500 gram. :/ :/
Så jeg må bare begynde at træne endnu hårdere.

Hel og lykke til jer andre. :D
12 år2. februar 2012 kl. 07:22
Vægten sagde 70,4 i morges. Jeg fandt ud af at jeg har skrevet forkert i denne tråd, igår vejede jeg 70,5 kg, så jeg har faktisk tabt 100 gr :o)

Held og lykke til jer andre med vejningen!
12 år2. februar 2012 kl. 09:19

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });