#62 af Skov91 (slettet)
Motivation..
Du læser en tråd i debat > vægttabSkov91 (slettet)
re: Motivation..
Hej igen :)
Undskyld den lange svartid :)
Jeg har været inaktiv i et godt stykke tid nu, men efter et par ugers manglende kontrol, er det vidst blevet tid til at hive mig selv op igen, og det gik jo meget godt sidst. :)
Hvordan går det med jer??
Jeg ligger pt. omkring de 61 kg .. hvilket jeg kan se er et par kg mindre end sidst jeg var herinde, så et eller andet må da være gået rigtigt :) Jeg er dog som sagt faldet i igen med hensyn til maden..
Hvad gør i, når i får ædeflip ?? Hvis jeg altså ikke er den eneste? :)
Undskyld den lange svartid :)
Jeg har været inaktiv i et godt stykke tid nu, men efter et par ugers manglende kontrol, er det vidst blevet tid til at hive mig selv op igen, og det gik jo meget godt sidst. :)
Hvordan går det med jer??
Jeg ligger pt. omkring de 61 kg .. hvilket jeg kan se er et par kg mindre end sidst jeg var herinde, så et eller andet må da være gået rigtigt :) Jeg er dog som sagt faldet i igen med hensyn til maden..
Hvad gør i, når i får ædeflip ?? Hvis jeg altså ikke er den eneste? :)
13 år21. marts 2011 kl. 17:25
Det er godt nok lang tid siden?
Hvordan går det Jer i det nye år? Er I gode?
Efter nytår lagde jeg mig syg en uge. Kom ned på 59,4, men desværre var jeg inde i en rigtig dårlig periode og kom op på 62, suk. Denne uge har jeg så for alvor taget fat igen og i morges var den 60,4. Håber på at se et 5-tal forrest hvis ikke i weekenden så i hvert fald i næste uge.
Håber at høre fra jer