#11 af missrosie (slettet)
fra 70 til 60 - hvem vil følges?
Du læser en tråd i debat > vægttabmissrosie (slettet)
re: fra 70 til 60 - hvem vil følges?
Kan da kun være enig i det denbuttede siger :) Glæder mig til at se hvad vægten siger... Er ikke afhængig af at veje mig, så kommer ikke på vægten før... Min vægt i går var 73,1 kg :)
12 år20. januar 2012 kl. 23:23
lHaubjerg (slettet)
I'm in!
Efter en rejse på 6 måneder havde jeg taget 10 kg. på. Vejede før 61 og vejer nu 71. Mit mål er helt klart, at komme ned omkring de 60 kg. igen. Og gerne inden for 5 måneder. Det er i hvert fald drømmen. Men gud hvor er det svært - regnede med, at de nok skulle gå væk af sig selv, men sådan har det i hvert fald ikke været den sidste månedes tid. Derfor har jeg oprettet en profil herinde nu.
Så altså:
Nuværende vægt: 71 (fra morgenen)
Drømmevægt: 60 + / - 1-2 kg.
Tid: ca. 5 måneder.
Er det realistisk?
:)
Efter en rejse på 6 måneder havde jeg taget 10 kg. på. Vejede før 61 og vejer nu 71. Mit mål er helt klart, at komme ned omkring de 60 kg. igen. Og gerne inden for 5 måneder. Det er i hvert fald drømmen. Men gud hvor er det svært - regnede med, at de nok skulle gå væk af sig selv, men sådan har det i hvert fald ikke været den sidste månedes tid. Derfor har jeg oprettet en profil herinde nu.
Så altså:
Nuværende vægt: 71 (fra morgenen)
Drømmevægt: 60 + / - 1-2 kg.
Tid: ca. 5 måneder.
Er det realistisk?
:)
12 år22. januar 2012 kl. 11:42
Benni (slettet)
Det er meget realistisk, det er under et halv kilo om ugen, så det kan du tabe dig stille og roligt.. Hvis du er ambitiøs kan du formentlig gøre det på ca. den halve tid - men måske nok lige så godt at tage det i det stille og rolig tempo :=)
12 år22. januar 2012 kl. 11:54
kaly (slettet)
Må jeg også være med?
Jeg startede efter nytår med en vægt på 78,4 og vejer i dag 72,2 - mit første mål er at komme under 70, og derefter gerne ca 65 -67 kg.
Det virke for mig, hvis der er nogen til at holde mig i ørene, så en fast vejedag om torsdagen er tip top.
Jeg startede efter nytår med en vægt på 78,4 og vejer i dag 72,2 - mit første mål er at komme under 70, og derefter gerne ca 65 -67 kg.
Det virke for mig, hvis der er nogen til at holde mig i ørene, så en fast vejedag om torsdagen er tip top.
12 år22. januar 2012 kl. 12:20
Crashe (slettet)
Velkommen til :) dejligt at der er så mange !
Jeg er enig i at det er svært! Især når man går og tænker over at man skal tabe sig hele tiden. Men jeg har valgt at starte langsomt, for det er ikke så nemt at skifte sin levemåde fra den ene dag til den anden. Men glæder mig til at se resultater :)
Jeg er enig i at det er svært! Især når man går og tænker over at man skal tabe sig hele tiden. Men jeg har valgt at starte langsomt, for det er ikke så nemt at skifte sin levemåde fra den ene dag til den anden. Men glæder mig til at se resultater :)
12 år22. januar 2012 kl. 17:18
lHaubjerg (slettet)
Gør jeg også. Og glæder mig til at se alles fremskridt på torsdag til vejnings dag. :) You go girls! :)
Remember: A moment on your lips - forever on your hips! :)
Nu er det nu, vi skal tage os sammen og vise overskud og kontrol over vores kroppe! :)
Remember: A moment on your lips - forever on your hips! :)
Nu er det nu, vi skal tage os sammen og vise overskud og kontrol over vores kroppe! :)
12 år23. januar 2012 kl. 12:55
pigen22 (slettet)
Må jeg være med? :)
Jeg vil også gerne tabe mig vægten lige nu er 64 kg. Vil gerne ned på 60 inden sommerferien. :)
12 år23. januar 2012 kl. 14:45
millelykke (slettet)
fra 67 til 57
Jeg vil gerne hoppe med paa vognen! det sidste aar har jeg taget 10 kilo paa, og dem vil jeg ogsaa gerne smide igen!
hvilken dag vejer vi?
hvilken dag vejer vi?
12 år23. januar 2012 kl. 15:03
Crashe (slettet)
re: fra 67 til 57
velkommen til! Vi vejer os hver torsdag:)
12 år23. januar 2012 kl. 16:31
Crashe (slettet)
re: fra 67 til 57
Der er snart gået en uge siden første vejning, og jeg er virkelig spændt på at se hvad det bliver til! jeg har en lidt blandet følelse, på den ene side synes jeg at jeg har spist sundt (med nogle få og små undtagelser) og i små mængder. Så jeg mener, at jeg MÅ ha' tabt mig.
Men på den anden side, føles det som om, at der er noget galt, for jeg har jo slet ikke følt mig sulten, selvom jeg spiser mindre. Det er jo selvfølgelig også sådan det skal være- men hvad nu hvis jeg har spist for meget, og vægten ikke har ændret sig? Jeg krydser fingre og håber på det bedste!
Men på den anden side, føles det som om, at der er noget galt, for jeg har jo slet ikke følt mig sulten, selvom jeg spiser mindre. Det er jo selvfølgelig også sådan det skal være- men hvad nu hvis jeg har spist for meget, og vægten ikke har ændret sig? Jeg krydser fingre og håber på det bedste!
12 år24. januar 2012 kl. 22:02