Mit Nupo projekt

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Mit Nupo projekt
Mit vægt sagde 78,5 imorges - det helt vild! Holdt mig til de ca. 600 kcal nupo. (under mig over at når man taster det ind her på siden er kcal tallet højre end det der står skrevet på nupos produkter?)
Idag er sult følelsen ikke nær så slemt. Kan dog mærke at jeg savner aftensmaden. Men det går faktsik rigtig godt og vægten gav mig extra boost imorges :)
Dagens motion bestod af en løbetur imorges, kunne dog let mærke at jeg hurtigere fik sidestik og blev mere forpustet end normal - tænker at det er pga det lave energi indtag, oplever i dette?
13 år5. april 2011 kl. 13:15
Ej hvor flot at du har hold dig til NUPO:) Og vægten giver jo endnu mere motivation og blod på tanden!
Jeg faldt desværre i, i går eftermiddags da jeg kom hjem fra arbejde. Jeg havde heller ikke fået drukket alle 6 portioner, kun 3. Jeg havde det rigtig mærkeligt da jeg kom hjem fra arbejde. Kunne slet ikke foku-sere og jeg rystede. Tænker at jeg har drukket alt alt for lidt. Jeg spiste en avocado og havregryn. Allige-vel dykkede vægten 600 gram. I dag går det bedre. Har drukket kakao til morgenmad og formiddag og spicy thai chicken soup + en skive rugbrød til frokost. Tager en kakao i eftermiddag, spicy soup til aften og kakao til aftenkaffe. Skal virkelig huske mig selv på at drikke alle 6 portioner i dag. Det siger de jo er så vigtigt. Den står på fitness træning i eftermiddag så udfordringen bliver at holde fingrene fra rigtig mad i aften. Men har på fornemmelsen at det nok skal gå:) Mht. at træning føles hårdere skal nok passe. Kroppen har ingen energi at fyre af når man træner med så lavt kcal indtag.
13 år5. april 2011 kl. 13:53
Flot flot flot!!

Hvor er det bare dejligt, at det går godt for jer.
Jeg holdte mig også til mine mål i går - nupo hele dagen og så fik jeg almindelig slanke aftensmad (uden kulhydrater) + et æble. Normalt starter jeg dagen med en gang kakao, da jeg ikke er den store morgenmadsspiser, så det er heldigvis ikke den store forandring. Mit kcal tal endte på ca. 800. Hvilket gav pote i dag på vægten minus 800 g. - jubii, så er vi på vej nedaf igen.
Jeg har tidligere forsøgt at leve næsten rent af nupo, og det virkede, men jeg kan ikke leve uden almindelig mad, så derfor ved jeg, at hvis jeg skal have nogen som helst chance for at lykkes, så er det en kombi med almindelig mad.
Af egne erfaringer kan jeg sige, at jeg levede efter nupo kuren "for længe", mit stofskifte gik simpelhen i stå efter nogle uger, så jeg begyndte at tage på. Så husk at det ikke er en evig og endegyldig løsning :)
Glæder mig til at høre, hvordan det ser ud i morgen, mon vi kan være lige så "heldige"? :)
13 år5. april 2011 kl. 14:06
Hvor er i bare gode også :D Det jo helt kanon! :)
Min madplan ser således ud:
Morgen: Kakaoshake
Formiddag: 1/2 af de færdiglavet kakaoshake
Middag: den anden 1/2 af færdiglavet kakaoshake
Eftermiddag: Tranebærbar
Aftensmad: Spicy suppe
Aften mellemmåltid: Jordbærshake

Kathrineb: Hvor længe var du på Nupokuren da din vægt steg igen? Regner også stærkt med at indføre aftensmad igen til weekenden, men hey hvis jeg ligesom dig kan få et slut kcal på omkring 800 så er jeg godt tilfreds - og synes det fint kan betale sig at leve af nupo til resten af dagens måltider. Når du spiser aftensmad, tager du så 4 nupo shakes om dagen bare eller hvordan?
13 år5. april 2011 kl. 14:26
Jeg ved ikke hvad der sker, men jeg ryster lidt på hænderne her om eftermiddagen. Det gjorde jeg også i går og troede at det var pga. manglende væske, men i dag har jeg altså drukket 2 liter vand indtil videre. Er det for lidt eller hvad? Jeg har lige drukket en portion kakao og føler mig ikke sulten. Det er bare irrite-rende sådan at små ryste.. Oplever I også det??
13 år5. april 2011 kl. 15:51
Ja det oplever jeg også - og så fryser jeg konstant!
13 år5. april 2011 kl. 19:26
Hej Piger!

Kulden og rysteture kommer helt sikker af, at I sætter jeres daglige kcal indtag ned.
Gateway: Jeg synes helt sikker, at du skal overveje at spise en portion mere om dagen eller spis et æble, så du får lidt til blodsukkeret. Selvom at du ikke føler dig sulten, så har kroppen brug for energi - snyd den med lidt at tygge på:)
Suuus: Jeg var ca. på den barske i 14 dage før end min krop gik i stå.
By the way - så oplevede jeg altså også første gang, da jeg pludselig fik almindelig mad igen, at tarmsystemet gik fuldstændig amok - maden kom rimelig hurtigt ud igen. Så er I forberedt.

Jeg spiser 1 brev chokolade om morgenen, og til middag spiser jeg endten en færdig shake eller to breve. Såfremt at jeg bliver sulten imellemtiden, så spiser jeg også gerne et æble eller to. Ellers står den på almindelig aftensmad grøntsager og fedtfattigt kød. Denne form lever jeg som regel efter på mandage, når jeg har haft en vild weekend med masser af mad eller alkohol. Det spaker lige vægten lidt ned igen :)

Jeg er meget spændt på vægten i morgen - er ret bange for at realiteterne vender tilbage... :S
13 år5. april 2011 kl. 20:48
Tak for svaret Kathrineb :) Lige nu er mit tarmsystemt nærmest ikke eksisterende :P

krydser finger for vægten imorgen ;)
13 år5. april 2011 kl. 21:49
okay - godt at vide at man ikke er den eneste med den rysten. Så kører vi bare på:) Her til aften kommer jeg hjem fra træning og hvad står der på bordet?? SUSHI!!! Mmm.. det var rester fra min roomie og hun nærmest tvang mig til at spise de 7 stykker som var tilbage for ellers ville hun smide dem ud. Det synes jeg altså var lidt synd og får aldrig sushi som jeg ellers elsker. Men jeg mente at efter 2 timer i fitness var det ok. Så har spist 5 breve + en skive rugbrød + 7 stykker sushi.. Nårh ja, og så lige 3 stk pebernødder. Ikke heeelt godt, men bedre end i går. I morgen bliver endnu bedre. Håber bare at vægten er med mig i morgen. Hvordan går det jer andre???
13 år5. april 2011 kl. 22:49
Hvor pusi - igår kredsede mine tanker omkring sushi konstant ;) Så jeg ville klart have spist de 7 sushier hvis det mig også - dog lidt træls med pebernødderne, men du må have holdt dig til en rimlig lav kcal indtag alligevel jo :)
Imorges sagde vægten 78,1 - så er jeg yderst tilfreds, 3,1 kg på 3 dage :) Har indtil videre drukket hjemmerystet kakaoshake :)
13 år6. april 2011 kl. 10:59

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });