Mit Nupo projekt

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Mit Nupo projekt
Ej hvor godt. Hvor er I seje:D
Ja, man "hader" lidt weekenden i disse perioder;) Det lyder som en udfordrende weekend i mine ører. Men mon ikke du nok skal klare det med bravour som du har klaret det hele ugen. Det tror jeg:)
Jeg har ikke nogle sociale arrangementer planlagt. Lidt kedelig, men nok også for det bedste i denne om-gang. Mange af mine veninder er ude at rejse og de andre skal arbejde. I eftermiddag/aften skal jeg va-ske tøj og rydde lidt op. Det giver lidt på motions-kontoen;) Lørdag skal jeg i fitness i 2 timer. Jeg regner med at prøve at bage denne kage:
iform.dk
Søndag skal jeg træne i 3½ time i fitness. Så det bliver til noget motion i weekenden, så derfor vil jeg skrue indtaget op til 1200 kcal. Jeg håber sådan at jeg ikke falder i:/ Men jeg er ved godt mod og synes at det har været en god uge og den skulle gerne ende sådan også:)
Barerne hedder Elite gourmet protein bar. De smager alle heeeelt vildt godt men mine favoritter er peanut butter og caramel toffee crunch. De indeholder dog meget fedt så det er ikke noget man kan spise uanede mængder af. Jeg har sagt max én om dagen. Den med peanut butter indeholder 390 kcal! Der er så også hele 30 g. protein i. De er gode til når man træner. Nupo er jo helt anderledes. Det er en vero low calorie diet. Det andet jeg har købt er "muscle milk & oats". Det er et morgenmadsprodukt pakket så de er gode at have med på f.eks. arbejde. Man hælder lidt kogende vand i og rører rundt. Så bliver det til en slags havregrød. De er også rige på proteiner men indeholder 300. Det var faktisk ikke meningen at jeg skulle købe dem, kendte ikke til dem, men det var et nyt produkt de havde og kostede ikke særlig meget. Har indtil videre kun smagt den med æble/kanel smag. Den smagte ikke godt og kunne ikke spise den hele. Spiste en grape i stedet for;)
13 år8. april 2011 kl. 15:48
Altid spændende at prøve nogle nye produkter :) SIg lige til hvis du prøver kagen og hvordan den så er ;)
Lyder som en dejlig weekend med en hel masse motion :D Vi må krydse finger for vægten stadig er nedadgående på mandag :)
13 år8. april 2011 kl. 18:05
Jeg skal nok komme med feedpack hvis jeg laver den kage;)
Forresten så prøver jeg at lave være med at veje mig i weekenden. Nogle gange er det meget rart med en lille pause, selvom det nogle gange kan være svært at lade være med at hoppe på vægten. Men mandag hopper jeg op igen;)
13 år8. april 2011 kl. 18:16
Måske jeg burde gøre det samme :) Kan nu bare så godt lide at have kontrol :P
13 år8. april 2011 kl. 18:49
Du er simpelthen for crazy min supernuposussi!! <3 Det skal være dit nye kælenavn, haha :P
13 år8. april 2011 kl. 20:43
du er nemlig crazy, suus!:D
Forhelvede, og jeg er den største klaphat! Min roomie havde stået i køkkenet og lavet lækker mad i 3 timer. Og det gik helt galt. Øv. Jeg spiser IKKE 1200 kcal i morgen. Jeg vil også have kontrollen tilbage.
13 år8. april 2011 kl. 21:53
Skøre tøser ;)

ihh træls når "andre" ødelægger det for en - hvad havde hun lavet? :) I kan tro min hjemmelavet sushi var mere end fantastisk!!!!!!!!!!!
13 år8. april 2011 kl. 22:00
Hun havde lavet lamme et-eller-andet, med couscous-salat og hjemmelavet flute. Hun havde vadet hele Nørrebro rundt for at finde noget hallal-slagtet godt lammekød. Jo, det smagte da godt, men jeg ville hellere have haft hjemmelavet sushi;)
Av, min mave er slet ikke vant til sådan slags mad. Den er helt forvirret om rumler rundt:(
I morgen skal der virkelig strammes op! Der er bare et lille problem. Min roomies kæreste skal lave mad til os i morgen:/ Ville gerne slippe, men har ingen steder at tage hen:(
13 år8. april 2011 kl. 22:11
Lækkert - der er også sushi til overs til imorgen :D Vi kunne slet ikke spise så meget som vi plejer :)

Du må bare nøjes med små potioner imorgen aften så :) Så går det nok - og du får jo en masse motion :)
13 år8. april 2011 kl. 22:27
ja men det er bare irriterende når jeg ikke VIL have det:( Måske skulle jeg fake mig syg i morgen aften for at slippe:P Det er bare strengt! Haha.
13 år8. april 2011 kl. 22:46

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });