#42 af kaly (slettet)
fra 70 til 60 - hvem vil følges?
Du læser en tråd i debat > vægttabkaly (slettet)
re: fra 70 til 60
veje dag i dag :-)
26/1 - 71,4
2/2 - 70,6 dvs. har tabt 800 gr siden sidste uge.
I alt tabt 7,8 kg siden nytår.
Jeg er glad og godt tilfreds :-)
Ha en dejlig dag allesammen
knus
kaly
26/1 - 71,4
2/2 - 70,6 dvs. har tabt 800 gr siden sidste uge.
I alt tabt 7,8 kg siden nytår.
Jeg er glad og godt tilfreds :-)
Ha en dejlig dag allesammen
knus
kaly
12 år2. februar 2012 kl. 11:21
Bit
I har jo været i gang længe (har lige læst jeres tråd), men må jeg også være med?
Når jeg lige ser bort fra min graviditetsvægt, satte jer personlig vægtrekord i går. 72,2 kg. Øv. Jeg vil gerne ned på 63 kilo til den 1. maj. Så meget har jeg aldrig skullet tabe mig før, så jeg har brug for nogen at følges med.
Jeg har spist superfornuftigt i dag og gået en lang tur til det lokale indkøbscenter, hvor der var udsalgsslutspurt. Det fik mig til at købe et par bukser til 200 kr., som er 2 numre for små. Jeg prøvede dem ikke engang. Og jeg har ellers rigeligt med tøj i skabet, der er for småt (tøjet - ja også skabet). Til mit forsvar skal det siges, at de var sat ned fra 1200 kr., og at jeg jo kan passe dem til maj :-)
go, go til jer, Bit
Når jeg lige ser bort fra min graviditetsvægt, satte jer personlig vægtrekord i går. 72,2 kg. Øv. Jeg vil gerne ned på 63 kilo til den 1. maj. Så meget har jeg aldrig skullet tabe mig før, så jeg har brug for nogen at følges med.
Jeg har spist superfornuftigt i dag og gået en lang tur til det lokale indkøbscenter, hvor der var udsalgsslutspurt. Det fik mig til at købe et par bukser til 200 kr., som er 2 numre for små. Jeg prøvede dem ikke engang. Og jeg har ellers rigeligt med tøj i skabet, der er for småt (tøjet - ja også skabet). Til mit forsvar skal det siges, at de var sat ned fra 1200 kr., og at jeg jo kan passe dem til maj :-)
go, go til jer, Bit
12 år5. februar 2012 kl. 21:58
Crashe (slettet)
Velkommen til Bit,
Du er altid velkommen. Vi har ikke været så gode til at skrive herinde synes jeg, men det kan være vi bliver det med tiden :) Vi vejer os hver torsdag, så det må du også meget gerne. Jeg synes faktisk det er en lidt sjov ide, det med at købe bukser der er for små. Og en god måde at motivere sig selv på :) Jeg har også lovet mig selv nyt tøj til skabet efter mine 10 kilo er tabt, jeg mangler 5.7 kg. glæder mig!
Du er altid velkommen. Vi har ikke været så gode til at skrive herinde synes jeg, men det kan være vi bliver det med tiden :) Vi vejer os hver torsdag, så det må du også meget gerne. Jeg synes faktisk det er en lidt sjov ide, det med at købe bukser der er for små. Og en god måde at motivere sig selv på :) Jeg har også lovet mig selv nyt tøj til skabet efter mine 10 kilo er tabt, jeg mangler 5.7 kg. glæder mig!
12 år5. februar 2012 kl. 22:17
Bit
Fra 70 til 60
Tak! Det føles ellers lidt fjottet at købe for småt tøj, for jeg har rigeligt af det i forvejen! Jeg er "mellem"-motiveret og ved godt, man skal være supermotiveret for at kunne tabe sig for alvor, men jeg skal lige nogle dage ind i det her forløb, før det er fedt. Lige nu er det bare for ærgerlig at have taget på hen over efterår og jul, men jeg ser frem til torsdag. Og til også at have tabt nogle kilo. Du er næsten halvvejs - det er flot, tillykke :-)
12 år5. februar 2012 kl. 22:45
millelykke (slettet)
centimeterne rasler af, men vægten står stille
Nu har jeg så været igang nogle uger... min vægt står stadig STÆDIGT fast på 66 kilo, men jeg er helt forundret over hvor mange centimeter der rasler af min krop. Jeg startede med at spise den famøse suppekur nogle dage, er er mange ting der sætter gang i forbrændingen, og på lidt over en uge er jeg gået fra et hoftemål der hed 107 til 99, hvilket jeg synes er usædvanlig hurtigt, eftersom det jo gerne tager længere tid nåt man ikke er meget overvægtig.
Jeg bekymrer mig virkelig ikke om, at vægten ikke giver udsving, men glæder mig over, at de 2 timers motion og kosten gør sin synlige effekt på kroppen. Jeg har fundet nogle virkelig gode videoer på youtube til mine sarte områder - alt sammen uden at svede eller lave mavebøjninger (de gør mig så svimmel)..
så altså alt i alt gode resultater herfra, selvom vægten ikke har flyttet sig.. :D
Jeg bekymrer mig virkelig ikke om, at vægten ikke giver udsving, men glæder mig over, at de 2 timers motion og kosten gør sin synlige effekt på kroppen. Jeg har fundet nogle virkelig gode videoer på youtube til mine sarte områder - alt sammen uden at svede eller lave mavebøjninger (de gør mig så svimmel)..
så altså alt i alt gode resultater herfra, selvom vægten ikke har flyttet sig.. :D
12 år6. februar 2012 kl. 11:37
milp (slettet)
re: fra 70 til 60 - hvem vil følges?
Jeg vil også gerne følge. Jeg vejer 67 og vil gerne ned på 62, som jeg vejede i gamle dage.
12 år6. februar 2012 kl. 12:12
Crashe (slettet)
re: centimeterne rasler af, men vægten står stille
Tillykke med centimetrene mille :) jeg går ud fra at dit bmi er normalt? For så bliver det jo fedtet hist og her som skal væk, og ikke "bare" kiloerne. Det glæder mig at høre, at det lykkes.
12 år7. februar 2012 kl. 09:51
Crashe (slettet)
re: fra 70 til 60 - hvem vil følges?inspirainspiratinspiratiinspiratioinspiration
Velkommen til milp.
Vil lige høre fra alle jer andre, hvordan går det med det "nye liv " ? Hvad ligger i vægt på, hvad er nemt/svært ? Hvad går i og tænker ?
Det kan være at vi kan finde noget inspiration hos hinanden.
Jeg startede langsomt med at vende mig til at spise mindre og kun spise usundt en gang imellem. Derefter tog jeg en 1 uges kur, hvor jeg undlod at spise stivelse og spiste masser af proteiner. Efter den uge med masser af kød, som jeg heldigvis kan lide at spise, begyndte jeg igen med den "sunde" livsstil, inspireret af kuren. Jeg spiser feks. Ikke længere hvidt brød, pasta, ris.. laves der kartofler til aftensmaden, tager jeg kun en enkelt. Har jeg lyst til noget sødt, drikker jeg en kop grøn te. Jeg synes det har fungeret, men lad os se hvad vægten siger på torsdag.
Vil meget gerne høre fra jer andre :)
Vil lige høre fra alle jer andre, hvordan går det med det "nye liv " ? Hvad ligger i vægt på, hvad er nemt/svært ? Hvad går i og tænker ?
Det kan være at vi kan finde noget inspiration hos hinanden.
Jeg startede langsomt med at vende mig til at spise mindre og kun spise usundt en gang imellem. Derefter tog jeg en 1 uges kur, hvor jeg undlod at spise stivelse og spiste masser af proteiner. Efter den uge med masser af kød, som jeg heldigvis kan lide at spise, begyndte jeg igen med den "sunde" livsstil, inspireret af kuren. Jeg spiser feks. Ikke længere hvidt brød, pasta, ris.. laves der kartofler til aftensmaden, tager jeg kun en enkelt. Har jeg lyst til noget sødt, drikker jeg en kop grøn te. Jeg synes det har fungeret, men lad os se hvad vægten siger på torsdag.
Vil meget gerne høre fra jer andre :)
12 år7. februar 2012 kl. 10:02
millelykke (slettet)
re: fra 70 til 60 - hvem vil følges?inspirainspiratinspiratiinspiratioinspiration
jeg har fundet mig min absolut yndlingssnack! Jeg skærer forskellig frugt og hælder 100 g. 0,1% vanilje yoghurt over - det er SMÆKKERT!
Synes jeg endelig er ved at vænne mig til at gå udenom de farvestrålende ting i butikkerne, og har valgt at handle i fakta, for sammen med chokoladen i disken står der en nupo chokolade drik, og en blueberrie snack HVIS nu man bliver fristet!! :D
Jeg lever mere af frugt og grønt og fisk. Det fungerer virkelig fint!
For ikke at blive helt kvalt i forbud har jeg nogl sukkerfri lakrids bolcher jeg hygger mig med, og skal der spises chokolade er det efter princippet LIDT men godt - så kun 1 stykke til mig.!! :D
Synes jeg endelig er ved at vænne mig til at gå udenom de farvestrålende ting i butikkerne, og har valgt at handle i fakta, for sammen med chokoladen i disken står der en nupo chokolade drik, og en blueberrie snack HVIS nu man bliver fristet!! :D
Jeg lever mere af frugt og grønt og fisk. Det fungerer virkelig fint!
For ikke at blive helt kvalt i forbud har jeg nogl sukkerfri lakrids bolcher jeg hygger mig med, og skal der spises chokolade er det efter princippet LIDT men godt - så kun 1 stykke til mig.!! :D
12 år7. februar 2012 kl. 12:28
Vægten i dag sagde 65.7
Det gav et vægttab på 2. 7 kg på en uge! Jeg er lidt overrasket. Og jeg har ikke engang dyrket motion, udover det daglige frem og tilbage til mit uddannelsessted.
700 gram mere, og jeg er nået halvvejs. Hold da op...