Hvor godt! Hellere smide det ud nu, og fortryde det når du bliver lækkersulten, end at fortryde at du har spise en hel pose lakrids :) Jeg kender det godt, jeg ville også kværne den hele hvis den var der.
Jeg var til diætist engang og fik en kostplan på 1200 kcal. Denne skulle give et vægttab på ca. 1 kg. om ugen, så det regner jeg med.
I dag har jeg for første gang i MEGET lang tid, holdt mig inden for det antal kalorier der må indtages hvis jeg skal tabe mig. Det er sgu egentlig meget godt når nu jeg tænker over det :)
Håndbold blev desværre aflyst i dag, og jeg føler desværre ikke for motionscyklen, men som sagt er maden også det vigtigste. Hvis jeg først kan kontrollere den, så er jeg kommet langt!
#32 af Skov91 (slettet)
Hvor er det fedt at vi er flere der er på nogenlunde samme "niveau". Så er det bare med at komme i gang.
Jeg bagte fuldkornsbrød i går og smed det i fryseren så jeg altid kan tage det op hvis jeg får meget lyst til brød (trods alt bedre med fuldkornsbrød end alm. hvedebrød). Og i dag laver kæresten salat med rodfrugter og æg (og lidt light mayonaise - ellers bliver det så tørt).