#42 af Suuus (slettet)
Mit Nupo projekt
Du læser en tråd i debat > vægttabSuuus (slettet)
re: Mit Nupo projekt
Ja.. puh det holder hårdt pt - tror bla også det er fordi min kæreste ikke er hjemme idag!?
Har meldt mig til zumba kl 18 nu ihvert fald :) så håber jeg det giver lidt andet at tænke på
Har meldt mig til zumba kl 18 nu ihvert fald :) så håber jeg det giver lidt andet at tænke på
13 år7. april 2011 kl. 15:26
bruger slettet
Ja, det er hårdt uden støtte. Men godt at du skal til zumba kl 18. Så behøver du ikke sidde i sofaen og tænke på mad;) Jeg skal selv i fitness kl. 20. Håber at jeg kan lade være med at spise for meget før. Jeg har spist 1.001 kalorier i dag indtil videre. Måske jeg snupper en kakao før træning. Så har jeg spist 5 portioner nupo, agurker og morgenmad.. Det er ok. God zumbatime:)
13 år7. april 2011 kl. 15:38
Suuus (slettet)
Tak :) og selv god tur ;)
Det er godt holdt nede alligevel kcal mæssig :) Regner også med at styrketræne enten før eller efter - og sidder med kakaobrev nr 4 nu :)
Det er godt holdt nede alligevel kcal mæssig :) Regner også med at styrketræne enten før eller efter - og sidder med kakaobrev nr 4 nu :)
13 år7. april 2011 kl. 15:55
Kathrineb (slettet)
Så kom jeg endelig til en computer.
Hvor er det flot at I klarer det så godt. Det er altså en god idé med aftensmaden, så du ikke ender med at blive helt energiforladt med alt den træning. :)
Jeg er faldet i - big time i dag... :) Det gik så godt hele dagen, sagde nej til kage og chokolade flere gange, hvorefter jeg nød min nupo færdigshake. Men så endte jeg hos min veninde til aftensmad, hun havde lavet sund mad - hjemmelavet pita med det hele. Hvor vejer brød egenligt tungt i regnskabet, øv. Til dessert hjemmelavede cupcakes, som hun havde brugt hele eftermiddagen på af lave... Det kunne jeg ikke lige sige nej til - og ja de var jo så små (I kender sikkert alle undskyldningerne:) ) .
Kcal tallet er endt på 1650 (hvilket jo ikke er enormt - men der er langt ned til 800)
Forhåbenligt går det lige op med, hvad jeg har forbrændt i dag.
Vægten gik endnu lidt ned i morges - ca. 400 g. I morgen bliver det farligt at stille sig derop :(
Hvor er det flot at I klarer det så godt. Det er altså en god idé med aftensmaden, så du ikke ender med at blive helt energiforladt med alt den træning. :)
Jeg er faldet i - big time i dag... :) Det gik så godt hele dagen, sagde nej til kage og chokolade flere gange, hvorefter jeg nød min nupo færdigshake. Men så endte jeg hos min veninde til aftensmad, hun havde lavet sund mad - hjemmelavet pita med det hele. Hvor vejer brød egenligt tungt i regnskabet, øv. Til dessert hjemmelavede cupcakes, som hun havde brugt hele eftermiddagen på af lave... Det kunne jeg ikke lige sige nej til - og ja de var jo så små (I kender sikkert alle undskyldningerne:) ) .
Kcal tallet er endt på 1650 (hvilket jo ikke er enormt - men der er langt ned til 800)
Forhåbenligt går det lige op med, hvad jeg har forbrændt i dag.
Vægten gik endnu lidt ned i morges - ca. 400 g. I morgen bliver det farligt at stille sig derop :(
13 år7. april 2011 kl. 22:21
bruger slettet
Jeg følger i hælene på dig Kathrineb. En skål havregryn med chokomüsli(!!!) da jeg kom hjem fra arbejde. Og så kom posten med en kæmpe pakke med proteinbarer jeg havde bestilt. Jubii, men sådan én skulle jeg jo lige smage på her efter træning i aftes. De er ret store, så har delt dem og tager to halve med på arbejde i morgen som mellemmåltider og så en nupo til frokost. Jeg har også fået noget som hedder "muscle milk & oats" som er en proteinrig morgenmad, 30 g. protein pr. servering. Det er noget grød agtigt med forskellige smagsvarianter. Jeg plejer ellers ikke at hoppe på sådan noget, men nu prøver vi:D Nå, vi må håbe at vægten ikke straffer os alt for meget for vores syndere fra i dag.. Godnat piger! Og god fredag!:)
13 år7. april 2011 kl. 22:50
bruger slettet
note: muscle milk & oats med apple/kanel smager IKKE godt.
13 år8. april 2011 kl. 11:40
Suuus (slettet)
Hvordan gik det med jeres vægt piger? Min sagde 77,3 idag - 4,1 siden mandag :D Det er jeg super godt tilfreds med :) Lige pt står jeg og er ved at koge ris til hjemmelavet sushi og jeg har aldrig i mit liv glædet mig så meget!! Det bliver himmelsk :D
13 år8. april 2011 kl. 14:55
bruger slettet
Haha.. det kan jeg godt forstå. Det har du virkelig også fortjent det:) Hmm.. Sushi er nice, og så er det jo forholdsvist sundt! 4,1 kg?!!? Wow hvor er du sej. Respekt herfra!:D Hvad med kæresten? Min vægt sag-de i dag 61,6 - 1,6 siden mandag. Det er ikke ret meget, men jeg har jo heller ikke levet på nupo alene (kun onsdag). Så det er vel ok, taget i betragtning. I dag har jeg spist 642 kcal. Det er jeg faktisk rigtig godt tilfreds med. Jeg vil drikke mig et brev kakao til aftensmad og ½ honning melon og 150 g mango til dessert. Ifølge madital løber det op på i alt 907 kcal i dag. Under 1000, så er jeg tilfreds. Hvad er jeres plan for weekenden?
13 år8. april 2011 kl. 15:08
Suuus (slettet)
Jeg ved ikke hvad hans vægt sagde idag, men igår havde han tabt 3,7 - så det er kanon :)
Det er super flot med 1,6 - håber jeg kan få sådan et ugeligt vægttab når jeg slipper nupoen mere og mere. Statser på at holde under de 1000 som dig også :)
Puh........ weeekenden kommer helt i vejen når man er på kur ;) Imorgen skal vi besøge min kæreste søster - kommer lidt an på hvad de servere om jeg tager noget eller ej - men som udgangspunkt regner jeg med nupo og så alm aftensmad - søndag har skal jeg arbejde fra 14-22.30 på en døgninstution og der skal vi spise med de unge som led i deres "dannelse". Jeg vægler dog hvad vi skal spise så det kan jo let blive noget sundt i hvert fald. Vi skal indtil søndag formiddag passe mine forældres plejebarn så hvis det går helt "galt" har jeg købt nellydellys til fredags slik :)
Hvordan er de protienbar og det du havde købt over nettet? i forhold til nupo?
Det er super flot med 1,6 - håber jeg kan få sådan et ugeligt vægttab når jeg slipper nupoen mere og mere. Statser på at holde under de 1000 som dig også :)
Puh........ weeekenden kommer helt i vejen når man er på kur ;) Imorgen skal vi besøge min kæreste søster - kommer lidt an på hvad de servere om jeg tager noget eller ej - men som udgangspunkt regner jeg med nupo og så alm aftensmad - søndag har skal jeg arbejde fra 14-22.30 på en døgninstution og der skal vi spise med de unge som led i deres "dannelse". Jeg vægler dog hvad vi skal spise så det kan jo let blive noget sundt i hvert fald. Vi skal indtil søndag formiddag passe mine forældres plejebarn så hvis det går helt "galt" har jeg købt nellydellys til fredags slik :)
Hvordan er de protienbar og det du havde købt over nettet? i forhold til nupo?
13 år8. april 2011 kl. 15:25
Jeg kan godt forstå at du er i tvivl. Du har jo også kune levet på 6 portioner nupo om dagen i snart 4 dage. Det ville nok ikke gøre noget hvis du spiste lidt alm. SUND mad i aften. Så har din mave også lidt at arbejde med. Tror at det var godt for min mave at få noget havregryn i hvert fald. Men på den anden side, så er det snart fredag og så har du holdt i de 5 dage som jo var målet i første omgang. Eller spist en portion nupo og noget frugt?