Hvem taber mest på de næste 10 dage? :D

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Hvem taber mest på de næste 10 dage? :D
Til Girl next door ->
Super flot vægttab, har du evt. lyst til at gøre din dagbog offentlig, så vi andre kan se hvordan du har spist og derved følge dit flotte eksempel?
14 år24. juli 2010 kl. 11:05
Jeg nåede 3,9 kg på de 10 dage - hvilket er lækkert. Har så taget et kg på igen, men sådan er det jo med den vægt... den svinger lidt op og ned og det (prøver) jeg at tage stille og roligt.

Havde til i dag tabt 300 g igen ;o)

Tillykke til os alle ;o)

14 år24. juli 2010 kl. 23:10
Jeg er ikke godt til fremadrettede konkurrencer på vægttab, da jeg gør det på den seje måde, hvor jeg minimum spiser de anbefaldede 1474 kcal for mit vedkommende og så træner ekstra. Så jeg forhåbentlig kommer ud af kuren med en stærkere, smidigere krop.
Men da jeg synes, det er inspirerende at læse om andres resultater, får I her mine.

Startvægt 89 kg for 42 dage siden = BMI på 30. Nu 42 dage senere vægt 82,7 kg, vægttab 6,3 kg = i gennemsnit 150 gram pr dag = 1,500 kg på 10 dage.

Alt i alt er jeg ret stolt af mig selv.
Amazonen

P.S.
Beklager min profil ikke er almindelig tilgængelig, men bruger også dagbogen til at beskrive op og nedture, så jeg kan forstå vægtudsving den vej også. Jeg delte gerne resten med jer, hvis jeg kunne holde de notater private.
14 år25. juli 2010 kl. 12:56
Amazone: Vil lige understrege, at mit vægttab på 3,9 kg ER på den rigtige måde. Ikke noget hokus pokus, sultestrejke eller overmotionering.

Jeg har fået de kcal jeg skulle, men når man fjerner alt sukker, mange kulhydrater osv og samtidig starter på regelmæssig motion efter et års pause, så sker der ting og sager ;O)

Jeg går også ind for et sundt vægttab og det er også den måde jeg indtil nu har smidt 30+ kg.

Tina
14 år25. juli 2010 kl. 19:18
"Hvem taber mest på de næste 10 dage? :D"

Aaww, NOT FAIR!, ...naar man faktisk gaar og har taget paa i den senere tid!!

... lol

Man kan saa nemt komme til at tage hvert lille tilbagefald altfor serioest, men det naegter jeg at goere denne gang!!

RIGTIG GOD VIND TIL JER (OS!) ALLE! ... :-D

... Og husk nu, guys, at i saadan et projekt som dette kan per definition kun een vinde (el. evt. nogle faa), hvilket betyder at alle vi andre taber.
Men vaegt-tab er individuelt paa saa mange maader, og ikke at have tabt sig mest betyder slet ikke noedvendigvis at det ikke gaar i den rigtige retning.

Dette her projekt boer foerst og fremmest vaere en opmuntring, inspiration og ansporing, samt - ikke mindst - god sjov el. morskab(1*). Og det kan vi ikke faa for lidt af! ... '^L^,

Se det fra den lyse side: Har vi tabt, saa har vi da i det mindste tabt NOGET!!

.......

(1*) = (paa engelsk ville man sige: "Good fun").
14 år25. juli 2010 kl. 20:26
Hmm.. Jeg havde tabt et kilo. Tog det så på igen.
Så nu siger vægten det samme som ved start.
Det skal dog siges, at jeg samtidigt stoppede med at ryge, og det har besværliggjort tingene lidt.
14 år26. juli 2010 kl. 08:26
Amazone: Profil og dagbog er uafhængige af hinanden. Man kan vælge at offentligøre kun den ene af dem hvis man ønsker det.
14 år26. juli 2010 kl. 08:48
Jeg tager en runde mere - efter en hel weekend med fødselsdage, kager og is, så trænger vægten til at blive presset lidt ned igen ;-)

I dag er dag 1:
- 0,9 kg

(så selvom vægten er steget, så sidder det åbenbart ikke helt fast endnu ;-) )
14 år27. juli 2010 kl. 16:18
jeg vil gerne være med igen.
84.3kg til start. har taget 0.7 kg på igen pga fibersprængning.
14 år27. juli 2010 kl. 20:23
En ny omgang er sikkert en god ide. Min vægt er gået op.
14 år27. juli 2010 kl. 20:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });