Ej hvor flot at du har hold dig til NUPO:) Og vægten giver jo endnu mere motivation og blod på tanden!
Jeg faldt desværre i, i går eftermiddags da jeg kom hjem fra arbejde. Jeg havde heller ikke fået drukket alle 6 portioner, kun 3. Jeg havde det rigtig mærkeligt da jeg kom hjem fra arbejde. Kunne slet ikke foku-sere og jeg rystede. Tænker at jeg har drukket alt alt for lidt. Jeg spiste en avocado og havregryn. Allige-vel dykkede vægten 600 gram. I dag går det bedre. Har drukket kakao til morgenmad og formiddag og spicy thai chicken soup + en skive rugbrød til frokost. Tager en kakao i eftermiddag, spicy soup til aften og kakao til aftenkaffe. Skal virkelig huske mig selv på at drikke alle 6 portioner i dag. Det siger de jo er så vigtigt. Den står på fitness træning i eftermiddag så udfordringen bliver at holde fingrene fra rigtig mad i aften. Men har på fornemmelsen at det nok skal gå:) Mht. at træning føles hårdere skal nok passe. Kroppen har ingen energi at fyre af når man træner med så lavt kcal indtag.
#12 af bruger slettet
Idag er sult følelsen ikke nær så slemt. Kan dog mærke at jeg savner aftensmaden. Men det går faktsik rigtig godt og vægten gav mig extra boost imorges :)
Dagens motion bestod af en løbetur imorges, kunne dog let mærke at jeg hurtigere fik sidestik og blev mere forpustet end normal - tænker at det er pga det lave energi indtag, oplever i dette?