fra 70 til 60 - hvem vil følges?
Du læser en tråd i debat > vægttabBit
re: fra 70 til 60 - hvem vil følges?inspirainspiratinspiratiinspiratioinspiration
Kære alle og kære Foden. Jeg er sikker på, du må være med. Velkommen og held og lykke til dig. Mit slutmål er goså 63 kg. Jeg er selv lige kommet med fra i lørdags, så det er min første torsdagsvejning.
Jeg vejer i dag 71,6 og har dermed tabt 600 gram siden i lørdags. Ikke imponerende.
Jeg havde ellers en god kickstart med minus 1,3 kilo på to dage, men så begik jeg den for mig klassiske fejl at veje mig hver dag, og da vægten så var gået op på tredjedagen, blev jeg meget sulten :-)
Så nu vil jeg altså holde op med at veje mig i tide og utide. Det dræber min motivation, når vægten står stiller eller går lidt op, selv om det sikkert er naturligt nok. Man kan vel ikke tabe sig hver dag. I næse uge skal jeg på skiferie, så der giver det sig selv. Min næste vejning bliver så først om 2 uger.
Jeg er jo næsten lige begyndt, men min plan er at forsøge at tabe mig ved at spise mange proteiner og fibre, få kulhydrater og lidt fedt. Dog spiser jeg lidt fed fisk som laks og sild. Ingen søde sager. Jeg ved fra tidligere, at det fungerer for mig, hvis bare jeg kan komme i gang. Jeg er begyndt at spise Husk i lidt mager yoghurt. Er der nogen, der har erfaringer med det?
Glæder mig til at læse om jeres resultater.
Mvh. Britta
Jeg vejer i dag 71,6 og har dermed tabt 600 gram siden i lørdags. Ikke imponerende.
Jeg havde ellers en god kickstart med minus 1,3 kilo på to dage, men så begik jeg den for mig klassiske fejl at veje mig hver dag, og da vægten så var gået op på tredjedagen, blev jeg meget sulten :-)
Så nu vil jeg altså holde op med at veje mig i tide og utide. Det dræber min motivation, når vægten står stiller eller går lidt op, selv om det sikkert er naturligt nok. Man kan vel ikke tabe sig hver dag. I næse uge skal jeg på skiferie, så der giver det sig selv. Min næste vejning bliver så først om 2 uger.
Jeg er jo næsten lige begyndt, men min plan er at forsøge at tabe mig ved at spise mange proteiner og fibre, få kulhydrater og lidt fedt. Dog spiser jeg lidt fed fisk som laks og sild. Ingen søde sager. Jeg ved fra tidligere, at det fungerer for mig, hvis bare jeg kan komme i gang. Jeg er begyndt at spise Husk i lidt mager yoghurt. Er der nogen, der har erfaringer med det?
Glæder mig til at læse om jeres resultater.
Mvh. Britta
12 år9. februar 2012 kl. 08:57
kaly (slettet)
re: fra 70 til 60 - hvem vil følges?inspirainspiratinspiratiinspiratioinspiration
Vejedag...
2/2 - kg70,6
9/2 - kg 69,2 - dvs et tab på 1,4kg denne uge.
I alt tabt siden 1/1 2012 - kg 9,2 - Har ALDRIG tidligere tabt mig over 3-5 kg, så jeg er overnud lykkelig og tilfreds med mit resultat, men hvor ville jeg dog gerne ramme de 10kg i næste uge :-)
God uge til alle.
Knus fra mig
2/2 - kg70,6
9/2 - kg 69,2 - dvs et tab på 1,4kg denne uge.
I alt tabt siden 1/1 2012 - kg 9,2 - Har ALDRIG tidligere tabt mig over 3-5 kg, så jeg er overnud lykkelig og tilfreds med mit resultat, men hvor ville jeg dog gerne ramme de 10kg i næste uge :-)
God uge til alle.
Knus fra mig
12 år9. februar 2012 kl. 09:12
Crashe (slettet)
vejedag
Velkommen til Foden, og tillykke med dit store og flotte vægttab! Hvor er det flot!
Bit, nu ved jeg ikke præcist hvad du gør for at tabe dig, men 600 gram er da meget fint synes jeg. At veje sig fra dag til anden synes jeg også selv er en god idé. Det at jeg ved, at jeg skal veje mig torsdag, gør nogle gange at jeg ikke falder i med at spise meget og spise usundt. For jeg vil så gerne se at vægten er faldet torsdag.
kaly- 1.4 kilo! stort tillykke! Med dette tempo skal du nok snart ramme de første 10 :)
Idag sagde vægten 65.4 kg. hos mig. Det er kun et vægttab på 300 gram på en uge. Men Taljemålet er faldet 4 centimeter på en uge. Så jeg er tilfreds.
Håber på, at det går godt med i andre herinde!
Bit, nu ved jeg ikke præcist hvad du gør for at tabe dig, men 600 gram er da meget fint synes jeg. At veje sig fra dag til anden synes jeg også selv er en god idé. Det at jeg ved, at jeg skal veje mig torsdag, gør nogle gange at jeg ikke falder i med at spise meget og spise usundt. For jeg vil så gerne se at vægten er faldet torsdag.
kaly- 1.4 kilo! stort tillykke! Med dette tempo skal du nok snart ramme de første 10 :)
Idag sagde vægten 65.4 kg. hos mig. Det er kun et vægttab på 300 gram på en uge. Men Taljemålet er faldet 4 centimeter på en uge. Så jeg er tilfreds.
Håber på, at det går godt med i andre herinde!
12 år9. februar 2012 kl. 10:43
Bit
re: vejedag
Tillykke til jer. Det er superflot! Også fordi I har været i gang et stykke tid. Så går det jo normalt langsommere. Jeg er også godt nok tilfreds med de 600 gram, men jeg startede fra en rekordhøj vægt efter nogle tunge dage madmæssigt, og så plejer jeg at kunne tabe en del de første par dage. Men jeg faldt i sukker-/kagefælden tirsdag og onsdag aften, så i det lys er 600 gram ok. Jeg er startet på en frisk i dag og vil først veje mig om 14 dage. Jeg håber på at være lige under 70 kg til den tid. Go, go til jer
12 år9. februar 2012 kl. 11:24
Crashe (slettet)
re: vejedag
hov- læste lige mit eget indlæg igen. At veje sig fra dag til anden synes jeg IKKE er en god idé. Det er derfor jeg holder mig til én gange om ugen.
Glæder mig til at høre hvordan det er gået om 2 uger Bit.
Glæder mig til at høre hvordan det er gået om 2 uger Bit.
12 år9. februar 2012 kl. 12:14
bruger slettet
re: fra 70 til 60 - hvem vil følges?
Hej alle sammen har lige været afsted nogle dage og har derfor ikke været så meget på madital. Jeg har tabt 300 gr siden sidste vejning, ikke så meget, men har heller ikke fået spist rigtig de sidste mange dage, så er selv overrasket over at jeg i det mindste ikke har taget på
Held og lykke med jeres vægttab den kommende uge :o)
70,4 den 2. feb.
70,1 den 10. feb.
Held og lykke med jeres vægttab den kommende uge :o)
70,4 den 2. feb.
70,1 den 10. feb.
12 år10. februar 2012 kl. 12:24
miax (slettet)
Hej alle sammen
Jeg kunne også rigtig godt tænke mig at være med. Jeg vejer 67 kg og vil rigtig gerne ned på 60 kg, så det ville være super dejligt at følges med jer, hvis i har plads til en mere :)
Mange hilsner Mia
Jeg kunne også rigtig godt tænke mig at være med. Jeg vejer 67 kg og vil rigtig gerne ned på 60 kg, så det ville være super dejligt at følges med jer, hvis i har plads til en mere :)
Mange hilsner Mia
12 år11. februar 2012 kl. 20:34
Crashe (slettet)
Velkommen til miax.
Vil du fortælle os hvad du vil gøre for at tabe dig?
Jeg ønsker også selv at komme ned på ca. 60 og inspiration er altid velkommen :)
Vil du fortælle os hvad du vil gøre for at tabe dig?
Jeg ønsker også selv at komme ned på ca. 60 og inspiration er altid velkommen :)
12 år11. februar 2012 kl. 20:42
miax (slettet)
Jeg træner i motionscenter 3 gange i ugen og spiller håndbold 2 gange, så motion er ikke mit egentlig problem.
SÅ jeg skal til at tænke på mine madvaner.Jeg spiser fornuftigt til måltiderne, med der ryger alt for mange uplanlagte kalorier ind mellem måltiderne.
Jeg kan ikke bestemme mig for, hvor mange gange jeg vil veje mig i løbet af ugen, 1 gang ville være bedst, med jeg ved med mig selv, at jeg ikke kan lade være med at gøre det oftere.
Mia
SÅ jeg skal til at tænke på mine madvaner.Jeg spiser fornuftigt til måltiderne, med der ryger alt for mange uplanlagte kalorier ind mellem måltiderne.
Jeg kan ikke bestemme mig for, hvor mange gange jeg vil veje mig i løbet af ugen, 1 gang ville være bedst, med jeg ved med mig selv, at jeg ikke kan lade være med at gøre det oftere.
Mia
12 år12. februar 2012 kl. 08:56
Må jeg være med her? Jeg har tabt mig fra 99,6 kg og vejer nu 69,5, mit slutmål er 63 kg, så denne gruppe ville være dejligt at følges med:-)
Vh Foden