#72 af Suuus (slettet)
Mit Nupo projekt
Du læser en tråd i debat > vægttabSuuus (slettet)
re: Mit Nupo projekt
Hvor fedt - tillykke :D
Jamen jeg var på ren Nupo hele sidste uge, men i denne uge har jeg indført aftensmad og så 4 breve Nupo. Synes det er ved at være ret hårdt i skolen med kun Nupo.
Jamen jeg var på ren Nupo hele sidste uge, men i denne uge har jeg indført aftensmad og så 4 breve Nupo. Synes det er ved at være ret hårdt i skolen med kun Nupo.
13 år13. april 2011 kl. 18:39
Akilah (slettet)
har lige et par spørgsmål!
kan man godt skifte et helt nupo-måltid ud med en snackbar? og hvad hvis man tager en færdigblandet shaker, kan man så godt lade den tælle for 2 måltider, selvom der står på nupo.dk at man absolut SKAL indtage mindst 5 breve ved siden af? erfaringer, tak!
kan man godt skifte et helt nupo-måltid ud med en snackbar? og hvad hvis man tager en færdigblandet shaker, kan man så godt lade den tælle for 2 måltider, selvom der står på nupo.dk at man absolut SKAL indtage mindst 5 breve ved siden af? erfaringer, tak!
13 år19. april 2011 kl. 15:50
Suuus (slettet)
Jeg gør præcis som du siger - udskifter snackbar med et andet måltid og hvis jeg tager en færdig shake lader jeg den tælle for 2 :) Evt. når jeg er i skole starter jeg på den ved kl 10 og suger lidt i den helt frem til kl 12, på den måde har jeg slået formiddag og middag sammen og det mætter rigtig fint :) Håber det hjalp - ellers spørger du bare :)
13 år19. april 2011 kl. 20:49
Akilah (slettet)
ok, tak suuus!. så kan jeg gå igang. har virkelig brug for jeres støtte! er ved at gå nedenom og hjem fordi jeg bare ikk kan tage mig sammen! jeg skal bare tabe mig, og det starter imorgen! wish me luck ;-(
13 år21. april 2011 kl. 18:29
Suuus (slettet)
Hvordan går det med Nupoen?:)
13 år22. april 2011 kl. 07:49
Var dog lige såååå tæt på at gå ud og lave en gang nudler og grøntsager, men så lå der heldigvis nupo snackbars forrest i skabet, hvor jeg var på vej ind efter nudler, så tog sådan en i stedet :D Nu er jeg helt stolt :b
Hvordan går det hos dig/jer?