#31 af bruger slettet
Mit Nupo projekt
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Mit Nupo projekt
jeg har lige børstet tænder.. Jeg tager til træning nu her og kommer. Når jeg kommer hjem får jeg nok brug for støtte til at holde mig til den ene portion kakao. ØV hvor føler jeg mig svag i forhold til dig! Har virkelig respekt for dig og alle de andre der kører "den barske" - for det er virkelig barskt!:D
13 år6. april 2011 kl. 18:27
Kathrineb (slettet)
Så er der opdatering herfra :)
Vægten lavede en minus på endnu 900 g, hvilket var så dejligt - jeg er endelig ved at have indhentet weekendens synderi. Så skønt.
Jeg har ikke haft verdens bedste dag. Men jeg har dog forsøgt at overholde mine mål, i dag er det blevet uden træning. Så jeg forventer ikke den store nedgang i vægten i morgen.
Flot af jer begge to - hvor er dejlig at vægten bevæger sig ned af i hurtigt tempo.
Gateway: Kan du ikke stille sulten med en anden form for mad - evt et styk frugt. Eller spis en ekstra portion nupo, hvis du er så sulten. Du træner jo åbenbart en masse, og jeg kan godt forstå, at din krop higer efter næring.
Vægten lavede en minus på endnu 900 g, hvilket var så dejligt - jeg er endelig ved at have indhentet weekendens synderi. Så skønt.
Jeg har ikke haft verdens bedste dag. Men jeg har dog forsøgt at overholde mine mål, i dag er det blevet uden træning. Så jeg forventer ikke den store nedgang i vægten i morgen.
Flot af jer begge to - hvor er dejlig at vægten bevæger sig ned af i hurtigt tempo.
Gateway: Kan du ikke stille sulten med en anden form for mad - evt et styk frugt. Eller spis en ekstra portion nupo, hvis du er så sulten. Du træner jo åbenbart en masse, og jeg kan godt forstå, at din krop higer efter næring.
13 år6. april 2011 kl. 18:37
bruger slettet
Hejsa - så er jeg hjemme fra træning og har lige drukket den sidste nupo. Min mave rumler ikke mere. Nu ligger jeg i sengen og ser Desperate Housewifes og orker ikke engang at gå ud i køkkenet og se om der er noget mad. Slæber mig selv i bad bagefter og så ind i seng igen Puha hvor er jeg smadret.
Kathrineb: ja du har ret. Men ville bare prøve og se om jeg kunne.. Det har godt nok været hårdt til eftermiddag. Og mega flot med 900 g. når du også spiser alm. sund mad. Måske jeg også skal begynde og spise alm. sund frokost? Måske jeg gør det fredag. Nu må vi se.
SKIDE GODT PIGER! Vi er faktisk halvvejs:D
Kathrineb: ja du har ret. Men ville bare prøve og se om jeg kunne.. Det har godt nok været hårdt til eftermiddag. Og mega flot med 900 g. når du også spiser alm. sund mad. Måske jeg også skal begynde og spise alm. sund frokost? Måske jeg gør det fredag. Nu må vi se.
SKIDE GODT PIGER! Vi er faktisk halvvejs:D
13 år6. april 2011 kl. 20:58
Suuus (slettet)
Fedt du holdt dig i skindet! :D
Min mave rumler for sygt! og kredser om mad - skal vidst også bare i seng så jeg kan sove og er klar til endnu en nupo dag imorgen! Go go go! :D
Min mave rumler for sygt! og kredser om mad - skal vidst også bare i seng så jeg kan sove og er klar til endnu en nupo dag imorgen! Go go go! :D
13 år6. april 2011 kl. 21:40
bruger slettet
Hej piger
Hvordan går det Jer?
Jeg har sovet virkelig dårligt. Er øm i hele kroppen og træt. Jeg har besluttet ikke at kunne leve af 6 portioner nupo om dagen. Det er simpelthen for hårdt når jeg træner som jeg gør. Jeg giver ikke op, men vælger at spise 12-1300 kcal hver anden dag. Og 6 portioner nupo de andre dage. I dag har jeg allerede spist 649 kcal og klokken er kun lidt i 10. Drak et brev nupo til morgen plus 100 g. havregryn m. 1,5 spsk rosiner og 2,5 dl minimælk. = 649 kcal!!! Jeg fik et chok da jeg tastede det ind! I går spiste jeg 713 kcal over hele dagen. Sikke en forskel hva? Håber at jeg måske kan snyde forbrændingen. Vægten stod på 61,8 i morges. I mandags var den 63,2 så det er 1,4 kg. Ikke helt tilfreds, men sådan er det når man snydder;) (sushi, havregryn. Avocado og pebernødder mandag og tirsdag). Glæder mig til at høre fra Jer.
Hvordan går det Jer?
Jeg har sovet virkelig dårligt. Er øm i hele kroppen og træt. Jeg har besluttet ikke at kunne leve af 6 portioner nupo om dagen. Det er simpelthen for hårdt når jeg træner som jeg gør. Jeg giver ikke op, men vælger at spise 12-1300 kcal hver anden dag. Og 6 portioner nupo de andre dage. I dag har jeg allerede spist 649 kcal og klokken er kun lidt i 10. Drak et brev nupo til morgen plus 100 g. havregryn m. 1,5 spsk rosiner og 2,5 dl minimælk. = 649 kcal!!! Jeg fik et chok da jeg tastede det ind! I går spiste jeg 713 kcal over hele dagen. Sikke en forskel hva? Håber at jeg måske kan snyde forbrændingen. Vægten stod på 61,8 i morges. I mandags var den 63,2 så det er 1,4 kg. Ikke helt tilfreds, men sådan er det når man snydder;) (sushi, havregryn. Avocado og pebernødder mandag og tirsdag). Glæder mig til at høre fra Jer.
13 år7. april 2011 kl. 09:43
Suuus (slettet)
Det handler også om at have det godt i sin krop - men ja, hold da fast en forskel der er og hvor "lidt" mad man får for sine kcal.
Vægten sagde 77,7 så det er super - 3,7 kg :) Har drukket et brev kakao og delte en færdig kakaoshake over formiddag og middag :) Er også meget øm efter træning og m e g e t forpustet under.
Vægten sagde 77,7 så det er super - 3,7 kg :) Har drukket et brev kakao og delte en færdig kakaoshake over formiddag og middag :) Er også meget øm efter træning og m e g e t forpustet under.
13 år7. april 2011 kl. 12:27
bruger slettet
Ja, men der er jo også ret mange kalorier i havregryn. Man skal bare vælge det rigtige mad. Hvordan smager de der færdige shakes egentlig? Jeg spiser kun kakao pulver og spicy suppen. Har engang prøvet den der mango/vanille men den kunne jeg simpelthen ikke på ned! Ad den var vammel. Barerne elsker jeg (lidt for meget). Tør ikke at have dem i huset for kunne let komme til at spise nogle stykker:/ Hvad er dine yndlings-nupo produkter?
13 år7. april 2011 kl. 12:33
Suuus (slettet)
De færdige shake er mere milkshake agtige - tykkere og fyldigere :) Er ca 200 kcal i - derfor jeg deler dem op, men de er lettere at have med i skole :)
Er også pjattet med barerne - de er klart under yndlings. Især karamelen, men den er der også 200 i så den bliver også delt :)
Er også pjattet med barerne - de er klart under yndlings. Især karamelen, men den er der også 200 i så den bliver også delt :)
13 år7. april 2011 kl. 12:49
bruger slettet
Jamen skal de der færdig drikke ikke være kolde?? Hmm.. Måske jeg skulle prøve sådan en og dele den op som dig. Men kan godt se at de er gode og praktiske "på farten". Karamelbaren er jo det rene slik:D Men god idé det med at dele den op. Der står også på pakken at den indeholder samme ernæring som 2 breve.
13 år7. april 2011 kl. 12:55
Suuus (slettet)
Jo - men synes fakstik at de holder sig rigtig godt kolde, tager den lige fra køleskabet inden jeg går bare :) Fungere rigtig fint synes jeg. Men puh.. er i kæmpe diskussion med mig selv idag - aftensmad vs nupo??? :s er ret så træls.........
13 år7. april 2011 kl. 14:00