#62 af Kathrineb (slettet)
Mit Nupo projekt
Du læser en tråd i debat > vægttabKathrineb (slettet)
re: Mit Nupo projekt
Hey Girls!
Jeg må se mig slået af weekendens mange udfordringer :) Fredag var min sidste dag i nupo rammer, og jeg har med vijle ikke været på vægten i dag...
Det blev til 2,5 kg - så jeg godt tilfreds. Jeg hopper vidst på vognen et par dage igen i næste uge, det har været motiverende.
Held og lykke med jeres taberi - I er for seje!!
God weekend :)
Jeg må se mig slået af weekendens mange udfordringer :) Fredag var min sidste dag i nupo rammer, og jeg har med vijle ikke været på vægten i dag...
Det blev til 2,5 kg - så jeg godt tilfreds. Jeg hopper vidst på vognen et par dage igen i næste uge, det har været motiverende.
Held og lykke med jeres taberi - I er for seje!!
God weekend :)
13 år9. april 2011 kl. 16:21
bruger slettet
Er lige kommet hjem fra en super omgang træning. Fik forbrændt 690 kcal - det synes jeg selv er ret godt:) Nu spiser jeg 50 g. blåbær + 50 g jordbær med 200 skyr. Jeg håber at jeg kan holde mig til en 900-1000 kcal i dag. Jeg skal i biffen i aften med min søster, så måske kan jeg slippe for min roomies kærestes lækre aftensmad;)
Fedt at du også kom i fitnesscenter i dag:) Vi er bare gode!
Fedt at du også kom i fitnesscenter i dag:) Vi er bare gode!
13 år9. april 2011 kl. 16:22
Suuus (slettet)
Puh dagen igår tog selvfølgelig overhånd :/
Morgenmad: 1 Levebrød mørkgrovbolle med ost
Middagsmad: 1 brev jordbær nupo
Eftermiddag: 7 stk sushi rester
Aften (hos min kærestes søster): 2!!! Hjemmetlavet burger - åh piner mig selv for ikke at nøjes med 1, men når, trods alt meget salat og magert kød. Så var der dessert 2 slagsis med pærre og chokolade, tog en lille potion - men burde jo ha sprunget over. så blev det kage tid og der sagde jeg da heldigvis nej tak.
Puh et ædegilde :( I dag har jeg aftenvagt og spændt på om jeg kan styrre mig i et hus FYLDT med alverdens lækkert.
I næste uger hedder det vidst 4 breve og aftensmad.
Har i haft en god weekend piger?:)
Morgenmad: 1 Levebrød mørkgrovbolle med ost
Middagsmad: 1 brev jordbær nupo
Eftermiddag: 7 stk sushi rester
Aften (hos min kærestes søster): 2!!! Hjemmetlavet burger - åh piner mig selv for ikke at nøjes med 1, men når, trods alt meget salat og magert kød. Så var der dessert 2 slagsis med pærre og chokolade, tog en lille potion - men burde jo ha sprunget over. så blev det kage tid og der sagde jeg da heldigvis nej tak.
Puh et ædegilde :( I dag har jeg aftenvagt og spændt på om jeg kan styrre mig i et hus FYLDT med alverdens lækkert.
I næste uger hedder det vidst 4 breve og aftensmad.
Har i haft en god weekend piger?:)
13 år10. april 2011 kl. 08:48
bruger slettet
Muclle milk'n'oaats smager IKKE godt!
Den der opskrift fra iform smager til gengæld VIRKELIG godt;)
Den der opskrift fra iform smager til gengæld VIRKELIG godt;)
13 år10. april 2011 kl. 16:59
Suuus (slettet)
Lækkert :)
Nåede ikke vægten imorges - så nu jeg endnu mere spændt på imorgen tidlig.
Nåede ikke vægten imorges - så nu jeg endnu mere spændt på imorgen tidlig.
13 år11. april 2011 kl. 09:32
feus (slettet)
Hej med jer nupo fan's
jeg er selv på den barske og har været det i to uger første uge røg der 2,5 kg men anden uge kun 100g øv øv hvordan kan det lade sig gøre forstår jeg ikke,jeg har svært ved at holde gejsten oppe prøver virkelig men med 100g om ugen er det jo et evighedsprojekt
er der nogle der har prøvet noget lignende
jeg er selv på den barske og har været det i to uger første uge røg der 2,5 kg men anden uge kun 100g øv øv hvordan kan det lade sig gøre forstår jeg ikke,jeg har svært ved at holde gejsten oppe prøver virkelig men med 100g om ugen er det jo et evighedsprojekt
er der nogle der har prøvet noget lignende
13 år11. april 2011 kl. 10:16
Suuus (slettet)
Har gudskelov ikke selv kun prøvet med 100 g. - spiser du 6 breve om dagen? Hvad med motion? - måske dit stofskifte er gået lidt i stå, vil hertil foreslå protienholdige ting til at sætte skub i det :) Du kan evt. tilføje et måltid om dagen og så lade resten bestå af nupo?
13 år11. april 2011 kl. 11:29
camilla k (slettet)
Hvor er i seje altså!!!
Jeg hopper lige med på denne tråd :b Har været på Nupo før, hvor det fungerede, så nu skal det lykkes igen!
Er igen begyndt på Nupo i går aftes, og har spist to breve indtil videre idag.
Har lige modtaget en startpakke, med et brev af hver slags, og de to snackbarer. Kan jo være jeg kan lide mere i dag, end da jeg var yngre og mere kræsen :b
Jeg er på den barske indtil videre.. Og har planer om, at hvis tingene bliver helt slemt, må jeg spise frugt og grønt.
Håber det kan lykkes for os :)
Camilla
Jeg hopper lige med på denne tråd :b Har været på Nupo før, hvor det fungerede, så nu skal det lykkes igen!
Er igen begyndt på Nupo i går aftes, og har spist to breve indtil videre idag.
Har lige modtaget en startpakke, med et brev af hver slags, og de to snackbarer. Kan jo være jeg kan lide mere i dag, end da jeg var yngre og mere kræsen :b
Jeg er på den barske indtil videre.. Og har planer om, at hvis tingene bliver helt slemt, må jeg spise frugt og grønt.
Håber det kan lykkes for os :)
Camilla
13 år12. april 2011 kl. 09:35
Suuus (slettet)
Fedt du er med Camilla k :) Hvordan går det med Nupoen?
13 år13. april 2011 kl. 15:02
Jeg har været i motioncenter med plejebarnet - det var super lækkert. nu går turen snart til kærestens søster, er spændt på menuen....