fra 70 til 60 - hvem vil følges?

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: fra 67 til 57
Hej Crashe :)
Forstå alt for godt hvordan du har det - det bliver så spændende! :D
12 år25. januar 2012 kl. 22:05
Torsdags vejning
Så blev det torsdag, og min vægt stod på 71,6 kg!
Mit første delmål, er at tabe det jeg tog på i julen - det mål er nået om 1,1 kg :) Det går den rigtige vej :D

Håber det er gået lige så godt for jer andre :D
12 år26. januar 2012 kl. 07:07
re: Torsdags vejning
Hej alle sammen.

Vejningsdag torsdag d. 26/1 - 2012

Værgten stod før på 71,00 kg.
Vægten står nu på 70,3 kg.

Så altså et vægttab på 700 gram de første 4 dage.
Er meget tilfreds, og vil fortsætte kampen.
12 år26. januar 2012 kl. 07:36
Min startvægt var 70.2
Vægten idag sagde 68.4
I alt tabt 1.8 på 7 dage. Er tilfreds :)
12 år26. januar 2012 kl. 10:49
Sådan! Hvor sejt!!
12 år26. januar 2012 kl. 16:18
Så er det nu...

19.01 - 72,6kg
26.01 - 71,4kg - dvs minus 1,2 kg

Jeg er glad og tilfreds :-)

12 år26. januar 2012 kl. 16:32
Det er rigtig godt gået! Nu gælder det om at fortsætte kampen. Hvordan synes I det er gået indtil nu ?
Jeg synes det er gået godt indtil videre. Jeg har underligt nok ikke haft trang til søde sager, men har nogle gange haft lyst til at spise noget, selvom jeg ikke var sulten. Den trang var så slem igår aften lige inden jeg skulle sove, så jeg endte med at spise noget salat. det ved jeg ikke rigtigt om jeg skal have dårligt samvittighed over. Men hvis min psyke ikke ændrer sig mht mad og søde sager, så er jeg sikker på at det vil gå fremad.
12 år27. januar 2012 kl. 09:32
Jeg synes, det er gået fint. Dog er mit store problem, at jeg er så glad for mad - og hele tiden skal have noget i munden.. Men prøver at vende mig af med det.

Et andet problem er, at jeg ofte har en tendens til, at komme hjem fra arbejde, og så sætte mig foran tv'et, indtil jeg skal spise - i denne tid kunne jeg have lavet motion.

Kan vi evt. lave en aftale om, at man skal lave motion 30 min. hver dag, og så skrive det herinde, når man har tid? Bare for at tråden skal være mere aktiv - og det samme skal vi. :)
12 år28. januar 2012 kl. 19:13
Det lyder som en fin idé. Eller i hvert fald bare få lavet noget motion, og så skrive det herinde. Man må også godt skrive, selvom man ikke har fået det gjort.
Jeg har lavet nogle øvelser med en træningselastik herhjemme i dag. Det er et rigtig fint redskab, hvis man ikke lige har tid til styrketræning på fitnesscenteret. Jeg fandt nogle øvelser på nettet, bl.a. øvelser der er godt til at træne ryg-nakke og håndledsmusklerne, som man bruger meget hvis man sidder tit ved en computer, eller sidder ved et skrivebord og skriver/læser i langt tid.
12 år28. januar 2012 kl. 19:24
I går cyklede jeg i ca. 30 min. på min motionscykel.
Jeg lavede hullahop i 10 min.
Og træning for ryg og mave i 10 min.

Har tænkt mig, at gøre det samme i dag også. :)
12 år29. januar 2012 kl. 08:21

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });