#2 af bbsbb (slettet)
fra 70 til 60 - hvem vil følges?
Du læser en tråd i debat > vægttabbbsbb (slettet)
re: fra 70 til 60 - hvem vil følges?
Hej Crashe, det lyder godt, jeg vil gerne følges! :)
Vejer 67,9. Skal ned på 60 inden sommerferien, og så vil jeg gerne efterføgende ned på 58kg :)
Vejer 67,9. Skal ned på 60 inden sommerferien, og så vil jeg gerne efterføgende ned på 58kg :)
12 år20. januar 2012 kl. 07:47
Crashe (slettet)
Super! Vi skal nok klare det sammen
Jeg har allerede på dag 1 bemærket, at hvis jeg spiser aftensmad tidligt, og ikke spiser noget efterfølgende, så kan jeg se en forskel på størrelsen maven dagen efter. Så det har jeg tænkt mig at gøre fremover, så godt som det nu lykkes. Bare et lille tip :)
Jeg har allerede på dag 1 bemærket, at hvis jeg spiser aftensmad tidligt, og ikke spiser noget efterfølgende, så kan jeg se en forskel på størrelsen maven dagen efter. Så det har jeg tænkt mig at gøre fremover, så godt som det nu lykkes. Bare et lille tip :)
12 år20. januar 2012 kl. 18:13
Benni (slettet)
øhh hehe.. kan godt ske, men ikke noget du taber dig ved så det er nok lidt kortsigtet glæde :=)
12 år20. januar 2012 kl. 18:15
Crashe (slettet)
ja, men det er med til at holde motivationen oppe:)
12 år20. januar 2012 kl. 19:30
missrosie (slettet)
Jeg vil meget gerne med på vognen - har en yoyo vægt der svinger mellem 70,5 0g 73,5, og vil så gerne ned i 60'erne igen!
Vil være dejligt at have nogen at følges med - og stå til regnskab for?
Har du tænkt på om vi skal have en veje dag, hvor vi taster vægt og tab ind eller?? :)
Vil være dejligt at have nogen at følges med - og stå til regnskab for?
Har du tænkt på om vi skal have en veje dag, hvor vi taster vægt og tab ind eller?? :)
12 år20. januar 2012 kl. 22:07
denbuttede (slettet)
Hey.
Jeg vejer 73,7kg og synes også det er på tide, at jeg kommer ned i 60'erme. Så jeg er helt klart fresh :D
Jeg vejer 73,7kg og synes også det er på tide, at jeg kommer ned i 60'erme. Så jeg er helt klart fresh :D
12 år20. januar 2012 kl. 22:23
Crashe (slettet)
velkommen til:))
Ja, jeg vil veje mig og skrive min vægt ind hver torsdag, så det synes jeg også du skal gøre.
Ja, jeg vil veje mig og skrive min vægt ind hver torsdag, så det synes jeg også du skal gøre.
12 år20. januar 2012 kl. 22:25
Crashe (slettet)
velkommen til "denbuttede"- håber du bliver nød til at skifte brugernavn om et par måneder:)
12 år20. januar 2012 kl. 22:31
denbuttede (slettet)
Hey Crashe! :D
Jeg synes, det lyder som en super ide, at veje sig hver torsdag, og skrive det her ind! :) glæder mig allerede til på næste uge, for at se om det er gået nedad! :D
hahah! Ja det håber jeg virkelig også! Det længtes jeg ihvertfald utrolig meget efter! håber virkelig ikke der går så lang tid, før jeg kan komme ned i 60'erne, mit mål er maks 65 vil helst gerne under de 60, og til sidst 58. Men nu må vi jo se!
Jeg håber vi alle kan klare det, og ikke begynder at spise usundt! Sommeren er på vej folkens!! Det er nu man skal tage sig sammen! :D
Jeg synes, det lyder som en super ide, at veje sig hver torsdag, og skrive det her ind! :) glæder mig allerede til på næste uge, for at se om det er gået nedad! :D
hahah! Ja det håber jeg virkelig også! Det længtes jeg ihvertfald utrolig meget efter! håber virkelig ikke der går så lang tid, før jeg kan komme ned i 60'erne, mit mål er maks 65 vil helst gerne under de 60, og til sidst 58. Men nu må vi jo se!
Jeg håber vi alle kan klare det, og ikke begynder at spise usundt! Sommeren er på vej folkens!! Det er nu man skal tage sig sammen! :D
12 år20. januar 2012 kl. 22:34
Mine 3 mål er:
- at undgå at spise slik og chokolade.
- at undgå at spise for meget.
- at dyrke motion.
Hvis der er nogle der vil følges, tænker jeg, at vi kan skrive hvor meget vi vejer og hvor meget vi har tabt en gang om ugen.
Jeg vejede imorges 70.2 kg.