Det lyder noget drastisk og i værste fald opnår du kun at sætte din forbrænding ned! Prøv i stedet med en masse proteiner og kostfibre (fisk, magert kød, fromage frais, rejer, tun, osv og så de grove grøntsager), det giver pote og så er du heller ikke sulten..... ifølge diætister skal du have mindst 1200 kalorier om dagen og huske at få ca 27% fedt af den sunde slags (mandler, nødder, avocado, etc) og så holde igen med kulhydrater. Jeg har selv tabt mig 16 kg på den måde.
Held og lykke med det.
Ingeborg59
#2 af Ingeborg59
Efter en stigende vægt kurve er jeg blevet nødt til at stramme hårdt op. Jeg tømte igår Netto for Nupo produkter og nu starter jeg på "Den Barske" - altså med ca 600 kcal - har dog besluttet at frugt og grønt gerne må komme mig til undsætning hvis jeg er ved at gå helt kold. Vitaminpille og fiskeolie tager jeg også.
Planen er at fuldføre sådan indtil fredag og så må jeg tage situationen op til evaluering.
Har lokket min kæreste med på vognen, som dog ikke vejer for meget, men det er en god hjælp her de første dage, at vi begge sidder med Nupo til aftensmad :)
Jeg har bestemt mig for motion hver dag og kampvægten startede på 81,4 - så nu kan det kun gå nedad!!
Jeg vil hver dag skrive hvad jeg har indtaget og motioneret.
Wish me luck :)