Mit Nupo projekt

Du læser en tråd i debat > vægttab

Mit Nupo projekt
Hej :)

Efter en stigende vægt kurve er jeg blevet nødt til at stramme hårdt op. Jeg tømte igår Netto for Nupo produkter og nu starter jeg på "Den Barske" - altså med ca 600 kcal - har dog besluttet at frugt og grønt gerne må komme mig til undsætning hvis jeg er ved at gå helt kold. Vitaminpille og fiskeolie tager jeg også.

Planen er at fuldføre sådan indtil fredag og så må jeg tage situationen op til evaluering.
Har lokket min kæreste med på vognen, som dog ikke vejer for meget, men det er en god hjælp her de første dage, at vi begge sidder med Nupo til aftensmad :)

Jeg har bestemt mig for motion hver dag og kampvægten startede på 81,4 - så nu kan det kun gå nedad!!
Jeg vil hver dag skrive hvad jeg har indtaget og motioneret.

Wish me luck :)
13 år4. april 2011 kl. 08:16
re: Mit Nupo projekt
Det lyder noget drastisk og i værste fald opnår du kun at sætte din forbrænding ned! Prøv i stedet med en masse proteiner og kostfibre (fisk, magert kød, fromage frais, rejer, tun, osv og så de grove grøntsager), det giver pote og så er du heller ikke sulten..... ifølge diætister skal du have mindst 1200 kalorier om dagen og huske at få ca 27% fedt af den sunde slags (mandler, nødder, avocado, etc) og så holde igen med kulhydrater. Jeg har selv tabt mig 16 kg på den måde.

Held og lykke med det.

Ingeborg59
13 år4. april 2011 kl. 08:36
Jeg har selv tabt 27 kg på samme måde som du beskriver - nu er små 9-10 røget på igen. Jeg har efter længere periode med lidt stress, travlhed og dårlig omtanke kommet ud af "rytme". Jeg har før brugt Nupo som igang sætter men aldrig 100%. Men lige nu har jeg brug for at jeg ikke skal kredse om mad, for eeeeeelsker mad! Og nu skal tankerne ledes lidt væk fra det store fokos af maden og ses som et brandstof bare :) Derfor skal dette projekt kickstarte mit vægttab af de kilo jeg har taget på.
13 år4. april 2011 kl. 08:41
Hej Suus
Ej hvor sjovt. Jeg er selv gået i gang med NUPO her til morgen. Prøver at køre den barske ugen ud. Jeg er top motiveret her mandag morgen, så må vi se hvor længe det holder;) På den anden side er det jo kun en uge, så det virker ret overskueligt. Jeg har købt kakao pul-ver og spicy chai chicken soup. Jeg har det på samme måde som dig, at frugt og grønt er OK hvis jeg virkelig trænger til at tygge i noget. Jeg tager i fitnesscenter hver dag undtagen fre-dag plus jeg cykler på arbejde, hvis det altså ikke styrt-regner (ca. 8. km hver vej). Men lad os motivere hinanden og kæmpe sammen?:)
Jeg drak en portion kakao til morgenmad og nu er jeg på arbejde. Jeg føler mig lidt "tomt" i maven. (plejer at spise havregryn eller skyr til morgenmad hvilket mætter godt). Men jeg håber at en kop te hjælper på det. Det er nu rart at vide at man ikke er den eneste på "pul-ver";)
13 år4. april 2011 kl. 09:17
Held og Lykke til jer begge :)
og Suuus jeg er kun et ring away når du skal ynke <3
13 år4. april 2011 kl. 09:32
Hej Suuus.
Jeg er også på den barske har været det i en uge og har tabt 2,4 kg
Jeg har fundet ud af at lidt frosne jordbær i shaken og en tur med stavblenderen så smager det godt og mætter bedre
men lad os følges her på denne side;o))
13 år4. april 2011 kl. 09:48
Tak Line_Marie ;) <3

Hvor er det FEDT at vi er flere - håber jeg kan julbe over 2,4 på en uge ligesom dig Feus, har du INTET andet spist i den uge?

Gateway - jeg er også suuuper motiveret her mandag morgen og startede også ud med 20 min løb her til morgen :) - kunne være virkelig fedt hvis vi kunne motivere hinanden. Min mave føles også ret så tom efter, sjovt nok også min første kakaoshake ;) Plejer oftes at få havregryn med banan og pakanødder på. Er nu igang med formiddagsmåltid hvor jeg har taget en halv karamelbar :) Helt rart at få lidt ned i maven igen!
13 år4. april 2011 kl. 10:34
Jeg er så meget med!! Weekenden har kostet intet mindre end + 2,3 kg, nøj, hvor det røv surt, så jeg satser på NUPO kan hjælpe mig (igen).
Jeg kommer stadig til at spise almindelig frokost eller aftensmad, og så ersatter jeg de to andre hovedmåltider med NUPO.

Held og lykke til alle.
13 år4. april 2011 kl. 12:23
Fedt du også er med!!! :)

Glæder mig til at høre om jeres op/nedture + tips og tricks ;)
13 år4. april 2011 kl. 12:27
Så har jeg spist frokost; en portion spicy thai chicken soup og en skive rugbrød. Fik ikke drukket en nupo til formiddag pga. travlhed, så tænkte at en skrive rugbrød til suppen var ok. Nu er jeg mæt og tilfreds:) Og i øvrigt vil jeg lige tilføje at Spicy thai chicken suppen fak-tisk smager godt.. Det overraskede mig en del. Der er kagemand på arbejde i dag, men det siger mig ikke noget. Jo, selvfølgelig har jeg lyst til et stykke, men jeg har mere lyst til at tabe mig;)
13 år4. april 2011 kl. 14:07

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });