Mit Nupo projekt

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Mit Nupo projekt
Haha, ja det var da lidt pudsigt:) Jeg havde egentlig slet ikke lyst til noget (andet end den kakao portion som skulle være min sidste og 6. for den dag.) men jeg kunne jo ikke modstå sushien og slet ikke tanken om at smide dem i skraldespanden. Nej jeg kom op på 989 kcal i går. Og med to timers træning var mit energiunderskud på 1.137. Så en ok dag, men i dag bliver bedre!:) KUN nupo og 1 times træning. Wow, det er virkelig flot med de 3,1 kg. Jeg har kun smidt 1 kg. Men håber på at det går bedre resten af ugen. Har du slet ikke syndet? Har du kun holdt dig til 6. portioner nupo om dagen?
13 år6. april 2011 kl. 11:19
Puh nej - tanken om sushi i skraldespanden ville jeg heller ikke kunne bære :) Men under 1000 kcal - det er flot!

Jeg har kun holdt mig til de 6 gange Nupo :) Havde ellers købt både blåbær, bananer, vindruer, gulerødder og grape som "hjælp" men har ikke haft behov for endnu - så vil ikke benytte mig af det før det ser kritisk ud ;)
Fedt med alt den motion du får - er det fitness eller hvad?
13 år6. april 2011 kl. 13:13
Hold kæft man hvor er du god!:) Det er virkelig godt gået med de 6 portioner nupo om dagen og intet andet. Jeg har også grape, mango og honningmelon liggende i køleskabet som jeg vil hygge mig med i weekenden:) Dét glæder jeg mig til. Ja det er i fitness center. Skal også en time i dag. Det er noget dans. Så må vi se hvordan det går, for er vir-kelig øm i kroppen. Plejer ikke at være SÅ smadret. Især mine lår og min ryg.
Hvad siger din kæreste? Er han stadig godt kørende på nupo også?:)
13 år6. april 2011 kl. 13:26
Fedt - jeg benytter mig også en del af fitnesscenteret og deres hold :) I weekenden kommer der også lidt alm mad ind - mit mål er dog at holde det under 1000 kcal - utrolig som man kan glæde sig til mad :P
Min kæreste hænger stadig i også, er ret så improneret! Han har også holdt sig til 6 nupo om dagen kun :) Der er gået helt sport i det ;) - han glæder sig dog til afslutning på hans skole imorgen, hvor de skal have smørebrød :) Tror bestemt også at det har gjort det nemmere at det er os begge :)
13 år6. april 2011 kl. 15:37
Jeg går faktisk næsten kun på hold i fitnesscenteret. Jeg bliver nødt til at melde mig til, ellers er det så nemt at sige; ej, nu kommer der "Venner" det skal jeg lige se, det regner jeg gider ikke at cykle i centeret, jeg er træt osv osv.. Hvis man har meldt sig til og ikke kommer, får man jo en bøde.
Hvor flot at din kæreste kan klare sig på 6 nupo portioner!:D jeg er meget imponeret - fedt at have en at gennemføre det her med. Det er lidt svært for mig fordi jeg "skjuler det". (Læs evt. min tråd: "Endnu en"). Og når man kommer hjem og ens roomie f.eks. har købt sushi og pebernødder falder man nemt i. Hun handlede ind i går og kan se at hun har købt chokolade og hvidt toast brød. Jeg holder mig langt væk fra det men det havde bare været nemmere hvis køleskabet var tomt så man var sikker på ikke at falde i. Men jeg KAN klare det! Jeg skal..!
Har lige drukket min 5 portion. Min mave knurrede simpelthen så meget. Når jeg kommer hjem fra arbejde skal jeg gøre mig klar til at tage i fitness og når jeg kommer hjem vil jeg drikke den 6. portion, tage et bad og børste tænder:D
13 år6. april 2011 kl. 15:49
Ja det gør det noget lettere at dele det med en - sidst jeg spiste det "skjulte" jeg det også, denne gang har jeg bare lagt kortene på bordet, også for dem i skolen :)
Prøver simpelthen at skyde hver en tanke, der popper op om mad, ned! Så jeg ikke ryger i slik skuffen eller fryseren ;)

Jeg er også stor hold tilhænger :D Netop fordi man lettere kommer afsted.
13 år6. april 2011 kl. 17:35
Læste lige din egen tråd - spændende med lidt mere baggrund om dig og dit projekt :)
13 år6. april 2011 kl. 17:39
Det er bare så anstrengende at skulle skjule det.. Øv. Men flytter i egen lejlighed til sommer. Det glæder jeg mig virkelig til!
Puha hvor er det svært lige nu!! Har haft rosiner på hjernen lige siden jeg kom hjem. Der ligger en pose i skabet og ved at jeg ikke kan nøjes med en håndfuld hvis jeg først starter. Og min mave rumler:( Overvejer om jeg skal drikke den sidste kakao portion nu eller vente til efter træning??
13 år6. april 2011 kl. 17:42
eeeeeeej hvor er det svært lige nu!! Jeg er ikke meget for at indrømme det, men var lige ude og dufte til rosinerne.. Og der stod sørme også en pakke choko müsi.. Mmmmhhh müsli og havregryn med kold mælk.. Ahhh det kunne jeg virkelig godt spise nu!!! HJÆLP!!!
Jeg går ud og børster mine tænder!
Undskyld jeg spammer!!:P
13 år6. april 2011 kl. 18:03
Når jeg har det sådan, så drikker jeg halvdelen inden træning og resten efter - børst tænder og mundskyld hjælper også og tyggegummi! :)
13 år6. april 2011 kl. 18:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });